Prológus

2.2K 90 2
                                    

    - A vérfarkasok már ősidők óta keresnek egy helyet, ahol békésen élhetnek, van bőven táplálék és víz is. A nagy vándorlás során kezdtek kihalni. A legendák szerint, a vérfarkasok agresszív, vérszomjas félig emberek és félig farkasok. Ezért is történt az, hogy ahol meglátták őket, elkergették az országból a falkát. Végül felszálltak egy kereskedelmi hajóra, és kikötöttek egy szigetre. Később megtudták, hogy Japánban voltak. A helyiek addig nem bántották a őket, amíg békén hagyták a népet. Így a vérfarkasok letelepedhettek az egyik erdőben és a már-már kihalóban lévő faj megmenekült.

    Több évszázadokon keresztül éltek nyugalomban, amíg el nem népesedtek és elfogyott a táplálékuk. Teliholdkor, amikor az emberből farkasokká váltak, lerohamozták a közeli falut és minden embert megöltek. Ezért Japán felbérelte az ősi Osaka vadász klánt, akik neki is láttak lemészárolni a vérfarkasokat, és visszaűzték őket az erdőbe. Azok visszavonultak, de örök ellenségekké váltak az Osakasok és a vérfarkasok, akik később Akita klánnak hívták magukat. Ez a lépés egy nagy háborút indított el; az Akita és az Osaka klán folyamatosan harcoltak egymással, de fogytak az emberek, mindegyik törzs súlyos veszteségekkel visszavonulót fújt.

    Az Osaka klán szentül hitte, hogy nekik az a küldetésük, hogy kivégezzék az Akitát, ezért mágiát kezdtek el tanulni. De minél kevesebb áldozatot akartak hozni, nem kívántak több embert elveszíteni, ezért minden 16. évben tartottak egy szertartást, ahol az Istenük kiválasztotta a megfelelő embert, aki egy hatalmas erejű varázslattal megpróbálja elpusztítani az Akita klánt. A mágia megidézése már akkora energiával járt, hogy az illető a halálos ítéletét írta alá. Ez a pusztító erő viszont egyik évben sem tűnt hatásosnak, de jelentősen meggyengítette az Akita klánt, így hát tovább próbálkozott a másik törzs, abban a reményben, hogy egyszer sikerül végezni velük.

   A hatodik 16. évben a vérfarkasoknál született egy Kuro nevű fiú és az Osaka klánnál pedig egy Megumi nevű lány, pontosan az idézés napján, amikor az Osaka klán megrohamozta az Akitát, ismét eredménytelenül. Ezzel Megumi és Kuro sorsa összefonódott.


  - Ez lenne a legenda része...

  - És ez a történet hogy segítene az én problémámon? Hiszen a legenda az többnyire csak mese...

  - Csak a többsége. Ez egy igaz történet - győzködtem. - Tudom mire gondolsz. De több is lapul ott, mint egy kis szerelmi sztorit. Csak várd ki a végét! - sóhajtva bólintott, jelezve, hogy elkezdhetem a történet elmesélését.

Vérfarkasok őrzője 》Befejezett《Donde viven las historias. Descúbrelo ahora