Bölüm 6

4.1K 145 4
                                    

Resimde Prens Andy'nin aldığı elbiseyi görüyorsunuz :D

''Ağlama.''

Hemen ardından oluşan sessizlik sonucu Prens Andy,Samira'nın elini sıkmayı bıraktı ve yanından kalkarak,''Senin için ağlamıyordum.'' dedi.Samira bunu duyunca biraz afallasa da şu an onun önemsenip önemsenmemesi önemsizdi.Yaşayacak ya da yaşayamayacak olması önemliydi.''Doktor birazdan gelir,'' dedi gözlerini silerek.''o gelene kadar...'' Sözü doktorun odaya girmesiyle birlikte kesildi.Hiç cevap vermeye gerek duymadan odadan çıktı ve Samira'yı doktorun ellerine teslim etti.Bir anda neler değiştiğini kestirememiş olmasına rağmen eğer onun yanında daha fazla kalacak olsaydı annesini daha çok hatırlayacaktı.Bunu istemiyordu.Aynı günü tekrar yaşamak istemiyordu.Annesi aklına geldikçe daha kötü olmaya başlıyordu.Sözünü tamamlasaydı ona kuzeninin bugün geleceğini söyleyecekti.Ama Samira'ya belli etmemiş olsa da tamamiyle onu düşünüyordu.

''Andy!''

Genç kız, Prens Andy'nin kollarına atladı.''Uzun zamandır görüşememiştik!'' dedi ona sımsıkı sarılarak.Prens Andy tepki vermek istese de pek havasında değildi.''Hoşgeldin Maria''

'''Ne o ? Beni gördüğüne hiç sevinmedin sanırım.'' Ona sarılmayı bırakmıştı.

''Ondan değil.Biraz tatsızlık oldu da..''

''Ne oldu ?'' Maria altın saçlarını geri atarak konuştu.

''Sonra konuşalım...Sen en iyisi bir süreliğine annemin yanına git.''

''Tamam.'' dedi hayal kırıklığına uğramış gibi.Prens Andy'i arkasında bırakarak, uzunca koridorda gözden  kayboldu.Prens Andy ayaklarını sinirle yere çarptı.Şu an da iyi hissedecek hiçbir şey bulamıyordu.Elleri cebinde geldiği yolu geri döndü.Anılarını yaşadığı odaya geri dönmek zorunda kaldı çünkü aklını dağıtacak ve yapacak hiçbir şey yoktu.Uzun süren kararsızlığın ardından kapıyı açtığında doktorla karşı karşıya geldi.

''O iyi.'' dedi doktor gülümseyerek.''Onu bu kadar süre aç bırakmamanız gerek.Bünyesi zayıf..'' gülümsemesi kaybolmuştu.''...ve kendisi de.''

Samira duymasın diye doktor, Prens Andy'nin kulağına doğru fısıldadı.''Biraz kilo alması...onun için iyi olur.'' dedikten sonra çantasıyla birlikte odadan çıktı.Prens Andy, yatakta yatmakta olan genç kıza uzaktan bir bakış atarak sessizce içeri girdi.Doktorla konuştuktan sonra yeniden karamsarlığa kapılmıştı.Samira'nın durumu o kadar kötü olabilir miydi aklı almıyordu.Derin derin nefes aldı ve yatağına doğru yaklaşmaya başladı.Genç kızın uyuduğunu görünce hiç düşünmeden dudaklarını alnına doğru götürdü ve usulca öptü.Genç kız uyuyor numarası yapıyor olmalıydı ki gözlerini kırpıştırırak açtı.

''Ne yapıyorsun?!'' Bunu biraz sitemle söylemişti.Belli ki Prens Andy'nin o umursamazca söylediği sözünü hala unutmamıştı.

''Özür dilerim Samira.''

 ''Beni önemsemediğini en başında söyleyebilirdin.'' Kollarını bağlamış,Prens Andy'e bakıyordu.

''Seni önemsemediğimi söylemedim.'' Yatağa oturmak için yeltenince Samira oturmaması için yatağın en kenarına kaydı.

''Anlamadığımı mı sanıyorsun?''

Prens Andy bu sefer yatağın diğer kenarına geçti ve Samira'dan hızlı davranarak kendini yatağa attı.Samira hemen sırtını ona döndü. ''Bir soru sordum.'' dedi.Eğer başka bir gün olsaydı şu an heyecandan ölmek üzere olabilirdi ama bugün olanlardan sonra bu hissi hissedememişti.Prens Andy bıkkınlıkla cevap verdi.''Çocuk gibi davranmaya devam edecek misin?'' 

''Sence çocuk gibi mi davranıyorum?''

''Böyle davranma.'' Prens Andy'nin, Samira'nın kahverengi bukleli saçlarıyla oynamaya başlarken gözleri dolmuştu.Samira'nın onu  bu halde görmesini istemiyordu.''O zaman sen de öyle davranmasaydın.'' Prens Andy,gülerek cevap verdi.''Sen gerçekten çocukmuşsun.'' Samira bunun üzerine sessizliğini korudu.Saçlarını Prens Andy'nin ellerinden kurtardı.Anlaması biraz uzun sürmüştü çünkü Prens Andy'nin elleri çok nazikti.Prens Andy ise zorluk çıkarmadan ellerinin yönetimini Samira'ya bırakmıştı.Aynı anda da gözlerini silmişti.Sessizliği bozan Prens Andy oldu.''Bugün uzaktan bir akrabam geldi.Kuzenim.'' Samira yorganı kendine daha çok çekti.Prens Andy'nin yorganın üstünde olması onu daha fazla stresten kurtarmıştı.

''Neden gelmiş?'' dedi merak etmediği halde.

''Aslında özel bir nedeni yok ama ben seni kuzenimle tanıştırmak istiyorum.'' Sonra da ekledi : ''Fikrini almak için.''

Samira biraz tedirgin oldu.''Benim fikrimi mi?''

''Yanlış!'' dedi Prens Andy, ''ı'' harfini uzatarak.''Senin hakkında bir fikir almak için.''

Samira'nın tedirginliği dışına yansımış olacak ki Prens Andy devam etti: ''Korkma,onun gözü seni tutmazsa bile ben seni yine...'' duraklamıştı çünkü bu haldeyken onu ilk kez sevdiğini söylemek istemiyordu.Ayağa kalkarak,''Şimdi biraz dinlen.Birkaç saat  dinlendikten sonra da yanımıza gelirsin.''

Prens Andy, hala araları bozuk değilmiş gibi konuşup Samira'nın sinirini bozuyordu.Herneyse,Samira yine de kuzeniyle tanışacaktı.Prens Andy'nin odasından çıkmasını bekliyordu.Prens Andy de ondan bir cevap bekliyordu.Kafasını sallamakla yetindi.Prens Andy odadan çıktıktan sonra uyumak istememişti.İğne yapılan kolu ağırıyordu ve beli de iyi sayılırdı.Ama neden iğne yapıldığını kestiremiyordu sonuçta bu yorgunluğun sadece açlıktan kaynaklandığını düşünüyordu ama belli ki durum onun sandığı gibi değildi.

Geçen yarım saatin ardından yataktan yavaşça kalktı ve aynanın önüne geçerek hazırlanmaya başladı.Kendisine baktığında yüzünün çok solmuş olduğunu düşündü ve allığını alarak yüzüne biraz renk vermeye başladı.Saçlarını geriye atarken Prens Andy'nin ellerinin buklelerinde gezinmiş olduğu aklına geldi.Gülümseyerek saçlarını düzeltti.Elbise seçmek için dolabına gitmek isterken kapı çaldı.İçeri girenlerin muhafız olduğunu görünce şaşırdı.Ellerinde Prens Andy'nin odasındaki kutu vardı.

''Bunu sizin için Prens Andy yollamamızı bizzat istedi.'' Demek ki içindeki ne olursa olsun önemli bir şey olmalıydı.Muhafızlar eğilerek odadan dışarı çıkarken Samira kutuya doğru meraklı adımlarla yürümüştü bile.Açtığı zaman gördüğü şey onu şaşırttı.Kutunun içindeki şey bir elbiseydi ancak bu elbise Samira'ya göre çok çok tatlıydı.Belli ki Prens Andy bir yolunu bulup onunla arasını düzeltmeyi kafasına koymuştu.Samira önce bu elbiseyi tavrı olsun diye giymek istememiş ama biraz düşününce giymeye karar vermişti.Prens Andy'nin kendi zaaflarını nereden öğrendiğini merak ediyordu.

Elbisesini giydikten sonra aynanın karşısına geçip kendine baktı.Belki bu kıyafetle geçer not alabilirdi.Almasa da Prens Andy'nin ne dediğini duymuştu,seviyorum kısmını geçiştirse bile.

TutsakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin