Charlie Pov
Ik ben vroeg op school. Ik ben altijd vroeg op school. Gewoon omdat ik niet kan wacht om mijn vrienden te zien. En in speciaal Mila. Ik wil weten hoe het gegaan is met Jonas. Ik hoop zo hard goed anders is ze weer zo onzeker. Weet je Mila moet echt is in haar geloven. Ik zie Jonas en Mila hand in hand naar binnen komen lopen. Alle twee een glimlach op hun gezicht. Ik loop naar hun toe. Zo als altijd geef ik ze een knuffel. Mevrouw De Neve loopt op ons af. Aah Charlie en Mila zegt ze; We gaan zometeen beginnen met repeteren en na de middag doen we de voorstelling. Jullie moeten niet naar jullie andere lessen. Oké zeg ik enthousiast. Omg vier uur dans met jou zeg ik tegen Mila met een lach. Laten we maar gaan zegt Mila. Ze geeft Jonas een kus. En loopt dan met me mee. In de kleedkamer spreek ik haar direct aan. En ? vraag ik aan haar. Wat en ? vraagt ze en kijkt me raar aan. Met Jonas ? Hoe is het gegaan ? Ze kijkt naar me als er een plots een klein lachje op haar gezicht verschijnt. Nee het is gelukt ofwa zeg ik. Ze knikt. We hebben gisterenavond samen gedouchet.
Mila Pov
Ik wist wel dat ik Charlie haar vraag niet kon ontwijken. ¨Maar ben blij dat ik het haar kan vertellen. Ik moet dit aan iemand kwijt. De vreugde in onze relatie. Hij zei dat hij er over nagedacht had en dus mijn hint goed had begrepen en toen hebben we samen gedoucht zeg ik. Dat is geweldig zegt Charlie. Ze pakt me vast en geeft me een knuffel. Kom we gaan zeg ik. Voor De Neve ons komt zoeken. We lopen de danszaal binnen. Aah jullie komen nog zegt De Neve meteen. Sorry mevrouw zeg ik en loop verder met Charlie. Zie je wel zeg ik tegen Charlie. Als we allebei even in de lach schieten.
Jimmy Pov
Jonas en ik zitten in de muziek les. Aan ons liedje over de vakantie aan het werken. En in tegenstelling tot de vorige les loopt Jonas nu te stralen. Hij kleine glinstertjes in zijn ogen. Seg waarom ben je zo blij ? vraag ik aan hem en geef hem een duw tegen zijn schouder. Gewoon zegt hij. Gewoon tuurlijk zeg ik. Komaan vertel op zeg ik. Mila ? vraag ik dan maar om het uit te lokken. Hij knikt. Wat is er gebeurd ? vraag ik nieuwsgierig terwijl ik mijn wenkbrauwen op en neer laat gaan. Een nieuwe stap in onze relatie zegt Jonas. Welke nieuwe stap ? vraag ik. Ik wil en zal het uit Jonas krijgen. Ik zie hem rond hem kijken en nog even twijfelen en dan komt hij dichter tegen me aan zitten. Mila en ik hebben gisteren samen gedouchet fluisterd hij. Ik kijk hem verbaasd aan. Wat tof maatje zeg ik. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik hierop moet zeggen. Het zal voor hun wel een nieuwe stap zijn maar ik vind toch een beetje raar. Maar ja wat weet ik daar nu van. Mila en Jonas wonen zelfs al samen. Ik en Charlie zien elkaar wel elke dag maar verder als dat komt het niet echt. Maar al ben ik wel dolverliefde.
Mila Pov
Charlie en ik dansen alles uit ons lijf. Met alle passie die we voor dans hebben. Ik begin wel zenuwen te krijgen. De Neve haar woorden van een paar dagen geleden spoken door mijn hood. Een choreografe uit New York alleen voor mij. We zitten in een klas met 30 leerlingen die allemaal super goed kunnen dansen en in Brandon zijn klas zitten ook nog super veel talent en hij komt alleen maar voor mij. Mila roept Charlie. Sorry zeg ik. Waar zat jij bij je gedachten ? Toch niet bij Jonas zeker ? zegt ze en lacht. Ik lach gewoon terug. De bel van de middagpauze gaat. Eindelijk pauze, ik moet wel even op adem komen. Mila !!! roept De Neve. Ooh nee ook dat nog. Ik kom zo zeg ik tegen Charlie die knikt. Mevrouw zeg ik en schenk haar een lach. Ik ben er zeker van dat je dat super gaat doen voor die choreograaf. Veel succes. Dank u zeg ik. Ik kleed me snel om als ik met Charlie naar de jongens op binnenplaats ga zitten. Ik langs Jonas die liefelijk vast pakt. Je trilt een beetje zegt hij. Dat is van de zenuwen voor de voorstelling van sewes zeg ik. Jullie komen toch kijken ? vraagt Charlie. Tuurlijk zegt Jonas en ook Jimmy knikt hevig. Alex kwam sowieso al kijken want Jules zit ook in de klas bij Mila.
Als de bel van de middagpauze gaat, begint mijn hart al hevig te slaan. Ik loop met Charlie al naar de danszaal. De jongens kwamen zo meteen. Ik kleed me om. Ik voel dat ik zweet, mijn handen trillen en mijn hart klopt in mijn keel. Dit is een grote kans, een droom maar is het wel waard om alles wat ik nu heb achter te laten voor een passie, een droom. Jonas is ook mijn droom. Als we de kleedkamer uit ga staan de jongens er al. Veel succes spreekt Jonas me toe. En geeft me een kus op mijn hoofd. De Neve doet teken dat ik moet komen. Ze staat bij een man waarschijnlijk de choreograaf. Meneer Smith ik wil u voorstellen aan Mila Santiago zegt de Neve. Ik heb veel mooie woroden over u gehoord zegt de man. Ik schud hem vriendelijk de hand. Als De Neve het publiek toespreekt.
Welkom allemaal zegt ze. Blij dat jullie allemaal gekomen zijn in speciaal Meneer Smith uit New York die speciaal naar hier is gekomen om naar het talent op onze school te komen kijken. De leerlingen hebben de opdracht gekregen om een choreo te maken naar iets wat belangrijk is in hun leven. We beginnen met Charlie en Mila zegt De Neve en doet teken naar ons. Ik loop met Charlie naar het midden van de dansvloer. Dan zet De Neve de muziek op. We hebben gekozen voor May I van Tranding Yesterday. Een traag en zacht liedje. Ik dans met alle passie en ben Charlie gaat het ook net zoals tijdens de repetitie. Ik voel mijn hart nog altijd bonzen. We dansen en stoppen. Ik staar voor mij uit buiten adem als we een applaus krijgen. We lopen naar de jongens waar ik meteen een knuffel krijg van Jonas dat heb je super goed gedaan zegt hij. Na onze dansen alle andere nog. Zo dat was het zegt De Neve. Super goed gedaan allemaal. Gaan we naar huis ? vraagt Jonas. Ik kom zometeen zeg ik als ik terug De Neve en de choreograaf loop. Vol spanning met trillende en zwetende handen en een hart dat ongeloofelijk onregelmatig klopt. Wat zal het verdict zijn ?
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...