Mila Pov
Vandaag is het de dag. Vandaag vertrekken Charlie en ik samen op ons meidentripje. Naar Monaco. Ik heb er zoveel zin al vind ik het wel spijtig dat ik Jonas twee weken moet achterlaten. Maar wij overleven het wel. Eens twee weken op stap met mijn beste vriendin heb ik echt nodig. Ik heb samen met Jonas mijn koffer gemaakt gisterenavond. Jonas brengt ons naar de luchthaven. Ik ben al vroeg op omdat Charlie en ik een vroege vlucht hebben. Jonas laad de koffer al in de auto terwijl ik snel mijn ontbijt naar binnen speel. Zo die zit erin komt Jonas terug binnen. Ik heb er zoveel zin in zeg ik. Ja kan ik geloven zegt hij droevig. Ik ga jou ook missen hoor zeg ik. Hij pakt me een vast en geeft me een lange kus. We moeten gaan zeg ik als ik op de klok kijk. Je weet Charlie is ongeduldig. Hij knikt. Als we samen in Jonas zijn auto stappen en richting Charlie rijden.
Charlie Pov
Ik zit thuis aan de ontbijttafel. Ik kan niet meer wachten tot we vertrekken. Ik kijk op de klok maar elke minuut lijkt gewoon trager voorbij te gaan. Tot ik de bel hoor gaan. Ik spring direct enthousiast recht. Ik loop naar de deur en doe open. Ooh het is Jimmy. Hey Jimmy zeg ik. Hey Charlie zegt hij. Jimmy gaat ook mee naar de luchthaven om ons uit te zwaaien. Hij vind het moeilijk om mee twee weken te missen maar het zal toch moeten. En klaar voor ? vraagt hij. Tuurlijk zegt ik enthousiast. Ik kan al niet meer wachten. Ik had niet anders verwacht zegt Jimmy. Ik moet erom lachen. Dan gaat de bel weer. Ik doe open zeg ik. Ik doe open. Mila roep ik en vlieg haar om de nek. Amai jij bent er klaar voor zegt Mila. Ja ik ga met jou twee weken weg. Mila lacht. Zal ik de koffer pakken ? vraagt Jimmy. Ja doe maar. Jonas staat al aan de kofferbak te wachten op mijn koffer. Jimmy komt zeg ik tegen hem. Jimmy sleurt mijn koffer naar buiten en gooit hem in de kofferbak. Oké we kunnen vertrekken zegt Jonas. Iedereen stapt in in de auto. Ik met Jimmy achteraan. Het is stil in de auto. Iedereen is nog een beetje moe omdat het ook nog maar zeven uur 's ochtends is. Uiteindelijk komen we aan de luchthaven van Zaventem. Jonas en Jimmy pakken onze koffers terwijl ik en Mila inchecken aan de balie. Dan halen we een koffie in de starbucks.
Mila Pov
We zijn op de luchthaven. Klaar om twee weken naar het paradijs te gaan. Monaco. Maar nu afscheid nemen van de jongen waar ik de komende maanden amper een dag zonder ben geweest en nu twee weken zonder hem. Ik ga hem zo hard missen. Kom hier zegt Jonas en neemt me in zijn armen. We knuffelen elkaar. Ik zie dat ook Charlie en Jimmy dat doet. We kijken in elkaar ogen. Maak veel plezier zegt hij. Geniet ervan met Charlie. Ik knik. Dan geven we elkaar een lange, dikke kus. Ik hou van je zeg ik. Kom tortelduifje zegt Charlie. We lopen naar binnen als ik me nog één keer omdraai en een kusje naar Jonas gooi. Hij gooit er snel nog één terug. Dan lopen we naar de paspoort controle voor we aan de gate kunnen gaan wachten tot we het vliegtuig inmogen. Gelukkig is het niet zolang vliegen en we hebben nog een hele dag voor ons.
Jonas Pov
Daar gaat ze dan. Ik ga haar zo hard missen. We hebben nog nooit vanaf we terug samen zijn van elkaars zijde geweken en nu twee weken zonder haar. Het gaat moeilijk worden maar echte liefde overwint alles. Ik zie dat ook Jimmy het moeilijk heeft Charlie achter te laten. Kom Jimster zeg ik. We gaan er een mannenavond van maken. We bellen Alex en we genieten ervan dat de meiden even weg zijn. Maar ik ga haar zo missen zegt Jimmy. Ik Mila ook. Maar we moeten bewijzen dat we ons leven ook aan kunnen zonder hun. Jimmy glimlacht en samen lopen we dan naar de auto terwijl ik Alex wakker bel.
Charlie Pov
Mila en ik wachten aan de gate als er wordt omgeroepen dat we in het vliegtuig mogen. Als we zitten zie ik Mila ongerust in het rond kijken. Wat is er ? vraag ik aan Mila. Ik heb nog nooit gevlogen zegt ze. Aah dat is kei leuk zeg ik. En ik ben bij jou. Er kan niks gebeuren. Mila lacht maar ze is er volgens mij nog altijd niet gerust in. Na iedereen aan boord is vertrekt het vliegtuig. Ik zie dat Mila schrik heeft en neem stevig haar hand vast. Het komt goed fluister ik haar toe. Eens we in de lucht zijn trekt de angst bij de Mila weg. We babbelen over vanalles en nog wat in het vliegtuig zo gaat de tijd snel voorbij en voor we het weten zijn we al geland. De zon schijnt er al fel en er is een mooie helderblauwe hemel. Kom zeg ik tegen Mila als we samen het vliegtuig uitwandelen. We halen onze bagage en nemen een taxi naar het hotel. In nog geen kwartier zijn we er al. Ik check in voor ons twee. Mila is verwonderd in het rond gekeken. Ze heeft me in het vliegtuig vertelt dat ze nog nooit in het buitenland is geweest zelfs niet in Nederland of in Frankrijk. Dus het zal zeker een leuke vakantie worden voor Mila .
Mila Pov
Wow. Verwonderd kijk ik naar alles rondom mij. Het is prachtig. Precies alsof we net een paleis binnen zijn gestapt. Veel goud en alles zo immens groot. Ga je mee ? vraagt Charlie aan me. Ik knik. Samen lopen we naar de kamer. Zelfs de deuren en gangen zijn met goud afgewerkt. Het is zo mooi. Een prachtige eerste buitenlandse reis. Charlie steekt de kaart in kamer nummer 407. Als deze opengaat. Wow zegt Charlie. Ik zeg niks ben overdonderd. Hoe groot de kamer wel niet is. Hoe mooi de kamer wel niet is. Charlie gooit het gordijn open. Wow zegt ze. Ik ga langs haar staan en geniet gewoon voor even. Na alles wat ik de afgelopen weken, maanden heb gemaakt. Wil ik gewoon even genieten van mijn leven zonder dat er mij of mijn vrienden weer iets ergs moeten overkomen. De zee strijkt voor ons uit. De zee is helderblauw. Zo prachtig. Dit gaat een geweldige vakantie worden en dat samen met Charlie dat kan niet beter. Er wordt geklopt op de deur Dat zullen de koffers zijn zegt Charlie en doet open. Ze heeft gelijk. De man van het hotel zet onze koffers binnen en wij beginnen dan maar uit te pakken.
Jonas Pov
Jimmy en ik zitten bij mij thuis. Mama is werken en we wachten nog op Alex. We hebbe gebeld aan de luchthaven maar wachten nog steeds op hem. Al zijn we dat al wel gewoon van Alex. Jimmy en ik zijn langs de winkel geweest om er een heuse mannenavond van te maken. De bel gaat. Aah daar zal hij zijn zeg ik tegen Jimmy. Die in de andere zetel zit met zijn knieën opgetrokken en een dekentje over hem. Ik doe de door open. Hey Alex zeg ik. Hey Jonas zegt hij. Jimmy is in de woonkamer zeg ik. Alex loopt er naar toe. Hey Jimster zegt hij. Jimmy zwaait naar hem. Wat is er met hem ? vraagt Alex. Ja Mila en Charlie zijn vandaag op vakantie vertrokken en Jimmy mist Charlie al denk ik. Dan gaan we daar verandering in brengen zegt Alex meteen enthousiast.
Charlie Pov
Mila en ik lopen door de straten van Monaco. We hadden samen besloten om even de stad te gaan verkennen. We lopen langs het strand dat nu nog helemaal vol licht met mensen die genieten van zon, zee en strand. We lopen verder naar het centrum. We komen veel leuke winkeltjes tegen en cafétjes als een man ons aanspreekt. Goeiedag dames zegt hij. We openen deze avond onze karaokebar zin om te komen ? vraagt hij. Ik kijk naar Mila. Ik zie dat ze twijfelt. Maar als ik Mila laat kiezen doen we niet. Zeker zegt ik tegen de man. Mila kijkt naar me. Samen lopen we verder. Waarom heb je ja gezegd ? vraagt ze. Omdat Mila samen plezier gaan maken en niet vanaf morgen maar vanaf vandaag zeg ik met een lach.
Hey allemaal, sorry dat het weer zo lang duurde voordat ik weer eens publiceerde maar ik heb het erg druk gehad. Nu ga ik weer meer publiceren als het school begint en Ghost Rockers ook terug begint ga ik meer inspiratie hebben op het verhaal. Fijn dat jullie nog steeds trouwe fan zijn en nog altijd lezen. Bedankt daarvoor. Hou van jullie Yenthe xxx
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...