Sziasztok!
Először is az olvasókhoz szeretnék fordulni. Mivel lyukas agyú vagyok, ezért mindig elfelejtettem ezeket leírni a fejezet végére. Szóval, köszönöm szépen a rengeteg vote-okat, nagyon sokat jelent nekem! Illetve a történet átlépte az 1K nézettséget! Wow. Köszönöm szépen. És ami a legfontosabb bejelentésem: lehet, hogy májusban, és júniusban lesznek kisebb, vagy nagyobb kihagyások. Ne ijedjetek meg, ha három hétig nem lesz új rész, nem fogom befejezni vagy ilyesmi. Csak egyszerűen nem lesz időm javítani a részeket, ugyanis nyelvvizsgára készülök, ami május és június között lesz valamikor (még nem osztottak be). De igyekszek minden héten felrakni részeket, hogy ne kelljen várnotok. ❤
Na, akkor vissza a kihíváshoz, amit Coleebree -nek köszönhetek. :D
Szabályok:
Egy zacskó élete:Zalán az igazak álmát aludta, amikor egy kéz durván kirántotta testvérei közül, és egy hatalmas rántással kifeszítette a száját. Ijedten kiabálni akart, de nem tudott beszélni. Már megbánta, hogy nem vett részt a zacskó oktatáson, ahol megtanították volna ezt neki. Tudta jól, ha rendesen tanult volna, akár környezetbarát zacskó is lehetett volna belőle, és akkor talán kedvesebben bánnának vele.
Zalán gyomrába három könyvet nyomtak, plusz még pár kedvezményt adó papírt. A szőkés hajú lány nagy örömmel megragadta Zalán fülét, és összenevetve a két másik barátnőjével elszáguldott a Millenáris egy eldugottabb sarkába. Ott törökülésbe helyezkedtek, és a lány óvatosan az ölébe húzta, jól vigyázva a könyvekre. Ugyanis tudta jól Zalán, hogy nem vele törődnek ennyire, csak az értékes kötetekre. Zalán türelmesen megvárta, amíg a lányok kibontják a zsákbamacskákat, hogy megnézhessék milyen könyvet nyertek ezúttal. Aztán az izgatott beszélgetéseket is türelemmel hallgatta, csak várta reménytelenül, hogy mikor fogják kidobni a kukába - így jártak az idősebb testvérei is.
Zalán gazdája kezében bejárta az egész Millenárist, miközben gyomrát húzták a súlyos könyvek. Kíváncsian nézelődött a könyvek között, és elcsodálkozott azon, hogy évről évre egyre többen lesznek a Könyvfesztiválon. A sok ember és könyves standok mellett elhaladva Zalán egyre boldogabb és izgatottabb lett. Az egész rendezvénynek megvolt a maga különleges hangulata, amit sehol máshol nem érzett.
A lányok egy óráig kint ücsörögtek a mű füvön, és nevetgélve beszélgettek. Ezt még Zalán is élvezte. Aztán jött a pokol. A szőkésbarna hajú lány kivett két könyvet belőle, és átrakta a táskájába, azonban rakott a helyükre még másik három könyvet. Ezután beálltak egy hatalmas sorba, ahol egy órán át álltak, ezalatt Zalán majd' megszakadt. Zalán alig emlékezett az eltelt órákra, ugyanis néhány helyen kiszakadt a teste. A nagy rosszullét közben csak annyit észlelt, hogy a lányok egyik dedikálásról a másikra rohantak, ezzel is nagy fájdalmat okozva neki. Gazdája miután végzett, rohant is haza - ki tudja miért.
Zalán elájult a hazaúton, és már csak a padlón ébredt fel, gyomrában már nem voltak a nehéz könyvek. A zacskó megkönnyebbült, de ekkor egy kiskutya trappolt be a szobába, üdvözölve gazdáját, majd Zalánt is megtépte rendesen. A lány kirántotta a szájából, majd Zalánt a földön hagyva kiment a szobából a kiskutyával és a könyvekkel együtt.
Most megsajnáltam szegény zacskót, mit műveltem vele. :D És a fenti képen a nemrég kapott kutyám látható, aki megrágcsálta szegény Zalánt. 😂 Becses neve Mangó.
A kihívottak:
1. RoseLandora
2. Foxlover67
3. Fujimi-chan
4. Gwwwen
5. valaki__00További szép estét! 😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Vérfarkasok őrzője 》Befejezett《
Manusia SerigalaKét klán már ősidők óta harcban áll egymással. Az Akita - a vérfarkasok - és az Osaka klán - a nagy vadászok és varázslók - ez idő alatt már kellően gyűlölt ellenségekké váltak. Amíg a háború folyik, tiltott barátságok szövődnek a színfalak mögött...