Majd' éhen haltam, mikor visszaértünk. Úgy éreztem, hogy egy lovat is meg tudnék enni. Nem vagyok egy angol királynő evés terén.
- Ginny. Nem akarok udvariataln lenni, de tudni szeretném már, hogy miért eszel ilyen gyorsan. - mondta Piper.
- Hát.... Azt tudni kell, hogy az árvaház, ahol felnőttem nem volt magas színvonalú. Onnantól, hogy nem akarsz megszökni vagy megölni valakit nem a felügyelők dolga. - kezdtem a mesét. - Az étkezéseknél mindenki marta egymást az ételért, amit ha egyszer megszereztél onnantól olyan gyorsan kellett megenni, amilyen gyorsan csak lehet.
- Nem lehetett egy öt csillagos hotel. - jegyezte meg Piper.
- Az nem kifejezés. Mellettük egy motel volt "Szívek szállodája" néven. Elég lepukkant volt és este a falak papírvékonysága miatt mindent hallottunk, de tényleg mindent. Ilyenkor minden gyerek a falhoz ment és egyszerre ütögettük és kántáltuk, hogy "Nagymama, nagymama, nagymama. " Ez után legtöbbször elkussoltak. - nem ez volt a legjobb sztorim, de a többiek így is eleresztettek néhány mosolyt.
- Ehhez képest én egy luxus árvaházban éltem. - jegyezte meg Nico.
- Na de van egy hírem. - egyenesedtem ki.
- Nico szeretne újra összejönni Willel. - mondtam.
- Azt hittem kicsit diszkrétebben fogod kezelni ezt az információ. - morogta Nico.
- Nyugi. Így utólag közlöm, hogy amúgy is össze akartunk hozni Willel. - Nico nagyon ronda, szinte gyilkos tekintettel nézett ránk.
- Na és mi volt a terv? - kérdezte olyan hangon, mint az ökör kárhozatba kívánta volna a lelkünket. Dehát ő ilyen. Ha nem vagy a barátja és úgy mosolyogsz rá, akkor azért fog megdobalni száraz cicakakival, mert te mért vagy boldog ha ő éppen nem.
- Az, hogy Piper valamelyik karaoke partyján összezsúfolunk Willel és beszélgettek, aztán rájöttök, hogy szeretitek egymást csodacsók és Happy End! - magyaráztam el röviden.
- Hát az látszik, hogy nem vagytok Athné kölykök. Ennél rosszabb terv nem volt? - gúnyolódott.
- De. Volt. Én azt javasoltam, hogy kötözzünk téged meg és ragasszuk be a szádat, majd zárjuk be melléd Willt. Az eseményeket, pedig egy kamerán keresztül figyelnénk. - meséltem el.
- De kedves terv. - ironizált.
- Ahogy te mondtad nem vagyunk Athéné kölykök. Ha jobb tervet akarsz, akkor beszélj Annabethel. - tanácsoltam.
- Uram istenek! Már csak az kellene. Ő elmondaná Percynek, aki elmondaná az egész tábornak és megint a nyakamra szállnának. - mondta Nico. - Rendben. Benne vagyok az idióta tervetekben.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szörny vagy félisten? // Befejezett
FanficA szörnyeknek lehetnek utódaik. Csak egyről tudnak egy bizonyos lányról, akinek az édesapja egy isten az anyja pedig egy mítikus szörny. A lány többszáz éven keresztül aludt. Egészen idáig. #40 In Fanfiction 2017. 11. 18.