Hier komt dan eindelijk het hoofdstuk waar jullie allemaal op gewacht hebben. Geniet ervan!!!
Mila Pov
Ik zit thuis wat werk te doen terwijl Toby op zijn speelmat zit te spelen met zijn speelgoed. Toby is ondertussen 7 maanden oud en hij kan al goed rechtop zitten. Hij groeit zo snel en soms zou ik de tijd even willen stilzetten zodat ik nog wat meer van kan genieten. Van hem en van het hier en nu weet je, want het leven is al zo kort. Ik probeer mijn administratie wat op orde te krijgen, die de laatste maanden een beetje blijven liggen waren omdat ik moest zorgen voor onze klein jongen hier. Plots gaat mijn telefoon op het scherm staat Charlie dus neem ik meteen op.
Mila: Hey Charlie
Charlie: Hey Mila. Hoe gaat het?
Mila: Goed en met jou?
Charlie: Ook goed. Seg Jimmy en ik hadden een plan wat als we nu eens samen naar het park gaan? Het is een super mooie dag en we nodigen Alex en Brandon ook uit.
Mila: Klinkt goed. Toby gaat het super vinden.
Charlie: Zien we je dan binnen een uurtje?
Mila: Ja ik zal er zijn. Tot straks
Charlie: Oké tot straks.'Toby.', zeg ik als hij meteen naar me opkijkt. 'Gaan we naar het park?', vraag ik aan hem als hij vrolijk in zijn handjes klapt. 'Ik neem dat aan als een ja.', als ik hem oppak. 'Dan moeten we ons omkleden.' Ik loop met hem naar zijn kamer als ik hem op zijn matje leg voor hem om te kleden. Ik doe zijn kast open om te kijken wat ik hem zal aandoen. De zon schijnt heerlijk buiten en ik denk niet dat het echt koud zal zijn. Ik haal er een lichte jeansbroek uit waarmee ik heb super stoer vindt en daarop een geruit hemdje met blauw en rood. Daaronder doe ik zijn stoere adidassen. Ik zet hem recht op zijn twee voeten en staar hem. Hij doet me heel fel aan iemand denken en ik weet precies wie. Het hemd was dan ook het kado van Jonas geweest en hoe hard ik ook mijn best deed. Ik had het niet kunnen wegdoen. Het was hem toen ook al veel te groot, nu past het hem perfect. Als hij klaar is, pak ik hem op en neem hem mee naar mij kamer. Daar zet ik hem met zijn speeltje op mijn bed waar hij kan spelen. 'Wat zal mama is aandoen?', zeg ik als ik de kast opendoen. Toby trekt er zich niets van aan en speelt gewoon verder. 'Deze broek met een zwart t-shirt met korte mouwen en deze trui. Perfect.', zeg ik als ik het aandoe. Toby klapt in zijn handjes als ik moet lachen. Ik pak hem op en houdt hem vast als we samen in de spiegel kijken. 'Kijk wie is dat.', zeg ik als ik naar Toby wijs in de spiegel. Hij steekt zijn handje uit naar de spiegel. 'Jij lijkt toch hard op hem.', zeg ik als ik met hem terug naar de woonkamer wandelen. Daar zet ik hem terug op zijn speelmat terwijl ik zijn tas klaarmaak om te gaan. Ik zorg dat we pampers bijhebben, een koekje, zijn drinkflesje, extra kleren, want je weet nooit, zijn tut en zijn speeltjes. 'Zo ik heb alles.', zeg ik tegen hem. Ik doe mijn schoenen aan als ik hem oppak en we naar beneden lopen daar zet ik hem in de buggy want hij is stilaan te groot geworden voor een maxicosi. 'Zo we kunnen vertrekken.', zeg ik tegen hem als ik de voordeur opendoen en we naar het park wandelen.
Als Toby en ik in het park zijn zoeken we naar onze vrienden. Die zit in het gras op een picknickdeken op ons te wachten. 'Hey Toby.', komt Charlie naar ons toegelopen. Toby moet lachen en ik ook. Ik had ze al even niet gezien omdat ze het allemaal momenteel druk hadden met hun job. Ik geef haar een knuffel. 'Kom zet je erbij.', zegt Charlie. De rest is er al. Jimmy, Alex en Brandon. 'Maar kijk eens hoe hij gegroeid is.', zegt Jimmy. 'Ja hij kan al helemaal alleen rechtop zitten.', zeg ik. 'Voor je het weet kruipt hij weg.', zegt Alex. 'Ja.', zucht ik als de rest moet lachen. Charlie heeft Toby uit de buggy gehaald en is met hem aan het spelen. 'Ooh wat is het heerlijk buiten.', zeg ik als me neer leg op het deken en geniet van de zon. 'Ja ik ben blij dat die zon weer terug is.', zegt Jimmy. 'Laten we een foto maken met z'n allen.', zeg ik als we ons allemaal dichtbij elkaar zetten. Ik neem de foto en zet hem daarna op instagram. 'Genieten van een heerlijk dagje in het park met de beste.' zet ik erbij. Terwijl de jongens met Toby spelen, praat ik wat bij met Charlie. 'En hoe gaat het op je werk?', vraag ik aan haar. 'Druk...druk..druk.', zegt ze. 'Volgende week moet ik met die kinderen een toneelstuk opvoeren Zoveel waar ik aan moet denken.' Ik lach. 'En jij? Red jij het een beetje?', vraagt ze. 'Ja stilletjes aan wel. Toby slapt nu in zijn eigen kamer en hij slaapt de nacht door. Ik kan dingen in huis doen zonder dat hij me constant nodig heeft. Hij slaapt overdag ook goed en hij eet ook goed.' 'Dat is fijn om te horen.', zeg ik. 'Kijk is naar Toby.', zeg ik dan. Charlie draait haar om en kijkt naar Toby die met Alex vliegertje aan het spelen is. 'Vind je niet dat hij hard op Jonas trekt?', zeg ik dan. Ik zie hoe Charlie naar Toby kijkt haar hoofd is links doet dan naar rechts. 'Nu je het zegt. Ja!', zegt ze. 'Al heeft hij wel jou ogen.' Charlie en ik praten verder over vanalles en nog wat. Als Charlie haar ogen plots steeds naar achter me kijken. Ze luistert niet meer naar me. 'Wat is er toch?', vraag ik als ik nu in dezelfde richting als haar kijk. Ik moet even naar adem happen.
De persoon waar we allebei naar kijken kom dichter gewandeld. Ik kan mijn ogen niet van hem afhalen al zou ik het zo graag wel willen doen. Ik zou nu willen opstaan en weg willen lopen, maar ik zit aan de grond vast. Ik voel hoe de tranen in mijn ogen schieten en deze kan ik niet tegenhouden. Charlie staat op en gaat naar de jongens als ik daar alleen blijf zitten. 'Mila.', zegt hij. Hij staat voor me staart op me neer. Ik neem diep adem. 'Wat doe jij hier?', vraag ik. 'Ik ben terug. Terug uit Amerika.', zegt hij. 'Hoe wist je dat we hier waren?' Mijn stem klinkt koud en kil. Ik kan niet lief tegen hem doen. Niet na alles wat hij ons heeft aangedaan. 'Ik zag je foto op instagram.' Ik knik. 'Tuurlijk.', denk ik. We blijven even stil. 'Hij is groot geworden.', zegt Jonas als hij naar Toby wijst. Als ik naar de anderen kijk staan ze alle vier recht en staren ze ons aan. Jimmy kijkt al bijna even kwaad als ik. 'Ja.', antwoordt ik hem meer niet. 'Mila, Charlie heeft me al die tijd op de hoogte gehouden. Bij elk moment stuurde ze me foto's.' Ik draai me om en kijk kwaad naar Charlie. 'Jonas. Ik zeg je één ding. Je hebt hier niets te zoeken.' Dan sta ik op en pak de buggy. Ik zet Toby erin en loop dan zo snel ik kan weg. Terwijl de tranen over mijn wangen naar beneden lopen.
Jonas Pov
Ik zie haar weglopen. Charlie komt naar me toe. Ze blijft voor me staan. 'Je moet haar begrijpen.', zegt ze. Ik knik. 'Tuurlijk begrijp ik haar.' Ik kijk naar de andere die nog stokstijf op dezelfde plaats blijven staan. 'Je gaat je best moeten doen om het goed te maken.', zegt Charlie als ze naar de andere wijst. Die boze blik van Jimmy zegt ook al genoeg. Ik ga hier niet zomaar de plooien kunnen glad strijken. En ik twijfel nu al of ik de goede keuze heb gemaakt om terug te komen.
Hier is hij dan ... Jonas. Jonas is terug!!! Iedereen is kwaad op Jonas buiten Charlie. Zal hij de plooien kunnen gladstrijken of zal hij moeten accepteren dat wat hij gedaan heeft niet goed te maken is. Lees het in het volgende hoofdstuk. Tot snel!
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...