Epilog

10.5K 800 581
                                    


  

— Amândoi știm foarte bine că nu voi alege. E sora mea. Iar tu ești iubita mea. Dacă nu o vrei în preajma, ok. Voi aranja eu asta, ok? Hai, iubito... Știu că mă iubești. Lasa garda jos, măcar de data asta.

      Raluca mijeste ochii spre cei doi de afara, mai mult ca sa nu-l priveasca oe baiatul din fata ei, si ochii i se măresc când Jeff și Evelina se sărutau pasional. Zâmbește. Dar nu pentru Evelina, ci pentru Jeff.

      — Acum pot și eu să te sărut?

     — Ce te face să crezi că te-am iertat?

     — Zâmbetul tău. Și faptul că mă iubești prea mult să mă lași doar din atât. Oh, hai, iubito.

      Vlad nu mai bagă de seamă lumea ce se holbau la ei ca la teatru, și o trage pe satena, lipindu-i corpul de al sau si o saruta cu foc. Raluca îi răspunde imediat la sarut, se vedea cât de dor i-a fost de el. Însă nu-l putea pacali, dorul a fost imens.

      — Te iubesc, aiurito.

      — Nu-s aiurita, prostule.

      — Iar eu nu-s prost, aiurito.

*   *   *

      Iubirea schimbă omul. Și-l schimbă groaznic de mult în unele cazuri.

     Vlad a renunțat la rolul de băiat de bani gata și la droguri, niște vicii mărețe, iar Raluca s-a transformat surprinzător de la o fetiță slabă, cu un aspect nu foarte placut, din punctul ei de vedere și firavă, la o femeie bine dotată, frumoasă, mult mai tare psihic; iubirea i-a făcut mai puternici pe amândoi.

     Și uite-i, au rămas împreună indiferent de orice at obstacol.

     Vlad le-a spus familiei sale despre tatăl infidel, însă culmea, toți se așteptau la o veste ca aceasta. Mai ales, mama voia să divorțeze de mult timp de el.

     Părinții Ralucăi o duceau regulat la controale, având mare grijă de ea, chiar dacă se făcuse o femeie in toată firea.

    Ale și Paul au rămas împreună, iubirea a fost la fel de puternica și cu privire la relatia lor.

    Însă Roxana, nu a rămas cu Sorin. Căci, de ce ai rămâne cu cineva pentru care nu ai sentimente? De ce ți-ai bate joc? Prietenă cu Ale și Raluca nu a mai fost, căci secretele păstrate prea mult timp i-au îndepartat prietenele.

       Jeff și Evelina și-au rezolvat problemele și totuși iubirea a fost și la ei învingătoare. Orgoliul Evelinei putea oricand sa distruga relația, însă Jeff era persoana matura dintre ei doi și știa cum să aducă orice situație în favoarea lor.

      
       Iar resentimentele au dispărut rând pe rând, căci iubirea... ei bine, iubirea face minuni.
     

   

ResentimenteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum