Rozdział 19- Wybór

1.7K 110 7
                                    

Stałaś oszołomiona, wyrwałaś mu z rąk naszyjnik i zrobiłaś kilka kroków w tył.
Do komnaty wszedł twój narzeczony, Legolas. Spojrzał na ciebie pytająco, Thranduill wyszedł a ty wtuliłaś się w ukochanego.
- Akira... Co się stało? - milczałaś, nie chciałaś by widział, chciałaś by czas się zatrzymał w miejscu.
- My... Musimy...porozmawiać - rzekłaś drżącym głosem.

Opowiedziałas Legolasowi wszystko, że przeniosłaś się tu i to dzięki Sarumanowi. Byłaś jego bronią.
Twój ukochany wstał pociągnął cię za rękę i schodziliście schodami w dół do nieznanych ci zakamarków pałacu. Weszliście do jakiegoś pomieszczeńia. Było tu mnóstwo ksiąg, pergaminów i zwojów. Książę przejeżdżał palcem po zwojach, szukając jakiegoś. Wkońcu wyciągną jeden z nich i rozłożył na małym drewnianym brzozowym stoliczku. Zaczął czytać aż wkońcu pokazał ci jakiś fragment ,był on w języku elfickim, cudem umiałaś go przeczytać, mimo iż nigdy się go nie uczyłaś, Legolas zaczął czytać na głos.
-... miesiące trzy przed zawładnięcia świata przez władcę na czarnym tronie, pojawi się żywa broń, złączona z pierścieniem... - przerwał i popatrzył się na ciebie, stałaś z otwartą buzią nie wiedząc nawet ci myśleć, książę kontynuował.
-... Kto posiada naszyjnik półksiężyca w płomieniach, ten włada bronią, która ma moc niewyobrażalnie potężna.
Zwinął zwój i odłożył go na miejsce. Wyszlicie z pokoju i pokierowaliście się do twojej komnaty.
- Co ja mam zrobić - wtopiłaś twarz w dłoniach. On objął cię.
- Akira bez względu kim jesteś, będę zawszę z tobą... Zawszę.

Twoja historia z LegolasemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz