Charlie Pov
Terwijl de jongens inchecken, wacht ik bij Mila. Ze zit in een zetel in de lobby omdat ze nog amper op haar benen kan staan. Met de minuut wordt ze bleker en bleker en haar blik staat oneindig. Ik heb echt medelijden met haar. Ze zal haar echt niet goed voelen. Ik ziet dat er lange rij aan de balie staat en dat we nog wel even zullen wachten. 'Ik kom zo terug.', zegt ik tegen Mila als ik naar Jimmy toe loop. Ik tik op zijn schouder als hij zich lachend omdraait. 'Hey Charls. Wat is er?', vraagt hij. 'Kan ik je even spreken? Alleen.', zeg ik als ik over zijn schouder naar de andere twee kijkt. 'Tuurlijk', zegt Jimmy en loopt met me mee naar een gang een beetje verderop in het hotel. 'Ik moet je iets vertellen omdat ik wil dat je me goede raad geeft.' 'Amai Charlie Timmermans wil advies van mij. Jij hebt toch altijd de goede ideeën.', antwoordt hij. 'Ja, maar nu weet ik het even niet meer.' 'Ik denk dat ik weet waarom Mila zich niet zo goed voelen.' 'Echt? Wat dan?' 'Ze voelt zich misselijk, draaierig, warmte vlagen.', zeg ik, maar Jimmy vindt het allemaal wat vaag. Hij staart me aan als of ze dom is ofzo. 'Jonas en Mila hebben het gedaan. Dus dan kan daar ... ' ik zie hoe Jimmy nadenkt. Dan trekt hij grote ogen. 'Nee!', zegt hij. 'Je denkt toch niet.' Ik knik. 'Jawel ik denk dat wel. En ik denk dat Mila het niet echt wil.' 'Ik wil naar de winkel gaan en testen gaan halen. Als ik die met haar test, kan jij Jonas even bezighouden. Ik wil niet dat hij er al achterkomt. 'Ik kan proberen.', zegt Jimmy. 'Oké dan ga ik die nu snel halen en dan zie ik je zometeen.' Jimmy knikt. Ik ren het hotel uit terwijl Jimmy naar Mila toeloopt en haar gezelschap houdt terwijl de jongens wachten in de rij van de balie. Ze zijn ondertussen al aan de beurt.
Jonas Pov
Mila zit daar zo alleen op de zetel terwijl Charlie en Jimmy in een hoekje een rare conversatie aan het voeren zijn. Allez dat denk ik, want ze trekken rare gezichten en we mochten het duidelijk niet horen. Ik zie hoe Mila helemaal ineengezakt in die zetel hangt. Ze ziet wit en ze kan haar hoofd amper recht houden. Ik wil naar haar toe lopen, maar Alex staat zijn hele uitleg over zijn familievakantie tegen me te doen. Als ik nu zou weglopen zou het nog al onbeleefd zijn niet. Dan zie ik Charlie het hotel uitwandelen en zie ik Jimmy naar Mila toelopen. 'Amai wat heeft die aan de hand.', zegt Alex die ook Charlie net het hotel heeft zien uitlopen. Ik haal mijn schouders op. 'Wacht hier. Ik zal het even aan Jimmy gaan vragen.' Een goed excuus om toch even onder Alex uit te kunnen. 'Hey Jimbo. Wat ging Charlie doen?' Ik zie in Jimmy zijn ogen dat hij lichtjes in paniek schiet en ik weet niet waarom. Zou het iets met hun gesprek te maken hebben. 'Ze is water flesjes halen in de winkel. Voor Mila en voor tijdens de reis morgen.' Jonas haalt zijn kin op en knikt. Dan gaat hij langs Mila op de grond zitten en aait door haar haar. 'Gaat het wat?', vraagt hij. Mila schudt haar hoofd. 'Je hebt vast iets verkeerd gegeten ofzo.', zegt Jimmy. Die trilling in zijn stem is raar. Dat heeft Jimmy alleen als hij zenuwachtig is. 'Ja ik hoop het.', antwoord ik hem in de hoop Mila een beetje gerust te stellen. 'Ik heb de sleutels.', komt Alex ons tegemoet. 'Eindelijk dan kunnen we de valiezen uit de bus halen.', zeg ik als ik opsta.
Charlie Pov
Ik ben zo snel ik kon naar de dichtsbijzijnde winkel gelopen. Ik hoop dat ze hier zwangerschapstesten hebben. Ik sta voor het rek met de testen. Welke is de beste? denk ik. Ik weet het niet, want ik heb hier totaal geen ervaring mee. Ik neem van elk één mee, er moet toch tenminste één werken. Ik betaal de testen en verstop ze in mijn jas. Dan loop ik zo snel ik kan terug naar het hotel. Als ik aankom in de lobby zijn de jongens en Mila nergens meer te bespeuren. Ik kijk in de lobby. Op het terras van het hotel vindt ik Jimmy en Alex die van de zon aan het genieten zijn met een drankje. 'Aah daar ben je.', zegt Jimmy. 'Waar was je?', vraagt Alex. 'Jimmy zei dat je water halen was in de winkel, maar ik zie geen water.' Jimmy kijkt me paniekerig aan, maar ik los het al snel op. 'Ja, dat was ik van plan maar ik vond geen winkel die open was.', zeg ik. 'Seg, waar zijn Jonas en Mila?' 'Ze zijn op hun kamer. Mila is aan het rusten en Jonas wou bij haar blijven. Nummer 205.', zegt Jimmy. 'Ik ga kijken of alles oké is.' Jimmy knikt als ik het hotel weer binnenloop. Ik neem de lift naar het tweede verdiep en zoek achter nummertje 205. Al snel heb ik gevonden. Ik klop op de deur en wacht tot er iemand open komt doen. Jonas doet zachtjes de deur open. 'Hey Jonas. Ik kom kijken hoe het met Mila is. Ik zal even bij haar blijven, want Jimmy en Alex hadden je nodig beneden. Er was iets met de bus ofzo.', gebruik ik als smoes om hem de kamer uit te krijgen. 'Aah ja oké. Ik zal eens gaan kijken.', antwoord Jonas twijfelend. Hij kijkt achterom naar Mila. 'Ik zal goed voor haar zorgen ga nu maar.', probeer ik hem te overtuigen. Hij slaat een zucht en loopt dan richting de lift. Ik loop naar binnen en laat de testen uit mijn jas op het bed vallen, waar Mila in ligt. Ze ligt lijkbleek in bed met haar benen opgetrokken tot aan haar buik. Haar blik nog steeds op oneindig 'Oké Mila ik heb van elke één meegenomen, misschien is het beste als je ze allemaal probeert zo zijn we zeker. Mila kijkt me aan. De tranen staan in haar ogen. Ik zet me langs haar op bed. 'Hey alles komt goed. Wat het resultaat ook is. Ik zal er altijd voor je zijn. Hoor je me altijd.' Een traan loopt over haar wang. Mijn beverhart breekt als ik haar zo zie. 'Doe het snel, sewes is Jonas al terug.' Als Mila uiteindelijk uit bed krijg de badkamer in.
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...