Érett beszélgetés

1K 110 19
                                    

Gyorsan elénekeltem párszor egy számot, de a hangom olyan volt, mint a repedt fazék. Na jó nem, de irtó hamis volt. Hamarosan este lett és Piper ott állt abban a házban vagy miben és mindenkinek nyújtogatta a mikrofont. Nagy levegőt odamentem hozzá. Magamhoz képest meglehetősen jó hangon énekeltem el Pinktől a Raise your glasset. Úgy tűnt nem igazán zavarta őket a kornyikálásom. Utána próbáltam minél gyorsabban kikeveredni a tömegből. Nem nagyon bírom a zsúfoltságot. Kint belefutottam Nicoba. Az eső szakadt.

- Te meg mit keresel itt? - kérdezte morogva.

- Elmenekültem, mielőtt megdobálnak paradicsommal. És te? - tudakoltam.

- Bent van a volt pasim. - felelte.

- Ki az? - felállt és egy szőke srácra mutatott.

- Nem tudom mit keres itt. - mondta.

- Jóképű. - jegyeztem.

- Persze. - nyögte. Felálltam, hogy inkább bemenjek, de hanyatt estem. Mit ne mondjak eléggé fájt. Nico kajánul felnevetett.

- De kö.... - észbe kaptam. - szemét vagy.

- Köcsögöt akartál mondani? - kérdezte.

- Nem. - hazudtam.

- De. Tuti azt akartad mondani. - fordult vissza és nézte tovább az esőt. Fél perc után azt mondta: - Mekkora köcsög vagy. - mind ketten hangosan röhögve terültünk el a vizes kövön.









Szörny vagy félisten? // Befejezett Onde histórias criam vida. Descubra agora