Charlie Pov
Ik sta met ongelooflijke hoofdpijn op. Hoe ik in mijn bed geraakt ben. Ik weet het niet meer. Maar het licht dat naar binnen schijnt doet ongelooflijk pijn in mijn ogen. Die ik amper kan open houden. Ik weet nog dat we naar de karaokebar zijn gegaan. Maar wat daar allemaal is gebeurd is al niet meer zo goed helder. Zachtjes strompel ik de trap af naar beneden. Aah Charlie toch nog zin om op te staan ? vraagt papa maar het voelt als of hij roept tegen mij. Aspirine ? vraagt mama als ik knik. Hoe ben ik hier geraakt ? vraag ik aan papa. Jimmy heeft je hier gisteren afgezet nadat je veel te veel had gedronken in de karaokebar. Ow ja zeg ik met een klein lachje. Charlie je moet nog altijd een galajurk hebben he zegt mama die mij mijn asprine aangeeft. Aah ja ik moet dat nog doen. Maar Jimmy heeft mij nog niet gevraagd. Dat komt nog wel zegt mama die mij meteen weer geruststeld. Misschien kan ik Mila meevragen. Die zal nu toch ook wel naar het gala gaan. Nu ze terug is. Is Mila terug ? vragen mama en papa tegelijk. Ja van gisteren. Ze vond het hier veel leuker als in New York. Wat fijn dat ze terug is zegt mama. Ik bel zometeen Mila of ze niet mee wilt gaan.
Mila Pov
Auw auw auw denk ik als ik wakker word. Ik krijg mijn ogen amper open en mijn hoofd bonkt als of er juist iemand met iets keihard op mijn hoofd heeft geslagen. Het licht in de kamer doet pijn aan mijn ogen. Ik draai me om en kijk door een spleetje tussen mijn ogen maar ik zie Jonas niet. Hij zal waarschijnlijk al op zijn; Geen wonder het is ook al middag. Ik sta op en met een hand tegen mijn hoofd probeer ik naar beneden te geraken. Ook beneden is geen Jonas. Jonas ?! roep ik door het huis maar geen antwoord. Maar er ligt wel een briefje op tafel.
Hey liefje,
Ben naar Jimmy zie je straks.
Kusjes Jonas x
Ooh denkt Mila maar meteen voelt ze haar hoofd bonken en gaat opzoek naar een asprine als het langzaam opbruist. Ik denk na over wat er gisteren avond gebeurt is maar ver kom ik niet. Ik weet dat we naar de karaoke bar zijn gegaan met z"n allen en dat Charlie me probeerde zat te krijgen en dat is haar waarschijnlijk ook gelukt. Mijn gsm gaat en ik kijk. Charlie. Als je van de duivel spreekt denk ik bij mezelf.
Mila : Hey Charlie
Charlie : Hey Mila; Alles goed ?
Mila : Buiten de barstende hoofdpijn die ik nu heb. Gaat het wel.
Charlie : Hetzelfde. Maar ik heb eens een vraagje.
Mila : Zeg het eens
Charlie : Nu het overmorgen galabal is. En wij allebei gaan en nog geen jurk hebben. Kunnen we vandaag gaan shoppen en jurken gaan kopen. Dus ga je mee shoppen ?
Mila : Moet dat ? Je weet hoe ik denk over jurken en Jonas heeft me nog niet eens gevraagd ?
Charlie : Ja dat moet. En Jimmy heeft mij ook nog niet gevraagd. Dus kunnen we momenteel nog samen gaan. Dus doe je het ?
Mila : Ja haal me op om 2.
Charlie : Oké tot straks.
Ik laat een zucht als ik afleg. Hoe ik me nu voel, heb ik helemaal geen zin om te gaan shoppen en zeker niet voor galajurken. Allemaal van die lange jurken met glitter en veel te meisje bah. Maar het moet. Dus dan hoop ik toch tenminste dat Jonas mij vraagt.
Charlie Pov
Ik maak me klaar nadat ik Mila heb gebeld. Net als mij had Mila ook last van een kater. Maar we gaan er een leuke meiden namiddag van maken. Ook al vind Mila shoppen niet echt het leukste van er is. We gaan er gewoon het leukste van maken. Snel vertrek ik richting Mila's huis om haar op te halen. Mijn hoofdpijn is stil aan over en ik voel me weer de oude. Buiten geniet ik van het mooie lente weer. Gefluit van de kleine, nieuwe en schattige vogeltjes en klein breisje dat door mijn haren waait. Stilletjes ben ik aangekomen bij het huis van Mila en bel aan. Twee minuten later hoor ik voetstappen en gaat de deur open. Hey Charlie kom erin zegt Mila die precies al beter gezind is als vanmorgen. Oké ben je er klaar voor ? vraagt Charlie. Want ik heb er zoveel zin in. Bwa zegt Mila die ondertussen haar schoenen aandoet. Je kent me he. ik ben niet het type dat altijd zin heeft in shoppen zegt ze. Ja maar toch gaan wij er een leuke dag van maken zeg ik. Mila is klaar en we kunnen vertrekken. Samen vertrekken we richting het stad waar we opzoek gaan naar onze perfecte galajurk.
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...