Rozmawiałaś z Elrohirem o tym co Aerin lubi najbardziej. Zaproponowałaś aby podarował jej jakąś biżuterię, o której wspominała że ją lubi. Zaplanowaliście o której godzinie się spotkają i gdzie. Miało to być jutro po południu pod altanką. Gdy Elrohir wyszedł z komnaty wszedł Legolas, czekający aż Elf się oddali.
- Co on u ciebie robił o tej porze.- powiedział poważnym głosem.Widać było, że jest zazdrosny,i spodziewał sie najgorszej odpowiedzi. Uśmiechnełaś się do niego.
- Był tu,ponieważ planowaliśmy jego randkę z Aerin.- popatrzył ja ciebie pytająco i zaczełaś mu na spokojnie opowiadac wszystko,ufałaś mu ,dlatego nie miałaś obaw, iż wygada coś przyjaciółce, wkońcu miała to być niespodzianka.
Zasneliście razem. Rano wstałaś i pobieglaś na śniadanie. Po posiłku ,poinformowałaś Aerin aby nieszła na trening ponieważ, ktoś chce się z nią spotkać. Złapałaś ją za rękę i pociągnęłaś w stronę swojego pokoju. Cały czas próbowała zgadnąć imię cichego wielbiciela lecz ty pozostawałaś w milczeniu. Pożyczyłaś jej piękną białą suknię w której wyglądała cudownie. Ułożyłaś jej fryzurę, która idealne komponowała się z suknią. Na mały dodatek wpiełaś jej we włosy kwiatek o białych płatkach niczym śnieg .
Wyszłyście z pałacu i podążałyście w stronę altanki, przyjaciółka miała cały czas zakryte oczy. W wyznaczonym miejscu czekał już Elrohir, było widać że jest lekko podnerwowany, gdy stałyście juz na przeciwko elfa, odsłoniłaś oczy przyjaciółce. Po jej twarzy było widać zdziwienie, najwidoczniej nie go tu się spodziewała. Opuściłaś ich i zostawiłaś samych. W tym czasie miałaś trochę wolnej chwili, którą spędziłaś z Legolasem. Trenowaliście, spacerowaliście. Te chwile były cudowne, wkońcu tego dnia pierwszy raz wasze usta się złączyły. Wszystko było by wspaniałe gdyby nie tylko wiadomość od osoby, którą znienawidziłaś...
CZYTASZ
Twoja historia z Legolasem
Hayran KurguCzy chciałaś kiedy kolwiek dzielić swoje życie z przystojnym elfem, Legolasem? Jeśli tak to wczuj się a główną bohaterkę i ponieś się emocjom. *-*