Jesteś zwykłą dziewczyną, kochasz czytać Władcę Pierścieni i Hobbita, twoją ulubioną postacią jest Legolas. Szkoda, że tylko w snach możesz być tam, w Środziemiu.
Jest kolejny wiosenny dzień wstajesz rano i próbujesz wstać do szkoły niestety źle się czujesz i dziś chyba sobie odpuszczasz .
- Mel do szkoły! - krzykneła mama z kuchni. Nie dasz rady krzyknąć ponieważ ból gardła jest niedozniesienia. W końcu mama wchodzi do pokoju i widzi cie w kiepskim stanie dlatego zostawia ciebie w domu i jedzie do pracy.
Mijały godziny nie miałaś co do roboty, ból głowy wdawał się we znaki więc leżałaś i przeglądałaś FB. Sama nawet nie wiesz kiedy ale zasnełaś. Obudziły cie promienie słońca i lekki podmuch wiatru. Otworzyłaś oczy i zamurowało cię, szybko stanełaś na równe nogi i rozejrzałaś się po okolicy. Byłaś najprawdopodobniej w jakimś starym lesie, widziałaś tylko drzewa ,słyszałaś gdzieś w oddali szum strumyka. Spojrzałas w dół na ścieżkę i dostrzegłaś że masz na sobie inny ubiór. Były to ciemno zielone spodnie , brązowe porządne buty, miałaś na sobie cos w stylu lekkiego płaszcza tego samego koloru co spodnie. Dotknełas swoich brązowych włosów które po bokach były uwązane w warkoczyki, rzeszta włosów była rozpuszczona, gdy dotknełas swoich uszu dostrzegłaś iz są... Spiczaste?
Szłaś ścieżką, mając nadzieję ze wyjedziesz z tego lasu i zajdziesz kogoś kto by ci pomógł . Przedzierałaś się przez pajęczyny których wcale tu nie brakowalo.Gdy wkoncu się od nich uwolniłaś dostrzegłaś że zgubiłaś drogę. Nie miałaś czasu by się tym przejmować, ponieważ przed tobą wyszedł ogromny pająk. Nogi się pod tobą ugięły ze strachu, zaczęłaś uciekać lecz twoja noga zaczepiła się o pajęczynę, upadłas, walnełaś się głową o kamień i przed oczyma zaczęło ci się ściemniać. Przez zamazany obraz zobaczyłaś ze ktoś zadaje cios pająków, lecz nie dostrzegłaś dokładnie kto. Twoje oczy zaczely sie zamykać a ty słyszałaś już tylko łomot własnego serca.
CZYTASZ
Twoja historia z Legolasem
FanficCzy chciałaś kiedy kolwiek dzielić swoje życie z przystojnym elfem, Legolasem? Jeśli tak to wczuj się a główną bohaterkę i ponieś się emocjom. *-*