Rozdział 29

1.5K 70 6
                                    

  Gdy Król wyszedł Legolas wiedział ze nie jesteś z nim szczera. Złapał cie za ręke i przyciągną bliżej siebie.

- Akira, wyczuwam, że jest coś nie tak powiedź naprawdę pomogę ci jak tylko mogę . - starałaś się uspokoić i nie dać po sobie poznać że cos jest jednak nie tak, a że elfy potrafią wiele rzeczy wyczuć to łatwo ci nie było.

- Legolasie po prostu za dużo dramatyzujesz .- Uśmiechnęłas sie niepewnie  a on odwzajemnił uśmiech. Przytulił sie do ciebie i szepnął:

- Juz po jutrze ślub. - Znieruchomiałaś... Kompletnie o tym zapomniałaś. Legolas widząc twoją minę zaczął sie pocichu śmiać.
Szarpnełas go w ramię -To nie śmieszne - lecz po chwili i ciebie lekko to rozbawiło. Lecz na całe szczęście Aerin odebrała suknię więc nie musiałaś już się nią martwić.
Gdy zostałaś sama w komnacie wtedy usłyszałaś głos w swojej głowie .
- Już niedługo zostaniesz królową... Pamiętasz swoją obietnicę. - łzy zebrały ci sie w oczach wiedziałaś ze nadchodzi czas w którym będziesz służyć Sauronowi aby nie skrzywdził Legolasa.

Dni mijały szybko aż wkoncu nastał dzień waszego ślubu.  Nawet nie zdążyłaś wstać a Aerin już stała obok twego łóżka z jakimiś kosmetykami i różnymi rzeczami.

- Gotowa na ślub?
- Raczej tak. - zachichotałyście a następnie oddałaś sie w ręce Aerin.

-------
UWAGA na samequizy pojawiło sie opowiadanie podobne... Wrecz takie samo jak moje... Jest to kradzież ze strony osoby która ściągnęła to nie mnie więc jesli cos jeszcze znajdziecie kompletnie takie same jak nojr proszę o napisnie mi na priv i wysłanie do tego linka :*

Twoja historia z LegolasemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz