INTET

190 4 1
                                    

Det er der da sikkert nogle der syntes, men de er ikke lige min stil. Ikke mere i hvert fald.

Jeg rykkede flyttekassen hen til væggen, og begyndte at pakke alle billederne ned. Allerede nu så der helt tomt ud herinde....

Jeg håber at mit nye værelse er flot...selvfølgelig er det det, hun er jo rig, hvilket jeg ikke er så vild med. Rige mennesker er bare f*cking arrogante. Efter min mening.

Jeg trak kassen væk fra væggen, og lukkede den i. Nu er det officielt, intet på det her værelse er på nogen måde personligt, intet på det her værelse afspejler hvordan jeg er. Der står kun en seng, et tøjskab og et makeup-bord, og så nogle planter og noget rundtomkring.

Jeg syntes virkelig det er uretfærdigt, hvorfor er det at alting skal ske? Hvorfor kunne man ikke bare leve for altid? Hvorfor skulle hun dø? Og hvorfor nu? Hvorfor kunne skæbnen ikke bare forstå at mig og Anne ikke kan lide de der drenge? Hvorfor skulle vi absolut møde dem igen? Alle spørgsmålene kørte rundt i mit hoved, og der var ingen der blev overset. Et afgørende spørgsmål gentog sig selv. Det vigtigste spørgsmål jeg noglesinde havde stalt mig selv: Hvorfor være her mere? Hvorfor?! Der er intet at leve for i mit liv, INTET. Jeg kunne ikke klare mere. Jeg var nødt til at slappe af, og tænke over tingene.

Jeg kan vel efterhånden godt indse at jeg ikke når at pakke inden fredag, jeg må pjække imorgen. Se det er den ene ting der er Okay ved ikke at have sin mor mere....jeg kan lidt gøre Hvad jeg vil. Hvorfor pjækkede jeg ik idag?! Så havde jeg jo aldrig mødt ham der Marcus igen.

Tænk lige. Så havde jeg slet ikke lagt her lige nu. Så havde jeg ikke haft noget andet at bekymre mig om, end at min mor jo selvfølgelig lige er død.... men jeg prøver ikke at tænke så meget over det. Jeg må komme videre, Uanset hvor lang tid det kommer til at tage.

                                     •••••

Jeg tog min mobil frem, jeg magtede ikke at lave noget aftensmad lige nu, så jeg bestilte en pizza. Pizza er altså også bare verdens bedste mad. Men først ringede jeg lige til Anne for at høre hvor hun var, og om hun kom hjem.

(Samtale)

A: Hey nine Hvadså?
C: hvor er du?
A: sammen med valdemar?
C: Okay, kommer du hjem og spiser?
A: ja kommer snart
C: fint, ses
A: ses

(Samtale slut)

Halløj:) Ved der går lidt tid imellem kapitlerne, men har rimeligt meget lavet at lave for tiden. Helt andet emne; har fået ny forside, Hvad synes i? Tusind tak til @mmdenmark_02
For at have lavet det❤️-Sofie

Hvorfor lige mig?Where stories live. Discover now