Wieki później, gdy to czego dokonaliśmy odeszło w niepamięć, zaczęliśmy normalnie funkcjonować, weszliśmy w krąg ludzi, zaczęliśmy pracę oraz dialogi ze zwanymi przez ludźmi "przyjaciółmi". My, bogowie jesteśmy teraz jedynie wspomnieniem, mitem, a także bajkami opowiadanymi przez rodziców dzieciom po to, aby szybciej poszły spać. Tak naprawdę cały nasz trud, nasze podniosłe zwycięstwo, dzięki którym żyją zostało wspomnieniem zapomnianym przez większą część ludzkości.
Wybaczcie, że nie przedstawiłem się wcześniej.
Paweł, a właściwie Paulus. Jednak nie możemy używać własnych imion z obawy, że ludzie mogą odkryć kim jesteśmy i bać się nas.
Jednak wróćmy do głównego tematu, jestem bogiem, którego atrybutem jest szybkość, potrafię w mgnieniu oka przemieszczać się, jak i także wykonywać różne czynności.
Jako uczeń Boskiej Rady Wyższości udoskonaliłem pewne techniki znane tylko bogom o najwyższym potencjale. Mowa tu między innymi o niewidzialności.
Dzięki takiej zdolności potrafię przy oczyszczeniu swego umysłu stać się niewidzialny nawet na kilkadziesiąt minut.
Jestem szatynem, jak każdy bóg mam wyrzeźbioną sylwetkę, szczupły oraz posiadam oczy koloru szmaragdowego.
Jako typowy człowiek mam też żonę, Ksenię. Jej prawdziwe imię brzmi Agapita, półboginii.
Jak każda półbogini Agapita posiada tylko jedną moc.
Jej zdolnością jest telekineza.
Potrafi ona za pomocą myśli przenosić poszczególne przedmioty w inne miejsca.
Ksenia jest niezwykle piękną kobietą.
Wysoka, wysportowana szatynka, oczy niczym bursztyn wyrzucany przez wodne prądy morskie, długie, piękne włosy sięgające do pasa oraz cera gładka jak aksamit, porcelanowa. Każdy człowiek się w niej podkochuje.
Oto właśnie moja piękna, cudowna żona.
-Pawełku mój najdroższy, obiad już gotowy.
-Wybaczcie kochani, ale muszę kończyć, słyszycie ? Moja kochana mnie woła.Jak się wam podoba zakończenie ?
Czy bogowie odnajdą się w realiach życia codziennego ludzkości na planecie zwanej Ziemią ? Czytajcie dalej, a na pewno się dowiecie.
Tak czy inaczej dajcie, prosimy znać jak wam się podoba opowiadanie, macie już ulubionego bohatera ?
Jeśli się podoba, standardowo gwiazdka oraz komentarz.
Mamy 803 miejsce w rankingu Fantasy. Woow, jesteście świetni, dziękujemy za intensywne czytanie.
Rozdział 3 pojawi się już niedługo, śledźcie na bieżąco wattpada. Miłego czytania. 😀
CZYTASZ
Pierścień Odnowy
FantasyPIERŚCIEŃ ODNOWY Kontynuacja Medalionu Zagłady Opowiadanie o niezwykłych istotach, Bogach, obdarzonych nadludzkimi zdolnościami, którzy żyją pośród ludzi, ukrywają się, pracują, a także prowadzą normalne codzienne życie. Jednak wydarzenia z przeszł...