Jimmy Pov
De bel is gegaan. We zijn allemaal wat geschrokken en een beetje verdrietig over het telefoontje van Mila van daarnet. Maar we moeten naar de les. Ik loop samen met Alex naar de muziek les terwijl ik Charlie sip naar de dansles zie lopen. Normaal had ze deze met Mila maar die zit op het vliegtuig naar New York. Alex en ik lopen naar de klas van Meneer Thys en ga zitten. Ik kijk rond of Jonas niet al op zijn eentje naar de klas is gegaan maar ik zie hem nergens als Meneer Thys met de les begint. Waar is Jonas ? fluistert Alex me in het oor. Geen idee fluister ik terug. Meneer Thys overloopt de aanwezigheidslijst. Ik en Alex zeggen allebei ja als hij bij Jonas is. Jonas is er meneer maar hij is niet hier. Zou ik mogen kijken waar hij is ? vraag ik. Ja en snel zegt Meneer Thys. Ik knik en loop zo snel ik kan het klaslokaal uit opzoek naar Jonas.
Mila Pov
Ik zit op het vliegtuig. Probeer mezelf bezig te houden zodat ik niet aan Jonas of aan de rest denk en dus niet opnieuw ga huilen. Ik staar uit het raam. Onder mij is de oceaan. Wolkjes kleine dunnen wolkjes. ik geraak weg in gedachten.
*Flashback*
Ik en Jonas liggen in het park. We zijn nog geen maand samen. We liggen daar hand in hand. Er is een stilte een leuke stilte. Een mooie stilte. We staren naar de wolken. Als Jonas zegt. Zie je dat ook dat wolkje lijkt op een hartje Ik knik. Een mooi hartje zoals dat van mij dat voor jou klopt zegt hij. Ik moet blozen. Ik hou van je zegt hij. Dat was de eerste keer dat Jonas dat tegen me zij. Ik voelde mijn hart kloppen in mijn keel. Ik hou ook van jou zeg ik met veel liefde voor we elkaar liefdevol kussen.
*Heden*
Ik was in gedachten maar ondertussen stromen de tranen naar beneden. Een stewardess stopt bij mijn zetel. Gaat het wel mevrouw ? vraagt ze. Ja hoor zeg ik. Ze geeft me zakdoekje. Ik bedank haar als ik mijn tranen weg veeg en voor even probeer mijn ogen te sluiten.
Jimmy Pov
Ik ben nog steeds opzoek naar Jonas. Ik heb al in de refter gekeken, de buitenplaats, het toilet, alleen de kelder nog. Ik loop zachtjes langs de automaat naar beneden naar de kelder. Daar open ik zachtjes de deur. Daar zit hij in de zetel. Zijn handen voor zijn gezicht. Geen twijfel mogelijk dat hij aan het huilen is. Ik voel me ongemakkelijk weet niet wat doen. Ik heb Jonas nog nooit zo emotioneel gezien. Ja toen hij het uitmaakte met Mila. Maar dit is anders. Ik ga langs hem in de zetel zitten en sla mijn arm rond hem. Als teken dat ik er ben voor hem. Het boeket bloemen dat hij gekocht had voor Mila ligt voor hem in de andere zetel. Ze is weg Jimmy zegt hij snikkend. Ik weet niet wat ik moet antwoorden. Ik antwoord niks want elk antwoord kan hem gewoon nog meer kwetsen.
Jonas Pov
Ik voel Jimmy langs me in de zetel komt zitten en zachtjes zijn arm om me slaat. Ik huil. Nu al bijna een halfuur lang. Vandaag wou ik het uitpraten samen een oplossing vinden. Maar ze is gewoon al weg. Ze is gewoon al onderweg naar New York zonder ook maar van één van ons afscheid te nemen. Zelfs niet van Charlie. Ze is weg Jimmy zeg ik. Er valt een stilte. Ik weet dat hij niet zal antwoorden. Ik huil nog steeds. Kan niet stoppen. omdat Mila haar stem door mijn hoofd galmt. Jimmy wat moet ik doen zonder haar ? Ik hef mijn hoofd op en kijk recht in de ogen van Jimmy. Ik weet het niet maatje maar we vinden wel een oplossing. We zijn er allemaal voor je. We gaan je helpen hier door te geraken. En we moesten zeggen van Mila dat ze je super hard gaat missen maar dat je moet weten dat ze nog steeds zielsveel van je houdt. De hemel klaart toch een beetje op als ik Jimmy zijn woorden hoor. Ga je nu mee Meneer Thys wacht zegt hij. Ik knik en loop met hem mee de kelder uit en laat het boeket rozen met pijn achter.
Mila Pov
Ik moet nog vier uur vliegen en ben het nu al beu. Heb geprobeerd nog een beetje te slapen maar het gaat niet. Dus ik staar naar buiten terwijl ik naar muziek luister. Af en toe sluit ik even mijn ogen om na te denken. Maar dat mag ik niet te veel doen want dan huil ik en kijken alle mensen rondom mij mij aan. Ik wil niet dat iemand mijn verdriet ziet. Zo ben ik niet. Ik ben niet open met mijn gevoelens alleen bij. Er valt een stilte. Alleen bij Jonas denk ik dan. Ooh wat zal ik hem enorm hard missen. Ik staar weer naar de foto op mijn gsm. Alle mooie herinneringen met hem flitsen voor mijn ogen door als ik ze maar even sluit. Ik moet ervan lachen. Een klein lachje met tranen in de ogen.
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...