Medya:
Taylor Swift-Shake it off****
Dün kaybettiğim kolyeyi sormak için Pamir'i aramam dışında hiçbir şey gelişmemişti.Aslında kolye benim için öyle özel bir şey değildi.Kolyeydi işte.
Hayır.
Pamir'le konuşmak için tabiki bahane üretmemiştim.
Keser misin sesini!
-Arya!
Bana resmen evde yangın varmış gibi seslenen Asya ile salona koştum.
Salona ulaşana kadar:
*Kolumu kapıya çarptım.
*Kolidordaki halıya takıldım.
*Ve salona girince burnuma terlik yedim.
-Ahh!Napıyorsun kızım ya?
Asya diğer elindeki terliği yine bana attı.
-Kızım kaç kere diyeceğim sana şu terlikelerini ortalığa atma diye.Sonra elime ayağıma takılıyor.Salak saçma şeylerle uğraşıyorum resmen.
Allah'ım sen bana sabır ver!Hayır yani ne var terliğimi orada bırakıyorsam.Al koyuver kenara.Birde kirli çamaşırlarımı dolap kapağına asmama sinir oluyor.Kolaylık olsun diye yapıyorum onları ben bir kere!
-Tamam alıyorum.
Arkama dönüp yerdeki terlikleri aldım.Biri kapının yanına diğeri de tam önüme düşmüştü.
Siz şimdi neden geri vites attığımı soruyorsunuz?Şimdi eğer malum yeriniz yiyipte bunları benim size anlattığım gibi Asya'ya anlatırsanız büyük ihtimal sizi camdan falan atar.
Ve emin olun arkasına dönüp bakmaz bile.
-Bir kere de söylemeden yapsan şunu dişimi kıracağım Arya.
-Ya ne yapayım unutuyorum.
Küçük bir çocuk gibi dudak büzdüm.Asya benim bu hallerime dayanamazdı hiç.
-Bana ajitasyon yapmayı hiç bırakmayacaksın değil mi?
Usanmış bir şekilde sorduğu soruya başımı iki yana sallayarak cevap verdim.
-Gel şuraya.
Kollarını iki yana açıp beni anne şevkatiyle yanına çağırdı.Ayaklarımı yerde sürüye sürüye yanına gidip kollarımı ona sardım.
Annesini ve babasını erken yaşta kaybetmiş olsa da tam bir anne gibi kokuyordu.
Seviyorum ben bu kızı ya.
-Hey bensiz kucaklaşamazsınız tamam mı!
Dolunay'ın tiz sesini duyunca Asya ile bir kolumuzu açıp onu çağırmış olduk.
Hemen seke seke yanımıza geldi.Bu grup kucaklaşması her zaman yaptığımız bir şeydi.Hatta ana sınıfından beri bunu yapardık.
Dolunay ve benim ailelerimiz komşuydu.Asya o zamanlarda anneannesinin yanında yaşıyordu.Dolunay ve ben bu içine kapanık ve sessiz kız ile arkadaşlık etmekten kesinlikle gocunmamıştık.
Zaten birimiz deli diğerimiz ortalıkta kendini o zamanlar peri sanan ve sihirli güçleri olduğuna inanan bir kızdı.
Yani gayet doğal bir şey yapmıştık.Gerçi iyiki de yapmıştık.
-Of tamam yeter bu kadar.
Ben kollarımı çekince hemen onlarda çektiler.
-Aynen vıcık vıcık şey yapmayalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK
Chick-LitHayatta her şey bir tesadüften ibarettir.Ve bir tesadüf koca iki yaşamı alır, değiştirir...Onu süsler, renklendirir ve hayatınızın merkezine koyar. İnsanı insan yapan şeydir tesadüfler. Ve tüm tesadüfler aşka çıkar.Bu bazen aynı trende yolculuk yap...