Han var nu ret dejlig, vi kyssede i lidt tid, det føles lidt mærkeligt at kysse med ens bedste ven, men alligevel var det ret dejligt.
(2 uger senere)
Idag er det Torsdag. Jeg er faldet super godt til her i byen, der er sket en masse ting i de her uger faktisk. Igår fik jeg afhvide at Marcell skulle tilbage til LA på lørdag... "jeg skal flytte tilbage" er de eneste ord jeg husker fra igår, de sidste ord inden jeg brød sammen i gråd. Martinus og Anne er blevet kærester/flirt/something like that, hvilket jeg synes er mega sødt, de passer godt sammen. De har rottet sig lidt sammen mod mig og Marcus, de mener at vi er for storesøskende agtige, så nu har de rottet sig sammen om at bestemme over os.Marcell og jeg har ikke rigtigt snakket sammen siden igår, jeg er stadig mega ked af det og jeg bliver nok egentlig heller okay igen lige foreløbig. Marcell er virkelig min bedste ven, og vi var også begyndt på lidt mere end bare det, vi var begyndt at have noget. Men han skal tilbage til LA, og det forstår jeg godt, det er bare ret hårdt at skulle sige farvel. Bare tanken om at sige farvel til ham gør mig helt ked af det. Jeg vil rigtigt gerne snakke med ham, men jeg kan bare ikke, hvis jeg ser ham begynder jeg bare at græde igen, og jeg har grædt så mange tårer siden igår, at min seng pretty much er blevet til en vandseng.
Mig og nogle af Marcell's venner, har planlagt et suprise party for ham imorgen, som en slags farvelfest. Marcus kommer over om en halv time for at planlægge festen. Vi skal holde festen i putteren, så det bliver rigtigt hyggeligt. Vi har fået nogle af moster's folk til at pynte lidt op og sådan, der skulle vist være en masse ting udenfor i haven man kunne lave? Men det har moster styr på, hun er bedre til det med fester end mig.
Jeg har også endeligt fundet ud af om den aften ved springvandet, bare var en drøm, eller virkelighed. For dengang ved springvandet, sagde Marcell at kontrakten blev brudt om 2 uger, og det er sket nu. Så jeg har faktisk kysset med Marcell et par gange, som jeg sagde, vi var begyndt at have noget. Men det kan jo så være ligemeget nu..
Jeg sidder lige nu og ser Pretty little liars, i min "vandseng" og er begravet i diverse ting, makeup, tøj, tallerkner, der er kommet pletter på mit sengetøj, så det skal jeg have vasket. Jeg har ikke forladt sengen hele dagen, Anne har været hos martinus siden igår, så Sofia har været inde hos mig et par gange med morgenmad osv. og har bare været sammen med mig. Imorges havde vi det rigtigt sjovt med at lægge hinandens makeup, det er rart at have fået en ny "søster" som man kan lave ting sammen med, jeg elsker at lære nye mennesker at kende.
Det var en lille Update på mit liv, nu vil jeg til at gøre mig klart til Marcus kommer. Han skal sove her til imorgen, vi har fået lov til at blive hjemme fra skole imorgen. Alle vores venner kommer herover imorgen klokken 08:15 før skole, jeg har aftalt med Marcell at vi skulle følges i skole, så han kommer imorgen kl 08:45, men hvad han ikke ved, er at vi alle er i putteren og klar til at overraske ham. Jeg glæder mig til at se hans reaktion.
YOU ARE READING
Hvorfor lige mig?
FanfictionChristine er vred. Hun har haft en ubehagelig oplevelse med sine (gamle) to største idoler, og nu er hun endt med at hade dem begge to? Hende og hendes tvillingesøster Anne, er to om ALT. De får en ret så interessant rejse, med både had og kærlighed...