(Over sees putteren)
"Jeg har holdt lidt øje med dig, jeg synes du ser rigtig sød ud" sagde hun da vi kom hen til spisebordet, "tak, du virker også som en sød pige" sagde jeg og smilte til hende. Jeg ved udemærket godt Hvad hun har gang, men det kommer ikke til at virke, hun vil få mig til at kunne lide Marcus, jeg hørte dem snakke ovenpå, så dum er jeg altså heller ik. "Er du så også danser?" Spurgte hun, jeg grinte lidt, "Nej det er jeg ik" hun grinte med mig, "nå Okay så" hun virker meget sød, men jeg tror ikke hun rigtigt er interreseret i mig. Jeg vendte blikket mod døråbningen ud til stuen, Marcus kom løbende ind, "jeg bliver nødt til at gå, jeg havde glemt alt om interviewet idag" sagde han stresset og kyssede Sofia farvel. Han spurtede ud af døren med sine sko i hånden og jakken om livet. Jeg kiggede på Maria, og vi begge flækkede af grin. Sofia kom hen med tallerkner, fyldt med mad. "Holder Martin fri idag?" Spurgte jeg, hun stalte en tallerken foran mig, "Nej han kommer først om aftenen, han er her aldrig om morgenen i weekenderne" sagde hun, Nårh Nej han var her jo heller ikke igår.
Anne, Simone og Amalie var kommet, så vi begyndte at spise. Det var Ret Hyggeligt bare at være piger, nogle ting kan drenge bare ikke være med til. Og dette var en af dem, en hyggelig pige-morgenmad, med drenge-snak og sladder.
•••••
Det var eftermiddag, Simone, Maria og Amalie var taget hjem efter en hel sæson af 'Blue mountain state', så nu var det bare mig, Anne og Sofia. Vi besluttede at gå ud og bage nogle chokolade cupcakes, fordi, ja Hvad skulle vi ellers lave? Vi skulle i skole imorgen, og hvem gider det? Så hvorfor ikke starte i den nye skole med en cupcake?Moster kom hjem, "Hej mor, var det en god Fest?" Råbte Sofia, "udemærket, jeg sov i putteren med Gerd-Anne og Christina" sagde hun da hun kom ind i køkkenet til os. "Var det en god filmaften" Spurgte hun og satte sig på en barstol. "Ja helt fin, det var rigtigt Hyggeligt" sagde Sofia, "putteren?" Spurgte jeg forvirret? "Åh Gud ja, den har i slet ikke set. Kom" sagde hun og gik over til vinduet i køkkenet, "kan i se bakken?" Vi nikkede, "oppe bag den ligger putteren. Det er der vi holder alle fester og er når vi ikke skal arbejde, så det er et slags feriehus" sagde moster, "må vi ikke se det?" Spurgte Anne spændt, moster nikkede og gik ud mod entreén, "jeg sætter lige cupcakesene i ovnen og så kommer jeg" sagde Sofia, vi tog sko på og gik ud af den glasdør som mig og Marcell også gjorde. Hvis altså vi gjorde det? Jeg har stadig ikke fundet ud af om det var en drøm eller Ej. Vi kom til en høj bakke, og jeg regnede med at se et lille sommerhus lignende hus forenden af bakken. "Hvorfor hedder det putteren?" Spurgte Anne pludselig, moster smilte, "da Sofia var lille, havde vi lige fået bygget putteren, så hun ville hele tiden være der. Hun Spurgte hver aften, 'mor vil du ikke nok putte mig i det nye hus' og det gjorde jeg så en dag, et par dage senere sagde hun så igen, 'mor kan vi ikke sove i putteren' så lige siden har vi kaldt det putteren"sagde hun og grinte. Det var da sødt.
Vi kom op på toppen af bakken, og jeg troede jeg drømte, var det her virkelig putteren? Det er jo gigantisk? Hvilket menneske har dog plads på sin grund til 2 helt igennem fantastiske luksus huse på over 1.000 kvadrat meter hver? Og så kommer haven oveni.
YOU ARE READING
Hvorfor lige mig?
FanfictionChristine er vred. Hun har haft en ubehagelig oplevelse med sine (gamle) to største idoler, og nu er hun endt med at hade dem begge to? Hende og hendes tvillingesøster Anne, er to om ALT. De får en ret så interessant rejse, med både had og kærlighed...