Jonas Pov
Ik zit in de auto. Naast mij zit Mila en we zijn onderweg naar huis. Ik heb verwarde gevoelens. Aan de ene kant ben ik zo blij dat Mila hier naast me in de auto zit. Ik heb haar zo hard gemist de voorbije twee weken. Ik ben gewoon niet mezelf geweest. Aan de andere kant heb ik een gevoel dat het nu anders voelt tussen ons. Ik heb gewoon minder vertrouwen nu in Mila ondanks ze dronken was. Het blijft door mijn hoofd spoken. Maar de liefde heeft dat gevoel overwonnen en daarom zit ze hier nu naast me in de auto. Vanuit mijn ooghoek kijk ik naar haar. Ze is nog altijd even mooi al ziet ze er wel ongelooflijk moe uit. Tijd om naar huis te gaan dus.
Mila Pov
Hier zit ik dan. In de auto. Onderweg naar huis en langs mij zit Jonas. Wie had dat ooit gedacht. Ik alle sinds niet. Ik hoopte het natuurlijk ergens maar was er bijna zeker van dat Jonas niet op de luchthaven zou staan. Ik ben zo blij dat ik met hem naar huis kan gaan. Al hangt er precies wel een andere sfeer tussen ons. Meer afstandelijk. Zou het door ons conflictje zijn. We komen thuis aan. We hebben de hele autorit niks tegen elkaar gezegd. Maar eigenlijk was het een aangename stilte. Ik ben ook ontzettend moe en heb nood aan wat rust. Jonas pakt mijn valies uit de kofferbak. Voor we naar binnen gaan. Je huis ziet er nog al wat rommelig uit zegt hij. Geeft niet zeg ik. We lopen naar binnen. Maar dit had ik toch niet verwacht. Uhm Jonas zeg ik. Hij draait zich om en kijkt me aan. Je gaat dit toch opruimen hoop ik zeg ik. Tuurlijk zegt hij. Morgen als je wakker wordt is alles proper zegt hij. Oké. Dan kunnen we nu gaan slapen zeg ik en loop naar boven.
Jonas Pov
Ik kijk naar de woonkamer en besef wat een boeltje ik er van gemaakt heb. Ik ben blij dat ik me over dit alles heb gezet en terug gelukkig wil worden al zal ik morgenvroeg toch wat opruim werk hebben. Ik loop achter Mila aan de trap op. Ze staat al in de badkamer haar om te kleden als ik hetzelfde doe. Ik ga op bed liggen. Mila komt de badkamer uit. Wat is er ? vraagt ze. We moeten eens praten zeg ik. Ze knikt en komt langs me op bed liggen. Ik wil je graag uitleggen waarom ik vandaag wel op de luchthaven stond terwijl ik dat eigenlijk niet van plan was om dat te doen. Toen jij me gezegd hebt dat je met die ober gekust hebt. Was ik kwaad, heb ik gehuild en heb ik mezelf opgesloten. Hier. Ik kon zelfs niet in de kamer hier slapen want dat herinnerde me teveel aan je. Dus heb ik twee weken op de zetel geslapen beneden. Tot Jimmy me vanmorgen stuurde. Hij was bezorgd om me omdat ik twee weken niks meer van me liet horen. Ik besefte dat ik mij verwaarloosd had en mijn vrienden en jou. Na je voicemail berichtje dat je eerder had gestuurd was ik zo verdrietig en kon ik je niet vergeten. Dus vanmorgen besefte ik dat ik te veel van je hou om je te laten gaan. Ik weet hoe je bent en je was dronken. Dus ik weet dat je niet zomaar iemand kust. Ik zie Mila lachen.
Mila Pov
Ik luister aandachtig naar Jonas. Elk woord komt bij me binnen. Het ontroert me. Maar het maakt me blij omdat ik nu weet wat er tussen ons speelt dat het ware liefde is. Als Jonas klaar is begin ik. Ik was dronken die avond omdat Charlie perse wou dat ik zong en ik zei dat ik dat alleen deed als ik dronken was. Ondertussen flirte de ober met me. Ik heb gezongen en met de ober gekust. Toen werd ik nuchter en wist ik dat ik met jou samen was. Ik heb de ober geslagen en ben huilend met Charlie de bar uitgelopen. Ik heb die hele nacht liggen huilen. Tot Charlie me de volgende morgen vond op het strand. Ze zei dat ik jou het moest vertellen en dat heb ik gedaan. Ik heb je dat voicemail berichtje gestuurd en ik ben er twee weken kapot van geweest maar ik heb ook genoten van mijn vakantie. Daarom was ik ook enorm blij toen je toch aan de luchthaven stond. Jonas kijkt me aan. Laten we dit elkaar nooit meer aan doen zegt hij. Ik knik. Heb je echt twee weken op de zetel geslapen ? vraag ik lachend aan hem. Hij knikt. En nu kan ik hier terug met jou lekker slapen zegt hij. Klopt zeg ik en dat gaan we nu doen. Ik ga liggen en Jonas komt dicht tegen mij aan liggen en slaagt zij arm om me heen. Wat voelt dit goed. Slaapwel zeg ik. Slaapwel.
Charlie Pov
Ik lig thuis op bed. Naast me ligt Jimmy die is al in dromenland. Ik lig na te denken. Ik ben zo super blij voor Mila dat Jonas is komen opdagen. Ik hoop dat alles nu terug goed tussen die twee zit. Want ik wil mijn beste vriendin niet meer ongelukkig zien. Ik draai me om en ga liggen. Ik sluit mijn ogen en hoop dat ik over de mooie vakantie gaan dromen die ik en Mila samen hebben gehad. Al ben ik wel blij dat ik terug in mijn eigen bed lig.
JE LEEST
Ghost Rockers : // De Toekomst
FanfictionSpeciaal voor de grote fans van mijn andere verhalen. Future of the Ghost Rockers Tot in de eeuwigheid Het leven achter Ghost Rockers Het nieuwe verhaal. Ik ga ook nog altijd aan het ander verhaal schrijven maar dan hoeven jullie lang te wachten op...