Rozdział 15: Biblijne wskazówki

27 5 0
                                    

-Dobra, wiemy, że odpowiedź jest w Biblii, ale co dalej z tą Biblią!?- wrzasnął Patryk.
- Nie wiem, uspokójmy się i chodźmy z powrotem do mojego domu, ale ja wyjdę pierwszy sprawdzić teren.
- Dlaczego akurat Ty, co ?- spytał rozwścieczony Garen.
- Gdyż tylko ja w niebezpieczeństwie potrafię bardzo szybko uciec od napastnika, więc może okaż trochę skruchy i nie krytykuj mojego planu, no chyba, że masz lepszy, co?
- Nie, nie mam, przepraszam.
- W porządku, więc jeśli nikt nie ma lepszego planu to działamy wobec mojego, jasne?
- Tak szefie!
Wyszedłem więc z kościoła, aby sprawdzić czy na horyzoncie nie widać naszego wroga.
- Czysto, możemy iść dalej.
Gdy już doszliśmy do mojego domu zauważyliśmy pewnego młodzieńca w bluzie z kapturem wraz z puszką sprayu w ręce.
- Co Ty tutaj robisz z moją ścianą !?
Po tych słowach sprawca wandalizmu uciekł z miejsca zdarzenia, jednak rzucił jeszcze na odchodne:
- " Pluli na Niego, brali trzcinę i bili Go po głowie. "
- Co to miało znaczyć?
- Chyba pierwsza podpowiedź gdzie szukać medalionu. Mam pomysł.
W tej chwili wyciągnąłem telefon i wybrałem opcję wyszukiwania głosowego.
- Internetowe wyszukiwanie głosowe, powiedz wybraną frazę po usłyszeniu sygnału.
( Beeep )
- "Pluli na Niego, brali trzcinę i bili Go po głowie."
- Wyszukiwanie zakończone, szukane frazy to fragment biblijny. Ewangelia według świętego Mateusza rozdział 27 werset 30.
- Nic z tego nie rozumiem- oznajmił Garen.
- My niestety też nic!- krzyknęła reszta.
- Ja chyba wiem o co chodzi.
Po tych słowach włączyłem aplikację znajdowania krain geograficznych i wprowadziłem następujące dane:
Długość geograficzna: 27 stopni,
Szerokość geograficzna: 30 stopni.
- Szukana kraina geograficzna leży w Afryce, w Egipcie.
Gdy to usłyszałem natychmiast zamknąłem aplikację i zwróciłem się do wszystkich:
- Słyszeliście kochani musimy wrócić do miejsca, gdzie wszystko się zaczęło.

Co zastaną bohaterowie w wyznaczonym miejscu?
Czy odnajdą medalion?
Jak to się dalej potoczy?
Zaciekawiony/a? Czekaj na kolejne rozdziały.
Jak się spodobał rozdział proszę o gwiazdeczke i komentarzyk.
Trzymajcie się kochani 😁, pozdrawiam serdecznie 😘.

Pierścień OdnowyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz