Fogadjunk

1.1K 112 1
                                    

Jason megkérdezte, hogy akarok e játszani. Mivel életemben egyszer fogtam kardot a kezemben és akkor is a pengéjét ezért nem mentem bele. Elvitt egy helyre, ahol jól rá lehetett látni a csatatérre. A vicces az volt, hogy pár perc múlva megjelent egy másik srác is.

- Milyen szép a kilátás. - nem vettem észre, hogy mögöttem van, így nagyon megijedtem. 

- J-ja. -nyögtem. - Te ki vagy? 

- Én Frank vagyok. Te Ginny ugye? - csak bólintottam. - Jason mondta, hogy kellene valaki, aki vigyáz rád nekem meg nem nagyon volt kedvem játszani. - kicsit jobban szemügyre vett. - Tényleg őrületesen hasonlítasz Percyre. 

-Mindenki ezt mondja. - jegyeztem meg. 

- Ha nem tudsz kardozni az mért van nálad? - bökött a kardra, ami az övemen lógott. Nekem nincs is övem. Hogy került  az rám? Mindegy.

- Elloptam egy szörnytől. - feleltem. Nem mondott semmit. Elkezdődött harc.

- Figyelj! Ha az a csapat nyer ott, akkor addig maradhatsz, amíg akarsz. - mutatott rájuk.

- Mért? Alapból nem? - kérdeztem meg. 

- Hát... De vagy nem. Ez bonyolult. - vágta végül ki magát. 

- Oké. Ha nem ők nyernek akkor mi lesz? - tudakoltam. 

- Piper este karaokézni akar. - mondta furcsa arccal. - Ha ők nyernek, akkor énekelsz valamit, mert senki más nem fog. 

- Oké, de maradandó dobhártyakárosodásért nem vállalok felelősséget. - nevettem. A vigyor hamarosan úgy lekopott az arcomról, mint ribancról a barnító. A csapat nyert. Frank közben kiabált olyanokat, hogy ez az én barátnőm. - te tudtad, hogy nyerni fognak! - mondtam sértődötten.

- Bocsi de senki se akar énekelni Pipert meg nem akarjuk megbántani. - válaszolta. Eddig csak a zuhany alatt énekeltem, de még azt is hamisan. A legjobb amit remélhetek az, hogy nem dobálnak meg paradicsommal vagy más zöldségekkel. 



Szörny vagy félisten? // Befejezett Où les histoires vivent. Découvrez maintenant