2.Arizona kertenkelesi!

1K 41 9
                                    

Medyada-Arya Tunç

Atiye - Mazaallah


***

Arya'nın Ağzından

-Sinirlenince çok tatlı oluyorsun kızıl!

Ve bu bardağı taşıran son damla olmuştu...

Arkama gayet ağır bir şekilde döndüm.Kaşlarımı olabildiğince çattım.Kesinlikle bu adamın laubali tavırlarından hoşlanmıyordum.

Çantamı yere koyduktan sonra hızlı adımlarla Pamir adlı o gerzek herife doğru yürümeye başladım.Yüzünde hala yamuk bir sırıtış ile bana bakıyordu.

Bilmiyordu ki birazdan o sırıtmayı onun yüzünden tırnaklarımla silecektim.

Pamir'in yanına gider gitmez saçını çekmeye başladım.

-Sen kimsin ki benle böyle laubali konuşuyorsun oğlum!Valla erkek falan demem ayırırım o ağzını!

Bir elimle saçını çekerken diğer elimle beni durdurmaya çalışan ellerini engellemeye çalışıyordum.

-Kızım bıraksana be!Manyak!Zır deli!Seninle uğraşılmaz!Ahhh.... Hala çekiyor lan!

-Kes sesini öküz herif!

Elimle yüzüne tokat attım.Tırnaklarım uzun olduğu için olsa gerek yüzünde birkaç çizik oluşturmuştum.

Benden uzaklaşıp birkaç adım geriye gitti.Sol eliyle yüzünü tutuyordu.

Elindeki belli belirsiz kanı görünce önce kaşları çatıldı.Sonra çenesinin seğirdiğini gördüm.İçimde ister istemez bir korku belirmişti.

Asla geri adım atmayacaktım tabi...

-Kızıl şeytan!

Sesini biraz yükselterek kolumu sıktı.Kolumun ne kadar acıdığını görmezden gelmeye çalışarak gözlerimi gözlerine sabitledim.

-Sakın benle bu şekilde konuşma Arizona keltenkelesi!

Tam ağzını açmış bana bir şey diyecekti ki duyulan kahkaha sesi bunu engelledi.

Kolumdaki elini o anki şaskınlıkla biraz daha serbest bırakan Pamir'den hışımla kolumu çektim.

Arkamdaki surata baktığımda istemsizce gözümden kalp emojisi çıktı.

Çünkü karşımda o müthiş boyu posuyla endamı ve kaslarıyla Hazar beyciğim duruyordu.

Allah'ım sana geliyorum.

Ben Hazar aşkitoma tatliş tatliş bakarken Pamir hayvanı konuşmaya başladı.

-Kes lan gülmeyi!

Bunun üzerine Hazar aşkitoşkom hepimizi şaşırtan bir şey yaptı.

Önce susup bize baktı.Sonra da daha yüksek bir şekilde kahkaha atmaya başladı.

-A-arizona -ahahaha- kel- hahahaha- kelesi dedi -hahahah!

Kahkahalarının arasından belli belirsiz çıkardığı kelimeler bende adeta bir gurur patlaması yaşatırken Pamir, Hazar aşkitoşkomun yanına gidip karnına çok sert olmayan bir yumruk geçirdi.

Tabi ki Hazar aşkitom susmadı.

Aradan geçen bir iki dakika sonunda Hazar'ın kahkahaları sırıtışa dönmüştü.

-Tamam kes artık şunu lan!

-Oğlum kız gömüyordu seni lan!

Bakışları üzerimde hissedince ister istemez utanmıştım.

GELİNCİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin