26.Her Şeyin Başladığı Yer...

296 15 19
                                    


Medya-

AryaTunç

Bölüm şarkısı;

Mustafa Ceceli-Maşallah

****

Arya'nın Ağzından

Karşımdaki manzara bir süre ayakta öylece dikilmeme neden oldu.

Gördüğüm tüm bu şeyler gerçek olamazdı.

Birileri bana oyun oynuyor olmalıydı.

Gözlerimdeki yaşları hızla sildim.Deli gibi çevreme bakınıyordum.Sanırım bu olanların gerçekliğine inanmak istemiyordum.Ya da bu olanların olanaksızlığına kendimi inandırdığım için öyle geliyordu.

Pamir bana gülümseyerek bakıyordu.Onun tam önünden benim önüme kadar olan kısımda mumlar vardı.

Hergün otobüs beklediğim durak şimdi ışıklarla donatılmıştı.Tüm bunlar o kadar güzel görünüyordu ki...

-Sevgilim?

Bakışlarımı Pamir'e çevirdim.Yüzündeki yaralara rağmen hala yakışıklıydı.Bir şey diyemiyordum.

Yedi yirmidört susmayan ben , şimdi dut yemiş bülbüle dönmüştüm.

Polis arabasına yüzündeki yan sırıtışla yaslanan Asya ve Hazar bana  bakıyordu.

Ben onlara tepki veremeyecek kadar şaşkındım.

Ona karşılık vermemem Pamir'i şaşırtmış olacak ki yanıma doğru geldi.

Tam karşımda dikilip bana bakmaya başladı.

Bir elini yanağıma koyup yavaşça hareket ettirmeye başladı.

-Pamir sen -ben-şey...

Ağzımdaki kelimeler sanki isyan eder gibiydi.Saçmaydı.Her biri farklı bir şeyler anlatıyordu.

Pamir bir anda beni belimden tutup kendine çekti.Kollarım hemen bu anı bekliyormuş gibi onun beline sarıldı.

-Seni çok seviyorum gelinciğim.

Gözlerimdeki yaşlar yanaklarımdan süzülmeye çoktan başlamıştı.Çünkü şu anda bana yaptığı sürprizin büyüklüğü tartışılmayacak kadar büyüktü.

Her şeyin başladığı yerdi bu durak...

İki adım ötemde mumların içinde bir tane mavi gül vardı.Ve o mavi gül benim o gün onun kafasına ayakkabı attığım yerin ta kendisiydi.

-Seni çok seviyorum Arizona keltenekelesi.

Kıkırdadım.

Kollarını benden çekip alnıma bir öpücük kondurdu.

Canı yanmıştı büyük ihtimal.Ama pek umursuyor gibi görünmüyordu.

Gözlerimden birer damla daha yaş firar edince hemen sildi.

-Ştt.Bu gözler ağlamak için değil sevgilim.Ben bakayım diye...

Uzanıp çenesine uzun bir öpücük kondurdum.Şu anda hissettiklerimin ağırlığı zaten bana yeterince heyecan veriyordu.

Pamir gülümseyerek geri çekildi.Beş adım kadar benden uzaklaşmıştı.

Ve kollarını iki yana  açıp bağırmaya başladı.

-SEN BENİ KENDİNE DELİLER GİBİ AŞIK ETTİN KIZIL!BU KALP SENİ ÖMRÜNÜN SONUNA KADAR SEVMEYE HAZIR!

Ben sabahın 5'inde yapılan  bu harekete kahkahalarımla yanıt veriyordum.

GELİNCİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin