Mila Pov
Ik word wakker door de zonnestralen die langs de gordijnen naar binnen schijnen. Ik wrijf in mijn ogen en sla een zucht. Ik heb niet echt veel geslapen vannacht. Heel de tijd het beeld van Brandon voor mijn gezicht. Ik voel mijn gsm ergens trillen. Ik gooi alles aan de kant tot ik eindelijk hem in mijn broekzak van mijn jeans vindt. Hallo ? zeg ik. Hey Mila zegt Charlie aan de andere kant van de lijn. Hey Charlie zeg ik terug. Hoe gaat het daar ? vraagt ze. Redelijk zeg ik. Brandon niet zo goed. Hij is er ernstig aan toe. Hij ligt in een coma en er is weinig kans dat hij wakker wordt. Stilte aan de andere kant van de lijn. Mila het komt wel goed. Je moet er gewoon blijven in geloven. Dat heb ik bij jou ook gedaan. En kijk waar jij staat. Gewoon blijven geloven. Dank je Charlie zeg ik. Zie je zegt ze en legt dan af. Ik maak me klaar voor een relaxerende douche. Ik laat de warme stralen lopen over mijn lichaam. Al snel stap ik uit de douche en kleed me aan. Snel haren kammen en wat make-up. Ik neem mijn tas en ga dan de deur uit. De zon schijnt al hoog aan de hemel. Het geruis van de zee is van ver de horen. Ik ga nog snel ontbijt halen en ga dan richting het ziekenhuis. Blijven geloven zeg ik tegen mezelf voor ik naar binnen lopen. Ik wandel tot aan Brandon zijn kamer als een dokter me tegen houdt. Goedemorgend mevrouw Santiago zeg ik. Aah dokter zeg ik en schud hem de hand. Ik heb goed nieuws voor u. Brandon heeft vooruitgang geboekt. Hij is beginnen met zelfstandig ademen vannacht. Zeer onverwachts. Hij ligt ondertussen op een meer gewone kamer zegt hij. Fijn om goed nieuws te horen zeg ik. Als hij zo verder doet zal hij snel wakker kunenn worden maar wanneer kunnen we niet juist voorspellen. Geweldig dank u zeg ik. De dokter begeleid me naar de nieuwe kamer van Brandon. Met plezier open ik nu de deur. Het is al een veel lichtere kamer. Minder beangstigend. Minder buisje, minder monitoren al vele beter. Ik ga langs hem zitten. Hey ik ben er weer zeg ik. In de hoop dat hij mij misschien hoort. Ik zal Lauren maar bellen en haar het goede nieuws brengen. Hey Lauren zeg ik door de telefoon. Hey Mila hoe is het met Brandon ? vraagt ze. Beter, hij heeft vooruitgang geboekt en ademt momenteel zelfstandig. Hij kan hopelijk deze week nog wakker worden maar dat weten ze niet. Ooh Mila geweldig om zo een goed nieuws te horen. Ik weet het. Bel je nog zeg ik en leg dan af. Ik staar naar Brandon. Hij ziet er wel zorgeloos uit zo. Mijn gsm gaat. Ik kijk. Het is Jonas. Hey liefje neem ik op. Hey alles oké daar ? vraagt hij. Ja Brandon heeft vooruitgang geboekt. Super zegt hij. Ik hoop dat je snel terug naar huis kan komen. Ik mis je zegt hij. Ik mis jou ook zeg ik. Zorg goed voor hem zegt hij nog voor hij aflegt.
Brandon Pov
Ik ben op een witte vlakte. Ik kan geen stap vooruit of achteruit. Ik raak een beetje in paniek. Ik voel me niet goed, slecht zelfs. Ik hoor een stem, een bekende. Wie is het ? Ik wil het weten maar ik kan er niet naartoe; Waar ben ik toch ? Ik wil hier weg ? Wat gebeurd ? Te veel vragen. Voel me te slecht. Voel pijn en dan zwart. De stem vervaagt en ik voel niks meer en hoor niks meer. Ik val weg.
Mila Pov
Hier zit ik dan langs Brandon zijn bed. Nu voel ik wat Jonas en Charlie en de rest maanden lang gevoeld hebben toen ik in coma lag. Het is een verdrietig en beangstigend gebeuren. Ik wil vanalles vertellen tegen hem maar ik weet zelfs niet of dat zin heeft dat hij mij hoort of niet. Het maakt me aan de ene kant verdrietig maar aan de andere ben ik blij dat hij het goed maakt. Hopelijk krijgt hij geen terugval. Dan zijn we nog niet thuis maar ik weet al langer als vandaag dat Brandon een vechtertje is. Brandon geeft niet op. Nu niet en nooit niet.
Lauren Pov
Ooh wat een goed nieuws dat Brandon binnenkort weer wakker kan worden. Ik was kei bezorgd op hem. Gelukkig heeft hij Mila nog die alles voor hem over heeft. Was zij er niet geweest lag hij daar mooi in Ibiza. Ik hoop dat ik hem snel kan terugzien. Ik mis hem wel. Hij is mijn beste vriend al hebben we samen al veel meegemaakt. Ik heb spijt dat ik nu niet bij hem kan zijn maar. Maar populair zijn is momenteel belangrijk en ik heb het echt druk. Ik bel hem wel als hij wakker wordt. Ik verheug me er al op om terug met hem plezier te maken, te dansen , eens goed te praten. Lauren kom je roept mijn manager. Ik kom zeg ik. Snel doe ik lipstick op en ga dan door met mijn fotoshoot. Dit gaat niet zo goed. Ik zit met Brandon in mijn hoofd. Kom Lauren focus !!! Het komt goed met hem. Het lukt me niet vandaag. Stop zeg ik. Ik ga naar huis. Sorry het lukt me niet. Ik pak mijn spullen en loop naar buiten. Bij het huis van Brandon stop ik even en kijk naar de gevel. Zoveel herinneringen hier. Hopelijk zullen er nog velen komen. Ik mis hem. Ik zet me op het trapje voor het huis. Ik staar naar de blauwe lucht. Mijn maatje. Kom er maar snel terug bovenop.
Hey een nieuw deel aan het begin van een fantastische nieuwe week. (allez voor mij toch). En op tijd wie had dat ooit gedacht ;) nog eens sorry daarvoor. Veel plezier ermee !!!!! :D
Ly Yenthe xxx
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...