Rozdział 33- The Best Friend's Secret

49 3 0
                                    

Emma P.O.V

-Co ty tutaj robisz?- Usłyszałam zmęczony głos Amy na co natychmiastowo podniosłam wzrok, aby zobaczyć bardzo zmarnowaną Amy, jej ciemnobrązowe włosy były spięte w niechlujnego koka, pod oczami miała ciemne wory zapewne z małej ilości snu, a jej ubrania były całe wymięte.

-Przyszłam sprawdzić, co się z tobą dzieje, nie było cię dzisiaj nw szkole, przez co Gray wyładował swój gniew na mnie.- Powiedziałam przeciskają się między nią, a drzwiami i weszłam do pokoju. Amy odwróciła się i zamknęła drzwi.

-Przepraszam, nie mogłam dziś wstać.- Wzruszyła ramionami opadła na łóżko.

-Nie zależało ci na tym? - Zapytałam unosząc pytająco brwi.- Ame's ty nigdy nie opuściłaś ani jednego dnia w szkole, nawet gdy byłaś chora jak pies, a teraz mi mówisz, że nie mogłaś wstać?- Amy kiwnęła potwierdzająco głową.- Nie wierzę w to. Nie odzywałaś się do mnie cały weekend, a dziś nie przyszłaś do szkoły, coś musi być nie tak. Powiedz co się dzieje.

-Myślę, że się zakochałam. - Powiedziała nie patrząc na mnie tylko skubiąc końcówkę kołdry.- W Aiden'ie.- Szepnęła i spojrzała na mnie.

Zamarłam. Aiden? Mój Aiden? Amy zakochała się w Aiden'ie? Od kiedy?

Siedziałam oniemiała i mogę się założyć, że moje szczęka uderzyła o ziemię. Co jej mogę na to odpowiedzieć?

Amy lubi Aiden'a mojego chłopaka. Co tu się odkurwia do cholery?

Gdy spojrzałam na Amy jej twarz była śmiertelnie poważna, ale po chwili wykwitł na niej ogromny uśmiech.

-Droczę się tylko z tobą Emma. To za to,że włamałaś się do mojego domu.- Odetchnęłam z ulgą, a następnie uderzyłam ją w ramie.

-Nie mogę uwierzyć, że to zrobiłaś.- Powiedziałam posyłając jej znaczące spojrzenie.- I nie włamałam ci się do domu, użyłam klucza, który trzymacie między kwiatkami z tyłu domu.- Powiedziałam, na co ona uniosła brew.

- Emma włamywacz.

-Tak, cokolwiek.- Powiedziałam machając lekceważąco ręką.- Więc co się dzieje Amy?- Zapytałam tym razem na poważnie.

-Nic się nie dzieje...- Powiedziała jąkając się, co chciała zatuszować ale jej nie wyszło.

- Amy kłamiesz. Ame's po prostu powiedz mi co się dzieje, martwię się o ciebie. -Błagałam nadal na co ona westchnęła.

-No więc... Stało się to w piątek wieczorem w tedy...

-Czekaj.- Powiedziałam i przysiadłam się koło niej.- Dobra mów.

- Gdy poszłam od ciebie to od razu wróciłam do domu, ponieważ nie miałam nic do roboty. Postanowiłam oglądnąć jakiś film i najeść się fast food'ami. W połowie filmu ktoś zaczął dzwonić do drzwi, no więc zwlekłam się z kanapy i poszłam otworzyć drzwi i tuż przede mną stał Matt Ryder.- Uniosłam brew, ale pozwoliłam jej kontynuować.-Powiedział, że przyszedł, bo zapomniał płaszczu gdy parę dni wcześniej robiliśmy projekt, wiedziałam że mówi prawdę, bo jego kurtka wciąż znajdowała się u mnie na biurku i zapomniałam mu o niej powiedzieć, wpuściłam do środka i pobiegłam na górę po jego kurtkę. Gdy już mu ją dałam postanowiłam być miła i uprzejma dla niego ten jeden raz, więc zapytałam czy nie zechciałby doglądać ze mną filmu, który akurat leciał w telewizji. Zapytałam tylko dla tego, bo widziałam że między tobą i Aiden'em coś jest, dlatego chciałam zakopać topór wojenny z Matt'em. Na początku nie za bardzo chciał zostać, ale jak mu powiedziałam, że powinniśmy spróbować się dogadać ze względu na was zgodził się i został ze mną i oglądaliśmy ten film. Podczas oglądania rozmawialiśmy o jego firmie i nim się zorientowaliśmy pierwszy film już się kończył więc zdecydowaliśmy się obejrzeć drugi. Matt zaproponował jakiś straszny film, a że ja nie chciałam się przed nim zbłaźnić i wyjść na boi dupę więc się zgodziłam.

Loving The Bad Boy [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz