БРУГ. Шеста глава

9 2 1
                                    

Паркирам колата на паркинга пред вкъщи. Отключвам си вратата и бързо набирам кода на охранителната система, преди онова мъчително пищене пак да се включи. Още е нова и не съм свикнала да работя с нея. Само за изминалата седмица съм имала два инцидента с това чудо, като вторият път даже бяхме навестявани от полицията. Отново!
Затварям вратата след себе си, посрещната от Арго, моето куче- голям, златно- кафяв, немски дог.
- Здравей момчето ми.- клякам на колене и започвам да го чешам зад ушите.
Хвърлям ключовете си на шкафа до мен и махам обувките си. Сега се чувствам по- удобно, с пет сантиметра по- ниска, но удобно. Оглеждам се в празното пространство.
- Алисън!- викам, но оставам без отговор.
Минавам през голямата ни всекидневна и влизам в кухнята. Отивам до магнитната ни стена за съобщения, където виждам две бележки: "Излизам, с момичетата ще пишем проект тази вечер. Най- вероятно ще спя там. Послепис: кажи на мама, която отново не си вдига телефона!- Али" И в другата, която само гласи: "В случаи че някои огладнее, в печката има гъспачо.- мама"
Слагам гъспачото в микровълновата и през това време навличам някакъв удобен анцуг и суичер. Включвам телевизора и се настанявавам удобно на дивана, с Арго до мен, чудейки се какво по дяволите да правя в тази огромна къща сама. Айфона ми извибрира.
Fuckboy69: "Ей, барби. Имам нужда от теб. Готова?"
Prettygirlfive: "И питаш?"
Качвам се на горния етаж, като взимам по две стъпала на веднъж. Включвам играта и чакам да зареди.
KLEARVAN88: "Днес, парти у Ашли?!"
Мамка му! Съвсем бях забравила. Не мога да го пропусна.
Prettygirl5:"Ще ходим, НАЛИ!"
Играта започва и аз влизам в битка. До мен е Fuckboy69. Нашият отбор, състоящ се от още петима души, трябва да стигне, победи чудовищата по пътя си, преодолее препятствията и щчупи камъка на противниковия лагер, преди те да са го сторили с нашият. Като на "завладеи знамето", но във виртуалния свят.
KLEARVAN88:"Естествено"
КК:"Мен не ме бройте. Имам тренировки до късно."
Сю67:"Аз да гледам братята си"
Klearvan88:"ОК Бруг. Явно ще да сме сами."
Вторника се бях разбрала у Аш да отида там по- рано.
Убиват ме. Връщам се в началото и пак почва. Тук не умираш, а почваш от начало когато те убият и така докато няма победител. И после пак. И пак. Всичките ми мисли са средоточено в тази вечер.
Fuckboy69:"Какво ти става! Губим а теб никаква те няма."
Боже въобще не съм в настроение. Нито за парти , нито за игра.
Prettygirlfive:"Сори, оказа се, че имам аганжимент."
О хайде Бруг. Ще изпиеш едно/две питиета и пак ще си във форма. Трябва да стисна зъби и да се усмихвам. Нали? Не е нещо трудно за мен.
Fuckboy69: "Какво? Сега! Защо по дяволите!? И ще ме оставиш на сред играта?"
Prettygirlfive:"Сори, наистина. Просто е спешно!"
Затварям лаптопа и влизам бързо да взема душ.

От момиче до момиче.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora