Multimedya da Alp var. Ve bölümü müzigiyle beraber okumanizi tavsiye ederim.
Hizli adimlarla bu pek samimi olan ikiliye yaklastim ve tam önlerinde durdum. "Bence de sözler bozulmak icindir."
Beren'in bakislari bana döndü ama benim orada durmaya hic niyetim yoktu. Hemen onlarin yanindan uzaklasmak istiyordum. Daha bir kac adim atmistim ki Beren'in kolumdan cekip beni durdurmasi bir oldu.
"Arya! Nereye gidiyorsun?"
"Masamiza." diyip tekrar önüme döndüm ve kolumu elinden kurtarmaya calistim. "Biraksana kolumu, acitiyorsun."
Beren, kolumu daha cok sikmaya baslamisti ve artik gercekten canimi acitmaya baslamisti.
"Nooldu, simdi? Hic birsey anlamadim. Dur bir saniye." diyip, durdu. Biraz saskinlikla karisik gülümsemesiyle yüzüme bakiyordu.
"Ne?" dedim.
"Sen, sen yoksa beni mi kiskandin?" diye, sordu. Eyvah! Simdi yanmistim. Ee tabii kiskanc sevgililer gibi tepki verirsen böyle olur. Salak degildi ya, tabii ki böyle anlayacakti.
"Efendim? Ben. Seni. Kiskanmak. Niye seni kiskanacakmisim ya?" bozuntuya vermemeye calisiyordum ama giderek battigimin farkindaydim.
"Buradan bakinca öyle görünüyor."
"Kendini begenmis ve egosu tavan yapmis birinin yukardan baktiginda ne gördügünü bilemem. Ama yanlis anlamissin."
"Yanlis anladigimi zannetmiyorum ama hadi senin dedigin gibi olsun." dedi ve elini tekrar belime koydu.
"Ne yapiyorsun?" diye sordum.
"Iyi, sen ne yapiyorsun?" dedi, cevap olarak, ukala.
"Onu sormadigimi biliyorsun. Elinin belimde ne yaptigini soruyorum."
"Üzerinde gezinen ac kurtlarin bakislarini baska yöne cekiyorum. Bu elbiseyi giymemen gerektigini biliyordum. Neden Maya'ya uyduysam?"
"Ne o simdi de sen mi beni kiskanmaya basladin?"
"Beni kiskandigini kabul ediyorsun, yani."
"Hayir, etmiyorum. Ama sen beni kiskandigini acik acik itiraf ediyorsun sanirim."
Beren, derin bir nefes aldi ve kolunu belime iyice doladi.
Iceri girdigimizden beri etrafdakilere bakmak aklimin ucundan bile gecmemisti. Simdi Beren'in söylediklerinden sonra bakislarimi etrafta gezdirme istegi uyandi icimde.
Sanirim Beren hakliydi. Cünkü yürürken yanindan gectigimiz hatta gözümün gördügü herkes bize bakiyordu. Genelde erkeklerle göz göze geliyordum. Kizlarin cogu Beren'e bakiyordu dogal olarak. Bazilari ise sinir ve kiskanclikla bakislarini bana dikmisti.
Refleks olarak bende kolumu Beren'in beline doladim.
"Sakin, beni yalniz birakma. Yoksa bu kizlar beni cig cig yiyecekler."
"Seni yalniz birakirsam asil, erkekler cig cig yerler."
"Bu kizlarin hepsi neden bana böyle kötü kötü bakiyorlar?"
"Cünkü bir cogunun isteyipte ulasamadigi erkegin yaninda ilk defa böyle yakin durdugu bir kiz görüyorlar." dedi.
Ciddi olup olmadigini anlamak icin yüzüne baktim. Bu dedigi beni sasirtmisti ama Beren gayet ciddi duruyordu. Yüzünde yalan söyledigine dair hic bir ize rastlamadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf Serisi 1: TESADÜFI SEYLER
General FictionArya: Ölsem simdi. Tam su anda, hissedemem korkuyu. Cünkü hic tatmadim bütünlügü. Burada olmak gibi sicakliginla sarmalanmak. Her nefesine asik olmak gibi... Hayati rüyadan rüyaya yasamak neden? Ve korkmak rüyalarin asla gerceklesememesinden. Beren:...