(Over sees huset)
Men hun var nok en af de smukkeste piger jeg har set, langt lysebrunt hår, en perfekt hud, og smukke brune øjne. Ingen pige kan hamle op med det. Hun havde ikke engang særlig meget makeup på. Jesus christ...
"Moooar, Buller kommer over senere, han skal bare lige spille en Fodboldkamp" Sofia's snobbede stemme afbrød stilheden. "Okay, skal han spise med?" Hun skrev på sin telefon igen, "det vil han gerne" moster nikkede og fortalte videre omkring byen. Sofia var tavs igen, Kæft hun er forkælet.
"Her er skolen så. Der er fra 1-10 klasse, og i går i 9?...." sagde hun spørgende "10." Sagde jeg rettende og smilede. Hun nikkede og fortalte videre.
Vi kom forbi en fodboldbane hvor der løb en masse drenge rundt. Sofia tog mobilen i lommen, og løb hen til banen. Uden at sige noget havde vi skiftet retning mod banen. Mig og Anne holdte os omkring 20 meter væk med Politimændende, mens de andre stod og snakkede med nogle af spillerne i kanten af banen.
"Er hun single?" Politimandens underlige spørgsmål fik mig til at grine. "Jaah?" Vi kiggede på hinanden. "Hun er godt nok Lækker. Er det helt skidt at skulle bo her alligevel?" Han smilte kækt og jeg smilte tilbage. "Naaarh hun er ikke så slem" vi kiggede over på de andre igen, de vendte om mod os og kom herhen igen. Jeg kiggede på politimanden igen, han blinkede og smilte.
"Så er der vist ikke mere at se. Lad os gå hjem og kigge lidt på huset" hun faktisk en rigtig flink dame. Det havde jeg virkelig ikke troet.... vi gik tilbage den vej vi kom fra, jeg var spændt på at se huset indvændigt, for det var et fantastisk flot hus udvændigt.
•••••
"Vi fik besked på ikke at indrette jeres værelser, men flyttemændende har stalt jeres ting derind, og så skal vi nok få indrettet dem efter jeres mening" vi var på vej op af trappen. "Værelserne er ens, men tingene er jo fordelt så jeg tænker at jeres værelse bare bliver efter hvor jeres ting står" hun åbnede døren til et fantastisk stort værelse, det er jo mit gamle værelse....gange 3! "Wow......" jeg gik derind, flyttekasser med mit navn på stod rundtomkring, jeg forstillede mig hvordan værelset kom til at se ud. "Wow hvor er her stort" jeg gik stille ind i værelset og så mig omkring. Tænk at bo sådan et sted? Hele byen var fyldt med hyggelige hvide villaer, og så er der sådan et hus her midt i det hele? Med stor pool, kæmpe have, mega mange værelser. Det største luksus hus jeg i mit liv har set.Jeg kiggede rundt
(Christine's tanker)
Okay min billedvæg kan måske være der?
Og så min seng der? Hvad med mit makeupbord der? Nej så er der jo ikke plads til mit tøjskab. Det må jeg finde ud af senere, min moster er jo tydeligvis ret god til at indrette, og vi har den samme stil, så hun kan vel hjælpe?"Skal vi gå videre?" Jeg kom ud af mine tanker og nikkede, vi gik ud på den store gang igen. "Og det her må jo så være dit værelse Anne" hun åbnede døren til et fuldstændig magen til værelse, der var bare flere kasser herinde.
"Vi kan jo indrette værelserne iaften, efter vi har spist" vi gik ned af trappen, jeg smilte til moster, selvom hun ikke kunne se det. "Herinde er stuen" vi gik ind i et stort rum, 3 gange så stort som mit nye værelse. "Og herinde er køkkenet" Der gik en mand rundt i et forklæde og lavede mad. Sikkert deres kok eller sådan noget. Sofia sad på en stol ved bordet med fødderne lænet på en anden stol. "Det er Martin, vores kok" martin vendte sig om og vinkede. "Hvad end i har lyst til, så bare sig det til martin, så skal han nok lave det til jer" sagde moster, jeg kan ærlig talt ikke helt huske Hvad hun hedder.
YOU ARE READING
Hvorfor lige mig?
FanfictionChristine er vred. Hun har haft en ubehagelig oplevelse med sine (gamle) to største idoler, og nu er hun endt med at hade dem begge to? Hende og hendes tvillingesøster Anne, er to om ALT. De får en ret så interessant rejse, med både had og kærlighed...