Mila Pov
Vandaag gaan we naar plopsaland met zijn allen. Jimmy, Charlie, Wout, Jules en natuurlijk ik en Jonas. Ik heb er zin in. Het is de zaterdag voor het school begint. Morgen nog een dag uitslapen en dan terug naar het DAM. Ik heb er eigenlijk wel zin. Jimmy komt ons ophalen met Charlie. Jules en Wout rijden zelf naar daar. Tortelbevers :D De bel gaat. Ik doe snel open en een enthousiaste Charlie vliegt in mijn armen. Hey Charlie zeg ik. Ik heb er zoveel in Mila zegt ze. Ja ik ook zeg ik. Jonas en Jimmy zijn ook al druk aan het praten. Als we instappen in de auto. Ik en Charlie vanachter en de jongens. Zo kunnen Charlie en ik nog wat praten. Charlie ratelt maar door. Enthousiast is één van haar eigenschappen. Charlie is altijd enthousiast. Wat mij blij maakt en we dus perfecte vriendinnen zijn. De jongens zijn niet minder als ons. Ook zij zijn heel de autorit aan het praten en aan het lachen met elkaar. Zo fijn om twee beste vrienden bezig te zien. We staan in de file op de autostrade. Tuurlijk laatste dagen van de vakantie en goed weer. Iedereen wil naar de zee begrijpelijk maar Jimmy waait het weg door de Studio 100 hits cd op te zetten en volop mee te zingen met Kabouter plop en het is lente. Ik vind het wel grappig om te zien.
Alex Pov
Hier staan ik en Jules dan al een halfuur te wachten op onze vier vrienden. Zal ik Mila eens bellen ? vraag ik aan Jules. Hij knikt. Ik neem mijn gsm en bel Mila. Hey Alex. Hey Mila. Waar zitten jullie ? Ja we stonden net in de file maar we zijn er nog een 10 minuutjes vandaan ondertussen antwoordt Mila. Oké super tot sebiet zeg ik en leg af. en vraagt Jules ? Ze stonden in de file maar ze zijn er bijna. We moeten nog geen 10 minuten wachten als we ze alle vier op ons af zien komen wandelen. Hey zeg ik enthousiast. Ooh ik heb er zin in. Ik ook roept Charlie meteen.
Mila Pov
Charlie, Alex en Jules lopen meteen naar de ingang. Jonas, ik en Jimmy volgen op een afstand. Komaan Mila roept Charlie. Ik loop tot bij Charlie. Ik wil een foto met jou en Bumba zegt Charlie. Charlie moet dat echt ? vraag ik. Ja zegt Charlie en trekt me mee. De jongens bekijken het vanaf afstand maar ik zie maar al te goed dat ze het wel grappig vinden. Als we onze foto met Bumba hebben, lopen we verder het park in. Charlie wil eerst in de draak. Zo gezegd zo gedaan. Eerst in de draak. Er is niet veel volk. Omdat het park door een organisatie van studio 100 is afgehuurd en we dus ook niet moeten aanschuiven. Ik ga langs Jonas zitten, Wout en Jules en Charlie en Jimmy langs elkaar. Iedereen zijn armen de lucht in terwijl ik en Jonas vanachter proberen de camera goed vast te houden. Na de draak gaan we bijna alle attracties af die we tegen komen. Tot we aan iedereen zijn lievelingsattractie komen. The Anubis Ride. Ik zucht al. Kom Jimmy hoor ik Charlie al roepen. Ik blijf wat achter maar Jonas merkt het op. Hey wat is er ? vraagt hij. Ik hou niet zo van overkop attracties zeg ik. Als je niet wil hoef je niet te gaan antwoordt Jonas. Maar als je toch gaat zal ik je hand vasthouden en er voor zorgen dat je niks gebeurd. Beloofd zeg ik en wijs naar hem. Tuurlijk zegt hij en slaat zijn arm om me heen om me zo mee te nemen en nog geen vijf minuten later zitten we al in het enge ding. Gelukkig vanachter zo is het toch al iets minder eng. Jonas heeft mijn hand stevig vast terwijl we de achtbaan afgaan. Als hij stopt en we uitstappen. Zo erg was het toch niet ? vraagt hij. Het viel wel mee zeg ik. Maar ik doe het niet nog is zeg ik. lk wil nog is roept Charlie. We zullen eerst iets anders doen zegt Jonas snel. Charlie knikt als Jonas naar me lacht en ik terug lach. De rest van de dag gaat vlot. We genieten, we amuseren ons. Samen met onze vrienden zijn. De dag kan niet beter.
Jonas Pov
Deze dag met onze vrienden is geweldig. Het is goed weer wel spijtig dat het overmorgen weer school is maar dat nemen we er maar bij. En vanaf overmorgen moet ik terug naar mijn mama. Ze wou dat ik terug bij haar kwam wonen tijdens het school zodat ze op me kon letten. Spijtig ik had het echt leuk bij Mila maar ja ik ben nog altijd bij haar alleen ga ik nu wat slechter slapen waarschijnlijk. Mila haalt me uit zijn gedachten. Als ze vraagt of ik ook iets wil drinken. Ja water zeg ik. Ze loopt naar Charlie die aan het kraampje staat. Wat is er ? vraagt Jimmy. Zo in gedachten in verzonken. Ooh gewoon antwoord ik op hem. Hij lacht. De dag kort af als we uiteindelijk naar huis moeten. We geraken natuurlijk niet buiten voordat we enkele fans een handtekening hebben gegeven. En de plopsashop zijn gepasseerd. Jimmy die toch telkens onder de indruk is dat zijn hoofd op merchandising staat. Zo grappig. In de auto naar huis zit ik op de achterbank bij Mila die tegen mijn schouder komt liggen en al snel in slaapt valt. Ik geef haar een kus op haar voorhoofd als ik ook voor even na de leuke dag mijn ogen sluit en denk aan een super leuke dag die we vandaag hebben we gehad. Ik ben blij dat Mila haar ook amuseerde. Dat is mijn doel.
Hey allemaal , Lang geleden niet. ik heb het heel druk. Dus ga ik nu wekelijks schrijven. Dus elke zondag krijgen jullie een deeltje van dit verhaal. Het andere verhaal zal nog een beetje duren want daar is de inspiratie op dus heb je ideeën voor het leven achter Ghost Rockers stuur maar in. Maar elke ZONDAG dus een deeltje van dit met vandaag twee delen speciaal voor jullie omdat het zo lang geleden is. Sorry daarvoor. Hou van jullie en blijf zeker lezen. Yenthe xx
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...