Han løb rundt i hele huset, med mig på ryggen. Han er faktisk overraskende stærk, mærkeligt han ikke er faldet sammen endnu. Ikke at jeg er tyk, for det er jeg faktisk overhovedet ikke, men han har da løbet med et andet menneske på ryggen, det er jo ret hårdt.
Vi grinte helt vildt, jeg kunne næsten ikke få luft, det samme med Marcus, men han havde nok en anden grund.
"Okay pause" sagde han forpustet, jeg hoppede grinende ned fra hans ryg, han smed sig ned på gulvet. Jeg satte mig vedsiden af ham og han satte sig op. "Hvad har du dog spist?" Sagde han drillende, hans stemme var svag og overdøvet af hans åndedrag. Jeg slog ham på armen, "hallo" sagde jeg fornærmet og grinte, han grinte med og kiggede mig i øjnene. Vi kiggede hinanden i øjnene, han har nogle virkeligt pæne øjnene, det har jeg aldrig lagt mærke til før. Sådan nogle brune bambi øjne.
•••••
"Hvordan tror du han vil reagere?" Spurgte Marcus, vi lå i min seng og skulle til at sove. Jeg lå med mit hoved på han bryst, han nussede min arm. "Jeg ved det ærligt talt ikke, jeg håber da at han bliver glad" svarede jeg og nussede hans mave. "Ja også mig.....jeg kommer til at savne ham" sagde han, "han var en af mine bedste venner" tilføjede han, "ja..." sagde jeg bare, nu bliver jeg helt ked af det igen. Er du sindsyg jeg kommer til at savne ham.....
"Hvad er klokken?" Spurgte jeg, Marcus tog sin telefon fra natbordet, "den er snart 22" sagde han og lagde den tilbage igen. "Skal vi så ikke sove?" Jeg kunne mærke at han nikkede. Jeg satte mig op og rakte ud efter en stikkontakt.
"Godnat"•••••
"Marcus vågn op!" Sagde jeg højt inde fra mit tøjskab, idag var dagen, og jeg har lige skiftet til det outfit mig og Marcus blev enige om igår. Ihhh jeg glæder mig til at se hans reaktion!
Jeg kunne høre Marcus mumlede et eller andet. "Jeg kan ikke høre hvad du siger" sagde jeg og gik ud fra mit skab, jeg gik over til mit makeup bord, min makeup idag skal være narturlig, men alligevel skal den være lidt festlig.
Marcus steg ud fra sengen, "godmorgen sovetryne" sagde jeg og smilede til ham. Han så virkelig træt ud, Marcus er ikke god om morgenen. "Godmorgen" mumlede han, jeg grinte og vendte tilbage til min makeup.
Min makeup er Done, mit outfit er Done, Marcus er noglelunde Done, så det er jo god nok. Vores venner kommer om 40 minutter, så vi skal have spist morgenmad og få gjort alting færdig inden 40 minutter. Så vi har lidt travlt.
Det er ret fedt at vi får fri fra skole, det har jeg sådan set haft ret meget på det sidste. Jeg har ikke rigtigt været så meget i skole, fordi moster har været meget væk på arbejde. Men det er ikke så godt, for der er kun 3 måneder til min afgangs eksamen, så lige nu er nok ikke et godt tidspunkt at droppe skolen.
"Er du klar?" Spurgte jeg ham, imens jeg satte låsen i min ørering, "jaer" sagde han og viklede hår elastikket rundt om sin lille knold. "Hvad skal vi have til morgenmad?" Spurgte jeg, jeg har faktisk lyst til pandekager lige nu. "Bare noget let, jeg er ikke rigtigt sulten" sagde han.
Vi gik ud fra mit værelse, jeg er begyndt at blive lidt nervøs, mest fordi jeg tror jeg kommer til at græde, men også fordi det hele jo kan fucke totalt op, og så bliver alt ødelagt.
YOU ARE READING
Hvorfor lige mig?
FanfictionChristine er vred. Hun har haft en ubehagelig oplevelse med sine (gamle) to største idoler, og nu er hun endt med at hade dem begge to? Hende og hendes tvillingesøster Anne, er to om ALT. De får en ret så interessant rejse, med både had og kærlighed...