W poprzedniej części
" Medalionu Zagłady " :Odkąd zakończyła się wojna pomiędzy potężnymi bogami, a mistycznymi istotami Czeluści
nasi główni bohaterowie żyją beztrosko pośród ludzi. Pracują, prowadzą codzienny tryb życia, tym samym całkowicie utożsamiając się z ludzkimi istotami.
Zakładają rodzinę, adoptują pieska, zaprzyjaźniają się z ludźmi, zmieniają nawet własne imiona. Jednak ta beztroska nie trwa zbyt długo, "stary znajomy", Pirus, władca Czeluści. Dla bogów jego pojawienie się było niezwykłym szokiem. Byli przekonani, że go zgładzili, jednak najpotężniejszy z rodu Rekkai schował się przed wielką mocą tytułowego medalionu.
Pirus zastrasza Paulusa i jego rodzinę. Rani także jego córkę, zwiastuje im wojnę wywołaną poczuciem zemsty.
W kolejnych dniach nasz bohater Paulus dowiaduje się o aktywowaniu portalu między niebem, a ziemią.
Okazuje się być to dobrą wiadomością, gdyż dzięki temu portalowi na ziemię przedostało się wielu bogów.
Zaczyna się rekrutacja boskiej armii do kolejnej wojny.
Władca Czeluści sadystycznie morduje ludzi, traktuje ich jak marionetki, ofiary. W telewizji zwraca się do Paulusa, ażeby ten wstawił się do walki z nim, grożąc, że jeśli tego nie zrobi będzie dalej zabijać.
Sama moc bogów zdaje się nie wystarczać do pokonania największego wroga, gdyż w podziemiu znalazł sposób na wzmocnienie swoich sił.
Rozpoczyna się więc wyprawa po owy medalion zagłady, dzięki któremu właściciel wymienionego przedmiotu przejmie władzę nad duszami istot zamkniętych w nim.
Jednakże droga do odnalezienia medalionu jest niezwykle ciężka. Wiedzie przez wiele zagadek, niebezpieczeństw.
Bohaterom udaje się nareszcie znaleźć oba fragmenty medalionu, lecz przejmuje je podążający ich tropem Pirus.
Wojna już nieunikniona. Nasi bohaterowie vs Pirus i jego sługi. Nieoczekiwanie dla wszystkich armia Paulusa zostaje bardzo mocno osłabiona.
W międzyczasie jednak Luissa, córeczka jednego z głównych bohaterów, Paulusa doznaje wizji z przeszłości, która całkowicie odmienia los wojny.
Paulus szydząc z Pirusa wywołuje go do walki jeden na jednego w opuszczonej fabryce. Ostatecznie więc armia Paulusa : Ksenia, Patryk, Ania, Piotrek, Monika, Garen oraz Paulus zakończyli na zawsze władzę Pirusa.
Ale czy aby na pewno?Zapraszam na część drugą:
" Pierścień odnowy "
CZYTASZ
Pierścień Odnowy
FantasyPIERŚCIEŃ ODNOWY Kontynuacja Medalionu Zagłady Opowiadanie o niezwykłych istotach, Bogach, obdarzonych nadludzkimi zdolnościami, którzy żyją pośród ludzi, ukrywają się, pracują, a także prowadzą normalne codzienne życie. Jednak wydarzenia z przeszł...