Medya:Arya
Ed Sheeran-Give me love
****
Ahmet Bey ve bizimkiler arasında mekik dokuyan bakışlarım en sonunda Pamir'in üzerinde durmuştu
Ne yapacağımı nasıl açıklayacağımı bilmediğim bir durum içindeydim.Her şeyden önce kızlara bu durumu nasıl açıklayacaktım.
Alaz ve Hazar Bey'in zaten beni bu şekilde görmüş olması utanmama neden oluyordu.
Gerçekten hala burada bu şekilde durduğuma inanamıyordum.Adeta eski bir saat gibi durmuştu beynim.Hep aynı sahneye odaklanmıştı.
Üzerimdeki ağırlık kalkınca bakışlarım o yöne döndü.Pamir ayağa kalkmış üzerini düzeltiyordu.Bunu o kadar hızlı yapmıştı ki yaralarının onun canını yaktığını düşünmeden edememiştim.
-Ne oluyor burda dedim size!
Adeta kükreyen Ahmet Bey ile bende istemsizce boylu boyunca uzandığım koltukta biraz doğruldum.Koltuğun kenarına adeta bir kedi misali sinmiştim.
Kızlar bana hiç onaylamayan bakışlar atarken HazarBey'de aynı şekide Pamir'e bakıyordu.Alaz zaten Dolunay'a bakıyordu.Dolunay ise arada gözlerini onun üzerinde dolandırıyordu.
Vallahi pes size!
Onlardan ayırdığım bakışlarımı konuşmaya başlayan Pamir'e çevirdim.
-Baba ne olabilir sence benimle bu kızın arasında?Benim ilgi alanıma giren kızları biliyorsun.Sadece hoşgeldiniz diye sarılırken üstüne düştüm...Abartılacak bir şey yok.Benim Arya gibi bir kıza bakacağım belli bakmayacağım belli.
Duyduklarım karşısında şaşkınlığımı koruyamazken Hazar Bey öksürük krizine tutulmuştu.
Belki de onu uyarmak için yapmıştı, bilemeyeceğim.Arya gibi kız ne demektir ya?!
Ahmet Bey sanki ona inanmıyormuş gibi bakışlarını bana çevirdi.
-Doğru mu söylüyor kızım bu sıpa?
Aptalca bir şekilde başımla onayladım.
-Evet efendim.
Ahmet Bey bir şeyler anlatırken bende çantamı elime alıp kapıdan çıkmak üzere ayaklandım.
-O elindekiler ne kızım?
Ahmet Bey'in soran bakışları üzerimde dolaşınca derince nefes aldım.
Oldu mu şimdi Ahmet'cim?
Eh tabi biraz aklım olsa bu eşyalarla buradan çıkmaya kalkmazdım.Gerçi adam bunları burada görürse kim bilir ne düşünecekti.Ben tam ne söyleyeceğimle ilgili bir yalan bulmaya çalışıyordum ki Asya benim yerime cevap verdi.
-Arya benim evimde kalmıştı dün.Kıyafetlerini buraya getirdi dalgınlıkla.
Asya'nın pratik yalanına hızla başımı sallayarak katıldım.Arabanın önümdeki oynak kafalı köpeğe dönmüştüm zaten iyice.
Evet oynak...
Ahmet Bey ilk başta pek inanmıyor gibi görünsede sonradan anladığını belli eden bir şekilde bir homurtu eşliğinde başını salladı.
Kimsenin yüzüne bakmadan kendimi asansörün önüne attım.Allah'ım bu nasıl gündü böyle?Aklım fikrim karma karışıktı.
Ne ağlamadığım kalmıştı ne de çirkin olduğumun söylenip herkesin önünde rezil olmadığım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK
Chick-LitHayatta her şey bir tesadüften ibarettir.Ve bir tesadüf koca iki yaşamı alır, değiştirir...Onu süsler, renklendirir ve hayatınızın merkezine koyar. İnsanı insan yapan şeydir tesadüfler. Ve tüm tesadüfler aşka çıkar.Bu bazen aynı trende yolculuk yap...