.... és köszönetnyilvánítás is egyben. Őszintén szólva nem tudom hogyan kezdjem, annyi mindent szeretnék elmondani. Khm. Leírni. :DAnnak idején még a No pain, no gain című történettel együtt kezdtem el írni, valakinek a kérésére, de abbahagytam, mert az előbbi jobban érdekelt. Hogy pontosítsak, a nővérem akart vérfarkasos regényt olvasni, én meg felajánlottam neki, hogy megírom. Bő két év múlva kezdtem bele újra ebbe a "könyvbe". Azonban a nővéremnek vagy sok dolga akadt, vagy egyszerűen csak nem érdekelte a történet, de nem olvasta el, mindig csak halogatta. (Azóta se kezdett bele.) Hatalmas pofonként ért az egész, elvégre az sem olvassa, akinek eredetileg írtam. Ezért egy-egy rész megírása elég hosszú ideig tartott, és az egész regénnyel egy év alatt lettem kész. És akkor úgy döntöttem, felteszem ide ezt a történetet, hátha egy embernek megtetszik.
Aztán az idő múlásával gyűltek a vote-ok, az olvasottság csak nőtt, és egyre több kedves komment jelent meg, én pedig csak néztem, ez hogy lehetséges. Nemhogy egy embernek tetszett, de többnek is. És ez hatalmas szó, nekem legalábbis.
" A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa." - Kosztolányi Dezső
És én ezzel az idézettel tökéletesen egyetértek. Lehet, hogy én írtam meg ezt a történetet, de csak száraz szöveg lenne, ha nem vagytok ti, olvasók. Ti, akik lelket öntöttek ebbe az egész történetbe. Számomra elképesztő érzés volt, hogy ez a regény különböző érzelmeket váltott ki belőletek. Együtt éreztetek Megumival, izgatottan szurkoltatok egy-egy szereplőnek néhány jelenetnél, együtt nevetettek a karakterekkel, vagy éppen rajtuk, és sírtatok Atsuo halála miatt. Az utóbbi nekem is nagy szívfájdalom volt, a kedvenc szereplőm volt.
Mérhetetlen boldogság töltött el, amikor reggel arra keltem, hogy jött egy újabb komment, vagy éppen vote. Vagy amikor tegnap este álmosan jöttem be a szobámba, egy Horvát - Izland meccs után, és rengeteg hozzászólás fogadott. Élveztem minden beszélgetést egy-egy fejezet alatt, és jókat nevettem néhányon. Több örömöt okoztatok nekem, mint amennyit vissza tudnék adni nektek. :) Fantasztikusak vagytok!
És akkor a köszönetnyilvánítás:
Köszönöm szépen, hogy ennyien elolvastátok a történetemet. Köszönöm a sok díjat, kihívást. Köszönöm szépen a fanartot, Foxlover67 ! (Bocsi, hogy ennyiszer megköszönöm. :D) És végül köszönöm a rengeteg vote-ot, meg a kedves hozzászólásokat, amivel nap mint nap mosolyt csaltatok az arcomra, és erőt adtatok ahhoz, hogy folytassam az írást. Rettentően hálás vagyok nektek! ^.^
És akkor a végére pár fun fact:
A Vérfarkasok őrzője:
- 460 oldalas
- 69894 szavas
- 477837 karakteres
- Eredetileg Megumit, amikor elkapták a végén, akkor máglyára vetették volna (??:DD), csak mivel ebből azért nehéz lett volna valahogy kimásznia, és azért Ő sem szuperhős, ezt elvetettem.
- Jobban shippeltem Atsuo - Megumi párost, mint Kuro - Megumi -t. R.I.P. :(
- Kedvenc szereplőm Atsuo után Yuki. Na meg Gingo. Mégis velük toltam ki a legjobban. :/
- A történet végére 5 füzet telt be, ugyanis először még csak füzetekbe írtam.
És hogy lesz e második rész? Nem, nem lesz. Úgy gondolom, így lesz a legjobb. Megumi már eleget szenvedett, hagynunk kell pihenni. :) Azonban egy ideig én sem fogok jelentkezni újabb történettel, ugyanis még egybe se kezdtem bele, mert nem volt ihletem. De majd júliusban... Nyugalom, nem tűnök el, sőt, rengeteg helyen feltűnök majd, és ha akartok beszélgetni, nyugodtan írjatok rám. :D Nem szabadultok meg tőlem... >:)
Azonban ajánlanék pár történetet, addig is legyen mit olvasnotok, amíg vissza nem térek :D (direkt nem jelölök meg senkit, nem akarom zaklatni őket ezzel. :D):
Coleebree - Hagyaték
Fenrir829 - Elkerülhetetlen
valaki__00 - Viharlány
Dorothy_RJ - Sólyomszárnyán - Honfoglalás (A profiljára mindenképpen nézzetek fel, gyönyörűen ír, szóval a többi története is biztos jó.)
Szandi55 - A sárkányok őrzője
S-A-A-Brook - A Főnix lánya
Foxlover67 - Ha a végzet hív
- Izari ÉletexXBarackXx - Lány A Sárga Buszról
És még sok olyan történet van, ami nagyon tetszett, nézzetek fel a profilomra és azon belül is az olvasólistámra. Sok értelmes és fantasztikus regény van itt wattpadon, ami csak arra vár, hogy elolvassátok, és izgalommal várjátok a következő részeket, ahogy azt itt is tettétek!
Én búcsúzok, de nem örökre. A következő történetemben találkozunk! :D (Remélem :DD)
U.i: Bocsánat, hogy ilyen hosszúra sikerült. :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vérfarkasok őrzője 》Befejezett《
LobisomemKét klán már ősidők óta harcban áll egymással. Az Akita - a vérfarkasok - és az Osaka klán - a nagy vadászok és varázslók - ez idő alatt már kellően gyűlölt ellenségekké váltak. Amíg a háború folyik, tiltott barátságok szövődnek a színfalak mögött...