"Du burde overveje...."

83 3 1
                                    

Vi gik ned af trappen, og ind i køkkenet på jagt efter noget at spise. "Må jeg spørge om noget?" Sagde jeg sødt og stillede mig op af skabet ved køleskabet. Han kiggede op fra skufferne, "Jaah?" Svarede han og smilede. "Det du sagde igår med at jeg ville tænke anderledes om opmærksomheden, hvis vi 2 var kærester. Tror du virkelig at jeg ville synes det var træls?" Sagde jeg overbevist om at der kom en pointe på et tidspunkt, men jeg havde ikke en, så det gjorde der nok ikke. "Det ved jeg ikke......ville du?" Sagde han dæmpet og gik hen imod mig, jeg ved det ærligtalt ikke, på en måde og på en måde ikke. "Marcus gunnarsen, jeg ville elske at være din kæreste" sagde jeg med et kækt smil, han grinede af mig, "Christine dawson, du er for underlig" sagde han, jeg grinede og rullede øjne af ham.

Jeg tror at jeg er begyndt at have lidt følelser for Marcus.....

Men det går ikke, han er kærester med Sofia. Måske slår de op, måske ikke, men det er stadig ikke okay. Jeg er ikke sådan en type der tager en andens kæreste. Eller ex-kæreste for den sags skyld.

"Vil du lige tage hans gave inde på mosters kontor" sagde jeg til Marcus, vi har købt en virkelig fed farvel-gave til Marcell. "Jaer" svarede han og traskede ud fra køkkenet.

Vi var igang med at fylde nogle skåle med chips og slik, vi har lige været nede og købe det i Coop.

"Tag lige en af de store gave-blomster med" råbte jeg, han svarede "Okay" og jeg gik videre med alle chipsene. Jeg elsker chips! Det virkelig det bedste i verden!

Jeg trak telefonen op af min lomme og fandt noget musik. Jeg fandt en af mine playlister, og afspillede 'Do re mi' med' 'Blackbear' og satte den op på højtaleren, det er virkelig en af mine yndlingssange.

Af ren vane begyndte jeg at synge med, "Yeah, if I could go back to the day we met
I probably would just stay in bed
You run your mouth all over town
And this one goes out to the sound
Of breaking glass on my Range Rover
Pay me back or bitch, it's over
All the presents I would send
Fuck my friends behind my shoulder
Next time I'mma stay asleep
I pray the Lord my soul to keep, oh

And you got me thinking lately
Bitch, you crazy
And nothing's ever good enough
I wrote a little song for ya, it go like

Do, re, mi, fa, so fuckin Done with you, girl
So fuckin Done with all the games you play
I ain't no Tic-Tac-toe
Send the X and O's on another note
I'm Do, re, mi, fa, so fuckin Done with you, girl
So send the X and O's on another note
I'm ghost" jeg blev afbrudt af en klapsalve, jeg vendte mig forskrækket om, Marcus har stået der hele tiden. Ej hvor pinligt! "Du er da vildt god" sagde han smilende og gik tættere på mig, "jah altså.....det var ikke rigtigt meningen, at du skulle se det.." sagde jeg genert, han smilte, "nej men det gjorde jeg" grinte han og trykkede pause på min telefon. "Du burde overveje at starte til sang" sagde han, han lød faktisk seriøs, altså Marcus synger jo helt fantastisk, og så synes han at jeg synger godt? Det er jo et kæmpe klap på skulderen. "Synes du det?" Sagde jeg stille, jeg har altid været meget genert med at synge foran andre, så det var vildt pinligt at Marcus hørte det! "Ja da! Din stemme er jo helt vildt god"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 16, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Hvorfor lige mig?Where stories live. Discover now