Charlie Pov
Jeej wat een mooi einde van het schooljaar. Iedereen is geslaagd en heeft zijn diploma. Mila is terug uit New York. Ze is terug samen met Jonas. Niet dat ze uit mekaar waren ma ja. Ze houden terug van elkaar. En Mila wordt de dansleerkracht assisitent van Elvira volgend schooljaar. Geweldig. Tijd voor een feestje. Ik loop voorop de groep langs Mila. Ik stop en draai me om naar de rest. Hey wat dachten julllie ervan om naar de nieuwe karaokebar in het stad te gaan zegt Charlie. Daar hebben ze heerlijke cocktails zegt Alex. Ze kijkt de groep rond en dan naar Mila die geen reactie geeft. Ooh sorry Mila als je niet wilt doro die gebeurtenis kunnen we ook gewoon ergens anders heen gaan zeg ik. Nee zegt Mila. Jonas is nu bij me dus er kan niks misgaan zegt ze lachend. Ze gaat naast Jonas lopen. Ze slagen hun armen rond elkaar. Wat zijn ze schattig zeg ik tegen Jimmy die langs me komt lopen. Ja, Jonas is zo blij dat Mila terug is en niet meer weggaat. Nu slaat ook Jimmy zijn arm rond Charlie. Ga je zzo meteen zingen ? vraagt Jimmy aan Charlie. Als ik Mila meekrijg geeft ze Jimmy een knipoog. Charlie je gaat ze toch niet dronken maken he ? vraagt Jimmy een beetje bezorgd maar Charlie antwoordt Jimmy niet.
Jonas Pov
Hier lopen we dan. Wat was het een geweldige dag. En dat omdat ik terug met mijn Mila in mijn armen kan wandelen. Zo een heerlijk gevoel dat ik een maand lang gemist heb. En dat ze mijn liedje heeft kunnen horen in het echt en dat ze het mooi vond doet me veel plezier. Ik kijk naar haar. Volgens mij vindt ze het ook veel leuker om terug in België te zijn dan daar in New York. Ze geniet. Ik zie het aan haar blik. Ze staart zo ontspannen voor haar uit. Als of alles rondom haar is verdwenen voor heel even. Het schooljaar is gedaan. Enkel het galabal nog waar ik Mila eigenlijk nog voor moet mee vragen. Maar ik ben zeker dat ze Ja ! gaat zeggen dat kan toch bijna niet anders. Ik heb er zin in. Zin om met haar weer een avond door te brengen. Zonder zoren alleen genieten en on amuseren. Hier is het roept Charlie dan. Ze haalt me uit mijn gedachten als ik Mila loslaat en we naar binnen lopen.
Mila Pov
Ohnee een karaokebar. Ik heb er niet zo een goede herinneringen aan maar het zal toch moeten. Nu is Jonas bij me en kan er niks gebeuren. dus ik ga ik gewoon genieten dat ik terug bij mijn vriendin in België ben. Terug bij Jonas. Charlie kiest een tafeltje uit. We gaan er allemaal rond zitten. Oké wat willen jullie drinken ? springt ze recht. Ze gaat iedereen af als ze weg loopt. Ik kijk Jonas aan van ze heeft niks aan mij gevraagd. Ik sta op en loop naar haar toe aan de toog. Hey zegt Charlie als ik langs haar ga staan. Je hebt niet aan mij gevraagd wat ik wil drinken zeg ik. Aah nee want dat heb ik al besteld voor je zegt ze. Ohnee Charlie. Je krijgt me vanavond echt niet dronken als je dat zou willen. Geen tweede keer. Ik zie dat haar lach op haar gezicht alleen maar groter word. Blijf hier. Ik breng eerst de drankjes van de andere zegt ze. Ik schud mijn hoofd. Dan loopt ze terug. Ze roept de barman en fluistert iets in wat ik niet kan horen maar het voorspelt al niet veel goeds. De barman zet voor elk van ons vijf shotjes een schijfjes citroen. Ik kijk Charlie al aan van ik doe hiern iet aan mee. iK ben moe van mijn reis en dan nog zat drinken dat kmt niet goed.
Charlie Pov
Ik ga Mila vanavond zat krijgen. Ik wil het vieren en Mila gaat pas los als ze wat gedronken heeft. Al is ze wat koppig toch zal ze het voor mij doen. Want ze weet dat ik haar super hard heb gemist. Oké zeg ik tegen Mila. Alle vijf in één keer achter elkaar en dan moet je het citroen schijfje opeten. Charlie nee alsjeblieft zegt ze. Jawel. Anders krijg ik jou nooit achter de karaoke zeg ik. Mila zucht maar pakt toch het eerste glaasje vast. Oké 3...2...1 zeg ik. Als we het ene na het andere shotje naar binnen gieten en dan snel het schijfje citroen opeten. Allebei schudden we even om de hevige smaak van alchohol te verwerken maar al snel lachen we allebei en vraag ik nog meer.
Jonas Pov
Charlie zet snel al onze drankjes op tafel en loopt dan terug naar de bar. ik ze daar Mila staan wachten op haar. Wat is Charlie van plan ? vraag ik aan Jimmy. Ze willen Mila zat krijgen zodat ze meegaat zingen met haar. Ohnee zeg ik lachend. Ja en aan Mila te zien heeft ze daar niet veel zin in zegt Alex. We kijken allemaal en zien dat de barman shotjes klaarzet. En deze ingiet. Ze babbelen wat tegen elkaar maar veel met de shotjes gebeurt er niet. Als ze dan toch elk een glaasje pakken. Omg kijk roept Brandon als ze alle vijf de shotjes naar binnen gieten. Woow roept Brandon richting de twee meiden en wij met z'n vijven lachen. Om het zure gezicht van Charlie en Mila. Als dit maar goed komt denk ik.
Mila Pov
En voor ik weet heb ik 15 shotjes naar binnen gegoten en begint alles toch wel een beetje te draaien. Lopen gaat nog amper en in mijn tong zit precies een knoop. Oké Mila we gaan een liedje vragen zegt ook Charlie zat. Ik wil het zelfde als in Monaco zeg ik tegen Charlie die haar duim omhoog steekt. Ze loopt naar de dj en probeert onderweg niet te vallen. Ik doe hetzelfde, an amper nog op mijn benen staan maar als ik bijna val hoor ik de jongens lachen en moet dan zelf ook lachen. Hit it roep ik. Als Charlie ook mee op het podium komt staan en de muziek start. Boom Boom Boom van the vengaboys knalt door de boxen. Als ook Charlie en ik proberen te dansen zonder om te vallen. Onder ben ik gefixeerd op Jonas. Die zijn ogen niet van me af kan houden en ik zie dat dat bij Jimmy hetzelfde is. Het liedje loopt langzaam op zijn einde als Charlie en ik allebei om vallen. We krijgen de slappe lach. En proberen daarna elkaar recht te rekken maar we moeten zo hard lahcen dat dat niet goed gaat. Ik loop naar de bar en vraag een fles champagne. Die ik krijg. Ik drink een grote slok van de fles en geef hem dan aan Charlie die hem dan teruggeeft aan mij. Maar ik kan niet drinken want Jonas pakt de fles van mij af. Hey ik heb dorst zeg ik lachend. Ik breng je naar huis zegt hij. Nu al, Ik wil nog niet zeg ik. Jawel het is 2 uur 's nachts. Je bent dronken en moe zegt hij Ik zie dat ook Jimmy probeert Charlie mee te nemen en ga dan maar uiteindelijk met Jonas mee die me de hele weg moet recht houden omdat ik amper nog op mijn benen kan staan. Ook Charlie is onderweg al een paar keer gevallen. Eindelijk komen we aan in bij mijn thuis. Mila geef je sleutel zegt Jonas. Ik pak mijn tas en zoek achter de sleutels die ik dan aan Jonas geef. Hij helpt me de trap op. En ik val in de zetel als we eindelijk boven zijn geraakt. Jonas trekt mijn schoenen uit. Dan pakt hij mij op om naar boven te dragen. Ik pak zijn nek vast en kus hem vol op de mond en nog eens en nog eens. Tegen dat we boven zijn gooit hij me op bed. Ik trek hem mee waarop hij bijna op mij valt. Ik trek aan zijn t-shirt. Ohnee Mila die tour gaan we niet op zegt hij. Hij gooit mijn pyjama toe en loopt naar de badkamer. Een beetje teleurgesteld probeer ik mijn pyjama aan e doen. Maar dat lukt niet. Ik val op bed en zonder dat ik het merk val ik daar in slaap.
Jimmy Pov
We zijn eindelijk aangekomen bij Charlie's thuis. Ik help haar naar binnen. Als haar vader me al tegemoet komt. Dag papa zegt ze. Bedankt Jimmy zegt hij als hij haar van me overneemt. Ze heeft een beetje te veel gedronken zeg ik tegen haar vader. Ja ik zie het. Ik leg haar wel in bed. Bedankt om voor haar te zorgen zegt hij als ik de deur uitga. Ik ga moe naar mijn huis en duik snel het bed in waar ik ook meteen in slaap val.
Hupakee weer een nieuw deel !!! Ik ben kei blij met jullie reacties. Maak aaltijd mijn dag net iets beter dus blijf het zeker doen !!! Groetjes xxx
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...