mutlu sonsuz olsun bu son....

139 5 2
                                    

SON SÖZ

Muallalar, Nazlıcanlar, Sedalar, Emeller, Yaseminler, Ayşeler, Fatmalar vs. vs. vs. Defne gibi yaşamış, hatta Defne'den daha zor günler geçirmiş, evinde sahipsiz kalmış, itilmiş, değersiz, sevgisiz, saygısız yaşamış, tutunacak dalı olmamış, defalarca ölümü son çıkış olarak görmüş bütün kadınlar... Direnin lütfen, direnin, ayakta kalın, mücadele edin, ezilmeyin. Sizleri o hallere getirenler sonsuzluktaki evlerinde zaten çok büyük hesap verecekler... Sizler iyi yürekli ve hayırlı evlatlar yetiştirin ve Allah'a emanet edin o canlarınızı, sevdalarınızı... Çünkü onlar bizim bu hayattaki tek varlıklarımız, umutlarımız, sevinçlerimiz, gururlarımız, gözyaşlarımız. O vefasız, vicdansız, yalancı insanlardan olabildiğince çabucak uzaklaşın, ömrünüzü tükettiğiniz sevgisiz çarpılmış yüzler zaten ilk fırsatta gerçek yüzlerini göstermemişler miydi?

Hangi kalp yarası iyileşmemiş? Hangi hayal kırıklıkları sarılmamış? Yeni hayal ve umutlara karşı seninki sarılmaz mı sanıyorsun?
Sevgi hayatında her zaman olsun. Çünkü sevginin iyileştiremediği hiçbir yara yok. İnan yok! Dilerim bu acımasız ve bir o kadar adaletsiz olan dünya senin için bir cennete dönüşsün, bir gülümsemenin sıcaklığını, güneşin doğuşunu hep içinde hisset, hisset ki ne ruhun ne hayatın buza dönmesin. Benmerkezci olmadığın sürece eminim hayat sana daha merhametli, daha paylaşımcı, daha bağışlayıcı, daha umutlu olmayı öğretecek... Yaşamınla ilgili yepyeni şeyler keşfetmeyi, yarını beklememeyi ve yaşama sımsıkı sarılmayı öğrenmen ve öğretmen dileğiyle tüm düşlerin gerçekleşsin sevgiyle kal.



umarım severek okudunuz bu kitabı sevdiklerinize sahip olun hayatta sevginin iyileştiremeyecei hiçbir yara yok sevgili dostlar sevgiyle kalın....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 02, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÖBÜR EV  TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin