"Ik tag dig af dem"

79 2 1
                                    

Mig og Marcus prøvede at finde på noget at lave, men det var lidt svært. I ved, Teenageproblemer. Mig og Anne har faktisk fødselsdag snart, så jeg skal også have lavet en ønskeliste. Det bliver nok lidt anderledes, min første fødselsdag med en rig "pap-Mor", men det skal sgu nok blive sjovt.

"Vi kan jo altid lave en musical.ly" sagde han og tog sin telefon frem. "Kan vi ikke gå live på insta?" Spurgte jeg, jeg lå på gulvet lige nu, hvorfor ved jeg ikke, jeg keder mig vel bare. "Det kan vi godt. Men vær klar til at de fleste nok vil spørge ind til dig" jeg satte mig op og nikkede. "Jeg siger bare jeg er en af jeres danseres søster, hvilket jo også er rigtigt" han nikkede, fansene ved stadig ikke at Martinus og Anne er kærester, så det skal vi helst ikke sige noget om. "okay så, vi går live nu"

"Ask us some questions" sagde Marcus, der var allerede vildt mange inde, 8,6k stod der i hjørnet, det er altså mange. "Are you Together? No.." jeg afbrød ham, "Yes, we're Together" sagde jeg for sjov, han kiggede mærkeligt på mig, "No we're not!" Sagde han grinende, "no we're not, i was just kidding" grinede jeg.

"Then Who are you?" Var der en der spurgte, "i'm Christine, and i'm one of the dancers sister" det blev ved med at tigge ind med mennesker, 17,4k stod der nu, Wow. "What's your favorite song?" Læste Marcus, "right now i'm totally in love with Rockstar, It's so good!" Sagde jeg, Marcus nikkede, "yeah i Think Rockstar too" sagde han. Jeg læste mig lidt igennem kommentarerne, nogle af dem var ikke så søde, 'Marcus you Can get better than that Bitch, she's not even pretty' jeg er da godt klar over at fans kan være lede, men ikke så lede. Der kom en mere 'Norge er fylt med  jenter, koff hun da? Du kunne fått en model eller skuespiller, men velger hun?' Øøh av? Jeg er faktisk model? 'Die bitch' jeg stopper bare med læse nu, nu bliver det for meget..

Marcus så kommentarene, han kiggede på mig, jeg løftede skuldrene forvirret. "listen, Christine isn't my girlfriend guys, she is just a friend, don't hate on her, she's really sweet" sagde han med lidt hævet stemme, jeg rødmede, det var sødt sagt. Jeg sad bare akavet og smilede, 'Cute' stod der mange steder i kommentaren, stadig nogle negative kommentarer, men flest søde. Marcus kiggede på mig, jeg smilede til ham.

Vi læste videre, "Can We See a kiss?" Læste jeg op, "Yes of course" sagde jeg, Marcus kiggede mærkeligt på mig, jeg kyssede ham hurtigt på kinden, jeg tror han fik et lille chok. "Oh no, this is going to be screenshots i just know that" sagde Marcus grinende. "Yeah and remember to follow me, Christine_dawson" sagde jeg og lavede thumps up.

Efter lidt tid og virkelig mange spørgesmål, gad vi ikke mere, jeg tror vi har været live i sådan 20 minutter nu.
"Thanks for watching, See ya" sagde vi i kor og slukkede livestreamen.

"Jeg kommer aldrig til at forstå hvordan folk kan Hade nogen de ikke kender" sagde jeg og lagde mig ned, det er virkelig mærkeligt. "Sådan er folk bare noglegange, ik Tag dig af dem. Bare tænk da de fandt ud af at Sofia og jeg var sammen, de flippede totalt ud, altså folk gjorde skade på dem selv. Men de fleste hader stadig Sofia, de mener at hun bare er en rig møgunge, der ikke kan finde ud af noget selv, 'for det har hun jo folk til'" sagde han, og altså måske er det lidt rigtigt. Hun er jo lidt forkælet, men hun er ikke så slem, der findes værere, hun arbejder jo meget for en 14-årig at være. Faktisk næsten hver dag.

"Jeg mener, det ville da ikke være så slemt hvis vi var kærester? Lidt opmærksomhed fra verden ville da ikke skade" sagde jeg grinende, han grinede med og gik hen mod mig. "Jeg tror du vil tænke anderledes når du har levet med det i lidt tid" jeg nikkede, "måske" sagde jeg og smilte.

"Vend dig lige om" sagde jeg, vi stod i køkkenet og kedede os, hvorfor keder vi os altid? Han vendte sig om, "er du klar?" Spurgte jeg, jeg placerede mine hænder på hans skuldre, "nej egentlig ikke" sagde han, jeg hoppede op på hans ryg, "nu er du min hest" sagde jeg som et lille barn, "hyggeligt" grinte han og begyndte at løbe.

Hvorfor lige mig?Where stories live. Discover now