PROLOG- MEDALION ZAGŁADY

225 12 5
                                    

Wieki temu, gdy na Ziemi panowały jeszcze mistyczne istoty toczyło się wiele walk pomiędzy ludźmi, a tymiże kreaturami.
Ludzie, jako niska warstwa społeczna musieli się ukrywać w fawelach, biednych dzielnicach miast lub po prostu rezydować na wielu wsiach.
Natomiast potwory rodu Rekkai jako najwyższa społeczna warstwa zasiadali od wielu lat na tronie.
Pirus, najpotężniejszy z potworów Czeluści oraz jeden z niewielu nieśmiertelnych zasiadał na tronie dwunasty raz z rzędu. Miał on srebrzystą skórę w całości pokrytą ostrymi łuskami, ogon zakończony twardym, spiczastym grotem oraz twarz typową dla krokodyla z licznymi obrażeniami wynikającymi z wielu bitew w jakich uczestniczył. Największą bliznę, która wzbudzała największy postrach miał przechodzącą przez lewe oko.
Był bardzo srogim, walecznym oraz posiadającym potężną siłę władcą. Wysyłał poddanych, zwanych w jego kręgu biegaczami w celu ściągania haraczu we wszystkich regionach planety.
Większość ludzi zupełnie poddała się władzy Pirusa i płacili wymuszany haracz.
Reszta natomiast próbowała się przeciwstawiać, co skutkowało oczywiście pacyfikowaniem tychże jednostek.
Jednak po upływie lat Boska Rada Wyższości zesłała na terytorium Ziemian Boga szybkości zwanego Paulusem oraz półbóginię zwaną Agapitą w celu zdetronizowania rodu Rekkai na Ziemi. Nadchodziło nieuniknione, nadchodziła apokalipsa !!!

" (...) A siedmiu aniołów, mających siedem trąb,
przygotowało się, aby zatrąbić.
Pierwszy zatrąbił :
a powstał grad i ogień - pomieszane z krwią - i spadły na Ziemię.
I spłonęła trzecia część ziemi,
spłonęła trzecia część drzew, i spłonęła wszystka trawa zielona. "
Apokalipsa św. Jana, 8, 6-7

Pierścień OdnowyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz