- Megumi-
- Öt napunk van hátra, siessünk! - szaporáztam meg a lépteimet, ahogy láttam, hogy a nap már előttünk van, tehát késő délután lehet.
Kuro az eddigieknél még óvatosabban nézett körül.
- Szerintetek van még wendigó a közelben? - kérdezte végül.
Megpróbáltam minél jobban a talpamon gördülni, de még így is recsegett alattam a talaj. Yuki a maga ruganyosságával rosszallóan nézett rám.
- Jó, bocsi. Próbálkozom - tettem fel a kezemet, mire megforgatta a szemét és Kurohoz fordult.
- Lehetséges. Errefelé sok a barlang.
- Nem tudom - vontam meg a vállamat. - Szerintem csak eltévedt ez az egy is. A wendigók mélyen szeretnek élni, ahol nem éri őket a napfény. Tehát a hegy aljában lakhatnak, mélyebb bányákban - magyaráztam. - Igaz, itt vannak barlangok, de nem olyan sötétek, innentől kezdve a wendigó rá fog jönni, hogy nem az a legideálisabb hely számára.
- De miért jönne le a hegyekből a wendigó ide? - értetlenkedett Kuro, miközben Hachit figyelte fél szemmel. Az éppen a földet szagolva elrohant balra.
Yuki az egyik fának dőlve karba fonta a kezét, és úgy várta a kutya visszajöttét.
- Valószínűleg elfogyott az élelem. Én legalábbis ezt tippelném - meredt a bozótosra, ahol Hachi dugta ki a fejét, és halkan vakkantott egyet, jelezve, hogy tiszta a terep.
- Talán - gondolkoztam el. De akkor nem is egymaga jönne... - A wendigók ugyan egyedül élnek, de ha tényleg megcsappant volna a táplálékuk, miért csak Ő jött el idáig?
- Micsoda? Miért élnek egyedül? - döbbent meg Kuro. Yuki az égre emelte a tekintetét, és motyogott valamit.
- Na vajon miért, nagyokos? Gondolj bele, ők csak a mozgást érzékelik, nem látnak. Szétmarcangolnák egymást, ha együtt lennének, mivel nem tudják, hogy egy fajba tartoznak.
- A wendigó amúgy sem valami osztozkodó típus. Minél többet eszik, annál éhesebb lesz - tettem hozzá.
- Akkor hogy szaporodnak? - ráncolta a szemöldökét Kuro. A kérdésére elnevettem magam, viszont Yuki hitetlenül meredt rá.
- A wendigók nem szoktak szaporodni - kuncogtam még mindig. - Legalábbis nem a klasszikus értelemben - tettem hozzá gyorsan. - Néhány könyv azt írja, hogy ha egy ember kannibalizmusra vetemedik, akkor átváltozik wendigóvá. Viszont pár feljegyzés azt állítja, hogy ha éjszaka megszáll a wendigó szelleme, akkor válsz te is azzá. Ki tudja - vontam meg a vállamat. Úgy tűnik, Kuro megelégedett ennyivel, mert már nem kérdezgetett minket.
Egy ideig csendben meneteltünk. Yuki idegesen pillantgatott hátra, már meg akartam kérdezni, hogy mit néz annyira, de a következő pillanatban már tudtam is rá a választ.
- Kira, ne maradj le! - kiáltotta hátra a válla felett. - Mi van ezzel a kutyával... - motyogta alig hallhatóan.
- Baj van? - rémültem meg. Megint Osakasok? Vagy talán egy szörny van a közelben?
- Nem éppen. Csak mostanában furán viselkedik. Franc tudja mi baja... - Végszóra Kira futott el mellettünk és szimatolt bele a levegőbe. A fülei az égnek álltak.
Csendesen figyeltem, ahogy sietősen előremegy, még Hachit is megelőzte.
- Komolyan, egyszer lecsapom ezt a kutyát. Most meg hová ment? - tette csípőre a kezét Yuki, és sóhajtva összenéztek Kuroval.
DU LIEST GERADE
Vérfarkasok őrzője 》Befejezett《
WerwolfKét klán már ősidők óta harcban áll egymással. Az Akita - a vérfarkasok - és az Osaka klán - a nagy vadászok és varázslók - ez idő alatt már kellően gyűlölt ellenségekké váltak. Amíg a háború folyik, tiltott barátságok szövődnek a színfalak mögött...