Emma P.O.V
-O mój Boże. Ja pierniczę wiedziałam! Wiedziałam.- Amy wykrzyczałam z radością uderzając rękami o kierownicę swojego samochodu.
Właśnie skończyłam opowiadać jej wszystko co się wydarzyło wczoraj, jak widać Amy dostała ataku fangirl'u.
-Wiedziałam, że cię lubi a ty mi nie wierzyłaś- Powiedziała gdy wysiadłyśmy z samochodu i zmierzałyśmy w kierunku szkoły.
-Tak miałaś rację.- Odpowiedziałam spoglądając na nią podczas gdy szłyśmy szklonym korytarzem w kierunku naszych szafek. Ona nie pozwoli mi teraz normalnie żyć.
-Teraz nie pozwolę ci o tym zapomnieć.- Uśmiechnęła się do mnie, wiedząc że to prawda.
-Więc dziś masz randkę.- Poruszyła zabawnie brwiami, gdy ja się zarumieniłam, dziś mam randkę.
Pierwszą randkę z Aiden'em, jeszcze niedawno byliśmy zupełnymi przeciwieństwami, a teraz idziemy na naszą pierwszą randkę.
Huh nigdy nie przypuszczałabym, że tak się stanie. Amy nagle pacnęła mnie w ramię.
-Woooooh...! Co do cholery, Ames?- Zapytałam rozmasowując moje bolące ramię, które przed chwilką oberwało od Amy.
-Zobacz co masz na szafce!- Krzyknęła wskazując palcem na moją szafkę, spojrzałam w tamtym kierunku i ujrzałam karteczkę z schludnym pismem, a na końcu podpisaną moim imieniem .
-Uspokoisz się? Jesteś bardziej podekscytowana ode mnie to może ty pójdziesz zamiast mnie?- Zapytałam patrząc jej prosto w oczy.
-Jestem po prostu szczęśliwa!- Wykrzyknęła uśmiechając się i odbijając od szafek w między czasie kładąc ręce na moich ramionach .
-Amy!- Powiedziałam powoli.- To tylko jedna randka.
Amy natychmiastowo przestała skakać jak opętana i przewróciła oczami.
-Och, chodź Emma, przestań się tak zachowywać wiem, że jesteś podekscytowana tym, że taki facet jak Aiden powiedział, że cię lubi i zaprosił na randkę.
Uśmiechnęłam się, Amy ma rację nawet za milion lat nie pomyślałabym, że taki facet jak Aiden mnie zechce.
-Zobacz!-Amy dźgnęła mnie w ramię.
Przewróciłam oczami na jej zachowanie, chwyciłam za karteczkę i otworzyłam ją.
Witaj Kochanie
Więc dzisiaj wieczorem odbędzie się nasz randka, czy to nie dziwne? W każdym bądź razie chciałem przyszykować coś romantycznego, ale jak dobrze wiesz nie jestem tego typu lalusiem, ale chciałem spróbować. Nie mogę się doczekać naszej dzisiejszej randki, ale nie powiem ci gdzie się udamy, zamiast tego dostaniesz wskazówki i podpowiedzi.
Może to sprawi, że będzie trochę ciekawiej. Przez cały dzień będziesz mogła znaleźć różne kartki w miejscach, w których często bywasz. W każdej z nich będzie się znajdowało jedno słowo. Teraz otwórz szafkę.
Zrobiłam to co kazał mi Aiden i znalazłam w niej czerwoną różę.
W niej znajdziesz karteczkę czerwoną jak róża, teraz i ty zapewne jesteś równie czerwona co róża.
Dotknęłam mojego policzka, które teraz aż mnie paliły. Cholera jego tutaj nawet nie ma, a ja się rumienię.
Kocham kiedy się rumienisz, więc nie wmawiaj sobie, że wyglądasz w tedy jak pomidor i nie staraj się mnie dzisiaj nigdzie szukać, bo i tak mnie nie znajdziesz. Ciesz się z szukania dlaszych wskazówek.
CZYTASZ
Loving The Bad Boy [ZAWIESZONE]
Teen FictionEmma Miler nie wiedziała, że jeden niewłaściwy ruch, a jej życie zmieni się nie do poznania. Jedna mała wpadka na Aidena Black'a, szkolnego Bad Boya, a zostanie wyciągnięta w świat narkotyków, przemocy i w złe towarzystwo.... Jak potoczy się histo...