Charlie Pov
Oké genieten van onze vakantie. Dat is nu wel een hele moeilijke opdracht geworden. Ik ken Mila al even en ik weet dat ze hier haar niet zomaar gaat over zetten en het even uit haar hoofd gaat zetten. Mila wat dacht je ervan als we naar het strand gaan. Ze kijkt me aan van meen je dat nu echt. En ik blijf haar met een glimlach aankijken. Ik spring uit het bed waar Mila ligt. Komaan Mila. We zijn samen op vakantie als twee beste vrienden. Vergeet Jonas nu even en ik beloof het je echt maar echt dat ik het zal oplossen tussen jou en Jonas of toch tenmiste een manier vinden. Mila gaat recht zitten. Ja misschien moet ik het even loslaten zegt ze. Aah dat wil ik horen zeg ik en trek haar recht. Kom Mila op naar het strand roep. We doen allebei onze bikini aan en pakken onze strandtas en gaan dan op pad naar het strand. Genieten van onze vakantie.
Jimmy Pov
Ik zit in de zetel met naast mij Jonas. Na ons diep gesprek heeft hij geen woord meer gezegd. De tranen staan in zijn ogen en hij staart maar wat voor hem uit. Ik durf niks te zeggen omdat ik niet weet hoe hij zal reageren ook al ben ik zijn beste vriendin. Ik wil hem zo niet zien. Ik wil de blij en gelukkige Jonas zien. Maar ik kan er nu eenmaal niks aan doen. Jonas ik ga maar zeg ik. Hij knikt. Met pijn in mijn hart laat ik mijn maatje achter. Ik ga niet naar huis. Ik ga naar Alex. Ik moet dit aan iemand kwijt. Hier moet iets aan gedaan worden.
Mila Pov
Ik ben met Charlie op het strand aangekomen. Ik probeer mij voor even over Jonas te zetten maar het lukt me niet. Zijn woorden blijven door mijn hoofd spoken. Wat ? was zijn verbaasde en waarschijnlijk geschrokken uitspraak. Het is alsof ik hem overal en in alles zie. Ik mis hem. Ik wil hem hier bij mij. Mila haalt Charlie me uit mijn gedachten. Ik kijk haar aan. Ik heb gevraagd of je mee de zee in gaat. Ik schud mijn hoofd. Ik blijf even hier liggen zeg ik. Ik zie Charlie de zee in lopen terwijl ik even geniet van de zon. Ik kijk naar mijn gsm. Op de achtergrond staat nog altijd een foto van mij en Jonas. Ik zoek tussen mijn contacten en stop bij liefje. Zou ik hem bellen ? Hij is boos op me. Maar ik wil het zo graag goed maken. Ik kan niet leven met dit gevoel. Dat ik hier zit te genieten en hij thuis in de zetel of in zijn bed gekwetst zich opsluit en huilt. Ik druk op de toets bellen en hou hem tegen mij oor. Hij gaat over. Maar al snel komt de voicemail erop. Met alle moed spreek ik iets in. Hey Jonas. Ik ben het. Sorry echt waar. Ik heb je vertrouwen alweer geschonden en je hart gebroken. Ik weet niet hoe ik het kan goed maken of ik het zelfs wel kan goed maken. Jonas ik mis je en hou ontzettend van je. Ik wil niet dat je je opsluit om mij. Jonas sorry zeg ik dan en leg af. Wie belde je ? vraagt Charlie die net terug is. Jonas ? vraagt ze. Ik knik.
Jonas Pov
Ik zit thuis in de zetel. Een tas tomatensoep en een film die toevallig op tv is. Ik hoor mijn gsm gaan en kijk wie het is. Het is Mila. Ik druk af en gooi de gsm naast me in de zetel. Niet veel later krijg ik een bericht dat ze iets heeft ingesproken op de voicemail. Ik heb geen nood aan haar excuses. En focus me terug op de film. De verleiding begint groter en groter te worden om toch even naar het bericht te luisteren. Maar toch overtuig ik me erin om het niet te doen. Ik mag niet toegeven. Zij is in de fout gegaan. Ik niet.
Jimmy Pov
Ik bel aan bij Alex. Die zoals altijd enthousiast de deur opent. Hey Jimmy kom erin zegt hij. Ik loop naar binnen en plof met een zucht neer in de zetel van Alex. Hoe wat is er ? vraagt Alex. Jonas zeg ik. Mist hij Mila ? vraagt Alex. Nee juist niet zeg ik. Mila heeft deze ochtend gebeld. Ze heeft een andere jongen gekust daar en ze was dronken. Ow zegt Alex. Ja dat moet hard aankomen voor hem. Het is over voor hem zeg ik. Maar dat mag niet zegt Alex. Mila en Jonas zijn het perfecte koppel en ze smoorverliefd op elkaar. Dat mag niet zegt Alex. En wat ga jij daar aan doen ? vraag ik. Alex loopt heen en weer door de living. Mila zit in Monaco en Jonas hier voor dat Mila terug is kunnen we toch niks doen Alex zeg ik. Ja dat is waar maar je kent Jonas. Hij sluit zich op in zo een gevalle en dat moeten we proberen te vermijden.
Mila Pov
Charlie en ik genieten van de zon. Het is zo zalig. De rust. Het geluid van de zee. De zon die schijnt. Eigenlijk heb ik geluk dat ik hier zit. Mila ga je mee terug naar het hotel ? vraagt Charlie. Ik knik en pak al mijn spullen bij een. Samen lopen we terug naar het hotel. Om de beurt douchen we en dan gaan we eten. Om de vijf minuten kijk ik op mijn gsm. Verwacht je een telefoontje ? vraagt Charlie. Nee ik hoop zeg ik maar ik voel een krop in mijn keel komen. Dat Jonas misschien op mijn berichtje wilt antwoorden. Het komt wel goed Mila. Liefde overwint alles. Geloof me nu.
Jonas Pov
Ik heb mijn gsm vast en staar ernaar. Mijn hart doet zo een pijn omdat Mila het gebroken heeft maar toch wil ik zo graag weten wat er in dat voicemail bericht staat. Met één knop weet ik het maar Mila heeft me zoveel pijn gedaan dat die stap zeer moeilijk en ver weg is. Weer leg ik mijn gsm weg maar na vijf minuten heb ik hem alweer vast. Ik kan het niet houden en duw het nummer van de voicemail in.
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...