Medya-Alaz ve HazarYüksek Sadakat & Ayşegül Aldinç -Aşk gelince
***
-Pamir Bey?!!
Demin sesim çıkmıyordu ama adama öküz gibi böğürmüştüm resmen.
Üstelik o bana ayı mı demişti.Tam ona laf söylemeye hazırlanmıştım ki o konuşmaya başlayarak buna engel oldu.
-Evet benim.Şimdi kes zırvalıkları da ben şimdi şirkete geldim.Benim masamın üzerinde minik bir araba oluyordu hep.Nerede o?
Gözlerimi devirdim.İşi olmasa aramaz zaten!
Ben niye adama alınıyorum anlamamıştım.Tabi işi olduğu için arayacak.
Allah'ım sen keçilerime mukayyet ol!
Hepinizin aklına Selena dizisinin geldiğinin farkındayım :)))
-En son şirketin dosyalarını koyduğunuz siyah bir çanta var ya hani.İşte onun ön yüzüne koymuştunuz.
Derin bir nefes aldı.
-Biliyoruz herhalde oraya koyduğumuzu.Baktım yok çantanın içinde.
-Ama en son çantaya koydunuz.İyi bakın siz.
Hafifçe öksürdüm.Adamı hasta hasta uğraştırıyorlar ya!
-Kör değiliz herhalde!
-Tamam be.Sizde üstünüze toz kondurmayın aman diyeyim.Sinek osursa deprem oldu dersiniz!
-Arya mıdır nedir adın şimdi beni dinle benim o arabayı bulmam lazım.
-Pamir Bey kusura bakmayın ama ben nerden bulayım şimdi o arabayı?
Yüzüme kapanan telefon ile öylece kalakalmıştım.
İşten atılmayacağımı bilsem geri arar ağzının payını verirdim de...İşte şartlar elvermiyor.
-Iııhhhhh!!!Aptal heriff..Mal...Gıcık..Odun!!!Tipine sansür koyduğumun biçimsizi!Halka açık tuvaletleri kullanmak zorunda kalırsın inşallah!Namaz esnasında arkandaki çocuk osurur da herkes senin osurduğunu sanar inşallah!
Elimdeki yastığı duvara fırlattım.Sonra hızımı alamayıp çırpındığım yataktaki yorgana kafamı gömdüm ve öyle söylenmeye devam ettim.
Biraz sakinleşince fırlattığım yastığı alıp başımın altına koydum.Birkaç öksürük atağının ardından yarın geç uyanacak olmanın verdiği heyecan ile uyuyakaldım.İyiki de doktor iki gün rapor vermişti.
***
Ertesi gün benim için çok sıradan geçmişti.Evdeydim ve akşama kadar Tv izlemiştim.
Onun dışında kayda değer hiçbir şey yaşamamıştım.
Ancak bir ertesi gün raporumun bitmesi benim bütün tadımı kaçırmıştı.
Söylene söylene üzerime bir gömlek ve etek geçirdim.
Hafif bir makyaj yaparak evden çıktığımda kızlar daha kahvaltı yapıyorlardı.Otobüsün gelmesiyle kendimi bir koltuğa attım.Başımı sabah erken uyanmanın verdiği mahmurlukla cama yasladım.
Durağa geldiğimi anladığımda hemen çantamı elime alıp indim.
Birkaç dakikalık yolu istemeye istemeye neredeyse bir saate çıkarmıştım.
O Pamir öküzüyle aynı yerde çalışmak istemiyordum o kadar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK
ChickLitHayatta her şey bir tesadüften ibarettir.Ve bir tesadüf koca iki yaşamı alır, değiştirir...Onu süsler, renklendirir ve hayatınızın merkezine koyar. İnsanı insan yapan şeydir tesadüfler. Ve tüm tesadüfler aşka çıkar.Bu bazen aynı trende yolculuk yap...