Snapchat video

100 3 0
                                    

Klokken ringede ud, alle tog deres tasker og gik med hast ud fra klasseværelset. Jeg gik og snakkede med Marcell på vej ud, jeg kan slet ikke komme over hvor pæn han egentlig er. Han er virkelig sød og jeg er vild med hans personlighed, Viktor har ikke skrevet en eneste gang, han er sikkert kommet helt over mig, vi er nærmest ikke kærester mere. Marcell behandler mig 10 gange bedre end Viktor gjorde, han forstår mig bedre.

Marcell og mig skulle hjem til mig og læse lektier, vi havde en engelsk fremlæggelse for, Marcell er jo fra LA og jeg taler flydende engelsk, så det er ret nemt. Det er faktisk ret sejt at have en god ven der er fra USA, jeg har altid gerne ville til LA, så det her er vel det næst-bedste, hvis man kan sige det sådan.

•••••
Da vi kom hjem satte vi os ind i stuen, ingen var hjemme, så hele huset var stille. "Du går bare ind, jeg henter lige min computer" sagde jeg, han nikkede og satte sig i en stol med sin egen computer. Jeg kom ind på mit værelse og tog de høje hæle af, jeg tog mine birkenstock på og traskede ned af trappen med maccen under armen.

Jeg startede en Snapchat video da jeg gik ind, jeg filmede over på Marcell og han lavede et mærkeligt ansigt, jeg grinte og stoppede videoen. "Okay så jeg tænker at i stedet for at gå igang med opgaven, så fortæller du alt om LA, jeg har altid gerne ville til LA" sagde jeg og smilte, jeg satte mig i stolen overfor og han lukkede sin computer sammen. "Hvad vil du vide?" Spurgte han sødt, jeg tænkte hurtigt og kom med et svar "hvordan er skolerne?" Spurgte jeg, han satte sin computer over på det lille glasbord og lænede sig godt tilbage. "De er overhovedet ikke særligt specielle, det er de samme fag bortset fra norsk, men ellers er der bare meget mere "frihed" (gåseøjne) på en måde, der er ikke så mange regler som her i Norge, men jeg kan meget bedre lide det her" og de ord, fik mine tanker til at Køre, at gå i Highschool ser elles så Fedt ud på film, men det er jo også på film, alting ser bedre ud på film Ahaha.

                                     •••••
Vi blev færdige med opgaven, og efter idag tror jeg bare at Marcell og jeg er blevet endnu bedre venner. Vi har hygget os rigtigt meget, og han giver FANTASTISKE kram! Jeg ligger bare og krammer ham til en film lige nu, Sofia og Stella blev nødt til at tage til Oslo idag, så mig og Anne kommer til at være alene hjemme i de næste 2 dage, hvilket egentlig også er fint nok, vi behøver jo ikke at tage i skole så.

Filmen blev afbrudt at min telefon der ringede, jeg satte mig op og tog min telefon fra bordet, det var Anne.

(Samtale)
A: Hej nine, jeg sover hos Maria igen så vi ses bare i skolen imorgen.
C: Okay, men kommer du ikke hjem og henter nogle ting?
A: Nej jeg klare mig. Vi ses imorgen.
C: ses.
(Samtale slut)
Maria skulle hjem til hendes mormor idag? Jeg ved ikke om Anne lyver for mig, men det er da lidt mærkeligt?

"Var det Anne?" Jeg lagde telefonen fra mig og nikkede, filmen var næsten slut og klokken var allerede 19:20, så vi skulle snart lave noget mad. "Sover du her?" Spurgte jeg, han trak på skuldrene, "det ved jeg ikke, vil du gerne have jeg sover her?" Jeg nikkede ivrigt og smilte, "jeg gider ikke være alene i det her gigantiske hus, kom nuuu det bliver Hyggeligt!" han smilte, "jeg havde nu tænkt mig at sige ja, men Fedt at vide du faktisk ville plage for at jeg skulle blive her" drillede han, jeg Daskede ham på armen og rejste mig op.

Jeg gik ud mod køkkenet og kiggede efter noget nemt at lave, jeg åbnede køleskabet og så der var noget salat fra igår, jeg tog skålen ud og fandt to tallerkner. Marcell kom ud til mig og hjalp med at bære tingene ind til stuen, vi sad bare i sofaen og spiste lidt salat, da jeg pludselig spilder noget dressing på en pude, fuck.....

Jeg hentede en våd klud og prøvede stærkt at få pletten væk, men det gik ikke så godt, puden var nok egentlig ikke til at redde. "Hvad gør vi?" Spurgte Marcell, ærligt så vidste jeg det ikke. "Jeg ved det ikke" han kiggede på puden, "hun vil da ikke ligge mærke til at den mangler" sagde han, jeg smilte og nikkede, hans mørkebrune øjne funklede til lyset fra tv'et, og jeg var låst fast i dem.

Hvorfor lige mig?Where stories live. Discover now