Marcus kommer om 10 minutter, jeg har lige rettet min makeup og taget noget mere passende tøj på. Kl var 16:20 så jeg har haft nattøj på hele dagen.
Jeg hørte ringeklokken i entreén, jeg skyndte mig ned af trapperne så han ikke skulle vente i regnvejr. "Heeej" sagde jeg da døren åbnede, jeg krammede ham, "heeej" sagde han og trak sig fra krammet. Han skulle til at smide sine sko, da jeg stoppede ham, "Nej bare behold dem på, mosters folk har været igang hele dagen, skal vi ikke gå over og se det?" Sagde jeg, han nikkede, "Okay jeg henter lige mine sko" jeg løb op af trappen og ind på mit værelse, jeg tog mine støvler på og gik så hurtigt ned af trappen som man nu kan gå i høje hæle.
Jeg tog min jakke fra knagen, da jeg så Sofia kommer inde fra stuen, hun gik bare forbi? Altså nu er jeg ikke ekspert, men er det ikke lidt unormalt ikke at sige Hej til ens kæreste? Eller er det bare mig? "Kom" sagde jeg og åbnede døren, "Nej vent, vi tager Teresse døren i stedet for, det er hurtigere" sagde jeg og lukkede døren igen.
(I putteren)
Vi gik over bakken og jeg fik næsten et chok, der var borde og parasoller overalt, poolen var fyldt med confetti og badedyr og der var lyskæder overalt, store højtalere og et kæmpe banner hvor der står "Good Luck Marcell". Nu glæder jeg mig virkelig til at se indenfor. Der gik mænd i arbejdstøj rundt i haven, og igennem vinduet kunne jeg også se et par stykker. Jeg fatter slet ikke at det er min moster der har sørget for alt det her, det er jo en drøm, og det er mit nye liv?"Wow....jeg ville ønske at min moster var sådan" sagde Marcus og grinte, jeg smilte til ham, "ja hun er ret fantastisk" grinte jeg, "skal vi gå ind?" Spurgte Marcus, jeg nikkede og fulgte med ham hen af stenstien.
•••••
Jeg lå i min seng, Marcus stod inde i mit walk-in closet og viste mig Hvad HAN synes jeg skal have på til festen imorgen, man kan godt mærke at han er en dreng, han forstår ikke pige mode. Det ender nok med at det bare er mig der vælger selv, men det er nu meget Hyggeligt at han vil vælge mit tøj. "Hvad med den her?" Spurgte han og holdte det op, jeg kiggede op, "Marcus det er en hættetrøje?" Sagde jeg og grinte, "ja og? Jeg tager en hættetrøje på" sagde han, jeg lavede et "seriøst" blik, han hang den tilbage på knagen "nej okay så" sagde han opgivende, "er du sikker på at jeg ikke skal hjælpe?" Spurgte jeg grinende, "Ehm....nej nej det går fantastisk" sagde han sarkastisk og smilte, jeg smilede til ham, "hvad med den langærmede blonde trøje?" Sagde jeg, han kiggede efter den, "den her?" Sagde han og holdte den frem, "ja den" sagde jeg, han kiggede på den, "så skal du have nogle hvide bukser på dertil" sagde han, han fandt et par hvide bukser med huller i knæene, "prøv det" sagde han, jeg rejste mig fra sengen og tog tøjet fra hans hånd. Jeg gik ind i Walk-in closet'et og lukkede døren så jeg kunne skifte. Trøjen var gennemsigtig så jeg fandt lige en af de pæne Bh'er, en sort en med blonder på, så de matchede. Jeg spottede Marcus's telefon på en hylde, jeg skyndte mig at skifte før han opdagede den var væk, ellers ville han nok komme ind efter den, og altså, vi er gode venner, men så gode venner er vi ikke, i hvert fald ikke så meget vi kan se hinanden i undertøj. Endnu, jeg er ikke tvivl om at jeg kommer til at være meget bedre venner med Marcus, måske bedste venner endda? Bedste venner......Marcell og jeg kommer måske aldrig til at se hinanden igen...
YOU ARE READING
Hvorfor lige mig?
FanfictionChristine er vred. Hun har haft en ubehagelig oplevelse med sine (gamle) to største idoler, og nu er hun endt med at hade dem begge to? Hende og hendes tvillingesøster Anne, er to om ALT. De får en ret så interessant rejse, med både had og kærlighed...