Mila Pov
Ik word de volgende morgend wakker. Ben nog moe maar heb al veel beter geslapen dan de afgelopen twee weken. Met Jonas langs mij. Voelde het zoveel beter. Ik wil me omdraaien en hem nog even vastnemen maar ik voel hem nergens. Ik open zachtjes één oog en zie dat hij niet meer langs mij ligt. Dan denk ik aan zijn belofte van gisterenavond. Hij zou opruimen. Ik lach als ik er bij nadenk. Sewes kan ik naar beneden lopen en mijn huisje volledig opgeruimt zien. Met veel moeite sta ik op. Ik doe het gordijn open en kijk naar buiten. Het is niet zo goed weer als het in Monaco was maar ik kan er mee leven. Ik hou wel van dit weer. Ik slenter naar beneden. en hoe dichter ik kom, hoe harder ik Jonas bezig hoor. Ik ben benieuwd.
Jonas Pov
Ik ben al vroeg op. Heb Mila beloofd haar huis op te ruimen. En als je iets beloofd moet je dat ook doen. Dus nu ben ik aan het opruimen, afwassen, poetsen. Ik hoop dat ik klaar ben voor Mila wakker is. Goeiemorgen hoor ik een stem zeggen. Goeiemorgen zeg ik en draai me om met een lach. Mila komt op me af en geeft me kus. Je hebt al goed opgeruimd zegt ze. Ik had een belofte na te komen zeg ik. Dat is waar zegt Mila en maakt ondertussen koffie voor ons twee. Daarna ontbijten we samen allemaal dingen die ik niet deed of miste zonder Mila maar nu is alles zoveel beter. Waar denk je aan ? vraagt Mila als ik uit mijn gedachten kom. Aan jou zeg ik. Ik zie dat ze begint te blozen en gaat om het te verbergen gewoon verder met het ontbijt klaar te zetten.
Charlie Pov
Ik word wakker door lawaai beneden. Ik zie dat Jimmy niet meer langs me in bed ligt. Hij zal het dus waarschijnlijk geweest zijn die zo een lawaai maakte. Ik wil opstaan en gaan kijken als de deur opengaat. Goeiemorgen liefje zegt hij. Goeiemorgen zeg ik. Heb ik je wakker gemaakt ? vraagt hij. Ik knik. Sorry liet een bord vallen zegt hij onzeker. Doet niks zeg ik. Ik heb ontbijt op bed voor je gemaakt zegt hij. Ooh zo lief zeg ik. Alles voor mijn liefje zegt hij en komt langs me op bed zitten. Hij zet de plateau die hij heeft gemaakt op het bed. Smakelijk zegt hij. Hoe blijf je niet bij mij ? vraag ik. Ik ga dat bord opruimen beneden. Dat kan straks toch ook nog zeg ik en trek hem terug op bed.
Alex Pov
Ik ben al vroeg op. Ben al weg ligt er een briefje op de tafel. Van Jules. Ik krijg er een glimlach van op mijn gezicht. Vandaag is het Jules zijn dansoptreden waar hij twee weken opgeoefend heeft. Wel al langer maar vandaag is het zover. Ik ga de rest bellen en vragen of ze ook willen komen. Ik bel eerst naar Charlie. Die zegt natuurlijk meteen ja en zegt dat Jimmy ook mee komt. Dan bel ik naar Mila en Jonas. Die zeggen dat ze graag met me meegaan. Om 3 uur spreken we hier af. Dus tijd om te ontbijten en me klaar te maken anders ben ik weer te laat.
Jonas Pov
Alex belde ons net of we mee wilde naar Jules zijn dansoptreden. Natuurlijk wou Mila heel graag gaan en dan kan ik geen nee zeggen. Mila en ik ruimen samen de tafel af. En stoppen alles in het afwasmachine. Dan kunnen we gaan douchen zegt Mila. Huh denk ik. We ? Ik zie Mila naar boven lopen en denk dat ik toch maar ga wachten tot Mila onder de douchen uit is. Maar als ze wel bedoelde we. Ooh vergeet het. Ik begin aan het huis te stofzuigen en poetsen tot Mila klaar is.
Mila Pov
Ik loop naar boven de badkamer in. Mijn hint heeft dus duidelijk niet gewerkt. 'We'. Of misschien wil Jonas het gewoon nog niet. Ik wil hem natuurlijk niet dwingen. Maar het zou fijn zijn moest hij met me douchen. Ik wacht nog even en hoor hem dan beginnen stofzuigen dus zet ik me maar onder douche. Alleen zonder Jonas maar ik zet wel muziek op. Even laten gaan onder de douche.
Charlie Pov
Ik en Jimmy zijn klaar om te gaan. Naar Alex. We zijn wat vroeg maar ik ben graag optijd. Dus wandelen we rustig. Hand in hand door het park naar Alex zijn thuis. Het is al redelijk koud buiten. En harde wind. Mijn haar wordt helemaal in de war geblazen en ik hoor Jimmy grinniken. Jou haar ligt beter hoor zeg ik. Hij kijkt me geschrokken aan maar dan schieten we allebei in de lach. Ik bel als eerste aan bij Alex. Ik hoor hem aan komen lopen. Hij doet open. Zijn haar is nat en hij heeft een badjas aan. Jullie zijn vroeg zegt hij. Ja sorry zeg ik. Kom binnen. Ik maak me klaar. Ik en Jimmy gaan in de zetel zitten wachtend tot Alex klaar is en Jonas en Mila er zijn.
Mila Pov
Nadat Jonas en ik gedouchet zijn gaan we opweg naar Alex. Wel met de auto en we zijn optijd. Ben nog altijd in mijn hoofd bezig over het incident met de douche. Zou Jonas me verkeerd begrepen hebben ? Mila stop gewoon. Jonas parkeert zijn auto. Kom zegt hij en neemt mijn hand. Hij belt aan bij Alex. Maar Charlie opent de deur. Hey Charlie zeg Jonas en ik. Waar is Alex ? vraag ik. Zich nog aan het klaaarmaken. Ow oké zeg ik als we naar binnen lopen en Jonas gedag zegt tegen Jimmy en ik daarna. Ooh jullie zijn er allemaal zegt Alex. Tijd om te gaan dan zegt hij. Iedereen rijdt met ons mee. Ik zit vanvoor bij Jonas en de rest lekker knus op de achterbank. Niet veel later komen we aan. Gelukkig is het Antwerpen. We stappen allemaal uit. Alex vertrekt enthousiast voorop en Jimmy en Jonas voorop. En Charlie en ik wat verder achterop. Er is een stilte tussen ons alsof we allebei even niet weten wat zeggen. Is er iets ? vraagt Charlie als ze me aan kijkt. Nee niks zeg ik en probeer mijn gedachten te verbergen maar Charlie kan volgens mij gedachten lezen. Iets met Jonas ? vraagt ze. Ik zucht en kijk haar dan aan. Alles is terug goed tussen ons. We hebben gisterenavond een goed gesprek gehad en goed geslapen. Vanmorgen ging alles goed tot ik wilde gaan douchen. Ik zei laten 'we' gaan douchen. Maar Jonas snapte de hint niet of wilde niet me me douchen of hij is er nog niet klaar voor of. Rustig Mila zegt Charlie. Jij wou douchen met Jonas ? vraagt Charlie ietwat verbaasd. Ja het voelt goed tussen ons. Oké geen probleem zegt ze. Maar misschien vond hij je uitdrukking gewoon onduidelijk en moet je volgende keer duidelijk zeggen wat je wilt. Als hij er nog niet klaar voor is zal hij het wel zeggen zegt Charlie. Bedankt Charlie dat helpt zeg ik en geef haar een knuffel. Ondertussen hebben we niet door dat de jongens al lang door zijn en wij nog buiten staan. Snel lopen we verder het gebouw binnen en daar vinden we ze terug. Aah daar zijn jullie zegt Jonas. Ja sorry even meidenpraatje nodig zeg ik. Kom we gaan naar binnen roept Alex.
Alex Pov
Ik ben zo fier op mijn liefje. Hij gaat vanavond weer stralen en ik mag dat vanop de eerste rij bewonderen. Samen met mijn vrienden natuurlijk. Ik ben zo benieuwd. Maar zo blij om hier te zijn. De lichten gaan uit en de muziek start. Dansers komen op. Het is donker. Tot het licht aan gaat. Ze hebben felle make-up op maar toch heb Jules meteen gevonden. Mijn ogen volgen hem en ik kan ze niet van hem afhouden. Als ik dan ook juich na elke dans lacht hij ook zachtjes en probeert het te verbergen maar ik merk het op. Het is zo mooi.
Jonas Pov
Ik zit langs Mila en kijk naar de dansvoorstelling. Af en toe kijk ik naar Mila. Ze is heel aandachtig aan het kijken. Het interresseert haar echt en soms ontroert het haar zelfs. Nare herrineringen die naar boven komen. Maar af en toe ook een glimlach. Ik zelf hou wel van zo een voorstellingen maar zou het niet elke dag willen doen. Maar met een vriendin zoals Mila een passie voor dans is dit natuurlijk niet uit te sluiten en doe ik het met veel plezier.
Alex Pov
De dansvoorstelling loopt op zijn einde. Jules komt als laatste op voor het applaus als de enige echt hoofdrolspeler. Ik juich en klap heel hard voor hem. En gooit een kusje naar me. Waardoor mijn hart toch net iets sneller gaat slaan. Dan gaat iedereen af en gaan de lichten weer aan. Ik heb zo genoten van dit. Niet veel later staat Jules bij ons. Ik knuffel hem bijna plat. Gewoon omdat ik zo fier op hem ben. Ook bij hem is de glimlach op zijn gezicht niet meer weg te slaan. Ik ben fier op hem. Hij heeft het fantastisch gedaan en dat weet hij zelf ook wel. Later op de avond gaan mijn vrienden naar huis. Ik zeg ze gedag want ik ga met Jules naar huis. Al is het morgen school. Ik wil vandaag toch absoluut zijn top prestatie vieren. Al zal het hopelijk toch niet te laat worden.
Hey super dat jullie nog allemaal zo massaal mijn verhaal lezen. Laat zeker weten wat jullie ervan vinden ? En misschien dingen die jullie vinden dat moeten veranderen of dingen die er moeten inkomen !!! Groetjes Yenthe xxx
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanficSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...