51. Bölüm: Harika Bir Yalan

2.4K 94 2
                                    

    "Ben hic birini öldürmedim." dedi ama sonrasinda elindeki bardagi tek seferde kafasina dikti.

    Beren, birini mi öldürmüstü? Aman tanrim!

    "Beren?" ürkek fakat kararli cikan ses tonumla adini fisildadim. "Bu ne demek oluyor?"

    "Sana benim hakkimda bilmedigin cok sey oldugunu söylemistim." dedi ve ayaga kalkip üzerindeki kumlari sirkeleyip eve dogru yürüyüp gitti.

    Saskinliktan kapatamadigim bir agiz ve icinden binbir türlü senaryonun gectigi bir zihinle beni dalgalarin git gelleri arasinda birakip gitti. Evin icine girene karar arkasindan baktim. Konusamiyordum, dudaklarimdan tek bir söz cikmiyordu. Basimi önüme cevirip atese baktim.

    "Bu da neydi, simdi?" diye bir cikis yapti, Derin.

    "Bu hayatimda duydugum en sacma seydi." dedi, Bartu.

    Herkes saskindi. Kimse olanlara bir anlam veremiyordu. Beren, katil olamazdi. Olmamaliydi.

    "Bu kadar sacmalik yeter! Biz gidiyoruz. Bir katille bizi ayni masaya oturtup, yemek yedirttigine inanamiyorum, Tony!" diye hirladi diger gruptan bir adam ve ayaga kalkip toparlanmaya basladi. Yanindakilerle beraber burdan gitmeye niyetlendirler.

    "Bakin, daha neler oldugunu bilmiyoruz. Hemen yargilamaya baslamadan önce bir durup dinleyelim." diyerek önlerine gecti, Tony.

    "Daha ne dinleyecegim, yürü Jenny!" dedi ve o Kutay'in dün gece beraber oldugu kizi kolundan tutarak cekistirmeye basladi.

    "Önce bir sakin ol! Sizin de ne boklariniz var ama ben hala sizinle ayni havayi soluyabiliyorum. Sana kac kere bu sürtügü etrafimda istemiyorum dedim ama senin hatrina hep katlandim. Simdi onlarin burada bulunma sebepleri de benim. Simdi sira sende. Benim icin burada duracaksin!" diye bagirdi, Tony.

    "Biz de gidiyoruz." dedi, Tony'nin bir diger arkadasi.

    "Siz bilirsiniz, gidin. Buyrun, yol bu tarafta. Simdi def olun!"

    "Tony, adamim yapma böyle. Biz arkadasiz ama onlar kim?" simdi yelkenleri suya indirmisti ve alttan almaya calisiyordu.

    "Orospu sevgilini de al, def ol. Karinin bir benim altima girmedigi kaldi. Artik sizi daha fazla etrafimda görmek istemiyorum." diye bagirdi, Tony. Gözleri alev saciyordu ve su an fazlasiyla ciddi görünüyordu.

    Yanina gidip kolundan tutup bana bakmasini sagladim. "Lütfen, bizim icin arkadaslarinla kötü olma. Benim yüzümden onlarla sorun yasamani istemem." diye fisildadim.

    "Bunun seninle bir ilgisi yok, Arya. Bunlara daha fazla tahammülüm kalmadi." dedi ve dönüp onlara bakip, tekrar bagirdi. "Siz hala burada misiniz?"

    Adam, sevgilisini de ceke ceke götürdü. Yanlarina iki kisi daha takildi ve arkalarina baka baka yanimizdan uzaklastilar. Tony'nin yaninda iki erkek ve iki kiz kalmisti. Gerisi gitmisti.

    "Özür dilerim." dedim yere bakarak. "Hemen gideriz bizde."

    "Neden gidecekmissiniz?" diye sordu.

    "Cok fazla rahatsizlik verdik. Daha fazla canini sikmak istemiyorum." dedim.

    "Sacmalama. Diyelim ki, Beren katil ve birini öldürmüs. N'olmus yani, daha önce hic katil görmedik mi?"

    Anlamsizca yüzüne baktim. Kaslarim catildi. Beren'in birini öldürmüs olmasi onun icin bir anlam ifade etmiyor muydu? "Onun katil olmasi senin icin sorun degil mi?"

    "Bize bir aciklama borclu. Öyle ben katilim diyip kalkip gidemezsin."

    "O katil degil, zaten." dedi, Maya.

Tesadüf Serisi 1: TESADÜFI SEYLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin