23.Kolye

297 15 16
                                    

Medya:

Pamir

James Artur-Say you won't let go

***
Karşımda bana şok olmuş bir ifade ile bakan yerden bitme Aslı'ya aynı ifade ile karşılık veriyordum.

Şuan içinde olduğumuz durum saçmalıktı.

Ben Murat'a yakalanmaktan korkarken benim karşıma Aslı çıkıyordu.

-Ne var Aslı?

Pamir'in ilgisiz olduğu her halinden belli olan ses tonu aslında Aslı'nın gitmesi için bir işaretti.

Ama o bu işareti almamakta direndi ve karşımızda konuşmaya devam etti.

-Siz?...Sizin burda ne işiniz var?Sen?-eliyle beni işaret etti- davette seni gördüğümde yanında sevgilin vardı.Yoksa sen-

Konuşmasına izin vermeden lafını kestim.

-Yok öyle bir şey.Ben onu aldatmıyorum.

Ses tonum yalan söylediğimi bariz şekilde ele verirken korkuyla Pamir'in  koluna tutundum.

Aslı'nın bakışları ilk önce bende daha sonra benim tutunduğum kol üzerinde dolandı.

Sonra yüzüne sinsi bir gülümseme kondurdu.

O an yüzüne karşı çemkirmek istemiştim.

Götünden bacaklı ne olacak!

Sakin olmaya çalıştım.Kesinlikle onun eline bir koz veremezdim.

-Yanılıyorsun.Ayrıldım ben sevgilimden.

Pamir'e biraz daha sokulup ona delici bakışlarla bakmaya başladım.

-Artık sevgilim Pamir.

Dediğimle birlikte Aslı'nın şaşkınlığı ve öfkesi kendisini göstermişti.

Bir süre şaşkınca suratıma baktı.

Adamı böyle afallatırlar işte!

Yüzüne o kibirli ifadesini kondurdu.Kesinlikle bu kızı yolmalıydım.

-Kim bilir Pamir'i elde etmek için kaç geceni harcadın canım.

Aslı'nın söylediği şey bardağı taşıran son şeydi.

Bunları bana parayla mı veriyorlardı !

İleriye doğru attığım ilk adımdan sonra havalanmıştım.

-Pamir bırak!Geberteceğim bu sürtüğü!Sen kim oluyorsun de böyle konuşuyorsun?Yerden bitme!12cm topuklu ayakkabı bile boyunu normal boy standartlarına getirmemiş senin!

Aslında kimsenin boyu ile dalga geçmezdim.Sadece onun bu halleri beni sinir ettiği için hıncımı onun boyundan çıkarıyordum.

Pamir beni yere bırakıp önüme geçti.

-Aslı defol git şurdan!Seni bir daha bizim yakınımızda görürsem fena olur!

Aslı yine yüzüne o kibirli ifadeyi kondurdu.

-Ben sana onun veremeyeceği tüm her şeyi verebilirdim Pamir!Seni tam iki senedir takip ediyorum!Ve tam sana ulaşmışken sen bu sürt-

Pamir onun lafını sert bir şekilde kesti.

-Kes sesini!Defol git!

Gözleri dolan Aslı yine aynı kibirli ifadeyi suratına taktı ve arkasını dönüp ilerlemeye başladı.

Yorgun bir şekilde banka çöktüm.Bir günde bu kadar olay yeterdi sanırım.

-Eve gitmek istiyorum.

GELİNCİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin